Criterion: vi kommer att göra ett nytt Burnout

Robot
Criterion: vi kommer att göra ett nytt Burnout

Det är en fråga om när, inte om, säger den engelska utvecklaren.

#criterion-games, #need-for-speed-most-wanted, #black


Criterion: vi kommer att göra ett nytt Burnout

De första burnout-spelen, var inte de från Finland?

Redaktör
Skrivet av eddie the eagle:

De första burnout-spelen, var inte de från Finland?

Det är nog #Flatout du tänker på.


signatur
Medlem

FPS finns det tillräckligt av... Roliga bilspel finns det inte många utav, så ett nytt burnout såklart!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

En HD remake på Burnout 3, Ja tack! Eller varför inte ett nytt spel som påminner mycket om 3an

Medlem

Jag vill ha mer Paradise jag, fast då kanske i en helt ny stad.

-Visst kommer ju need for speed most wanted (reboot) snart och det är ju lite andlig uppföljare till Burnout Paradise, men jag skulle gärna se en uppföljare med Burnout namnet.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Paradise 2 tack!

Medlem

Ge mig Burnout III-2 , kan Final Fantasy så kan Burnout

Medlem
Skrivet av Zymac:

Jag vill ha mer Paradise jag, fast då kanske i en helt ny stad.

-Visst kommer ju need for speed most wanted (reboot) snart och det är ju lite andlig uppföljare till Burnout Paradise, men jag skulle gärna se en uppföljare med Burnout namnet.

Eh...va? Andlig uppföljare? Varför skulle det vara så?

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Zymac:

Jag vill ha mer Paradise jag, fast då kanske i en helt ny stad.

-Visst kommer ju need for speed most wanted (reboot) snart och det är ju lite andlig uppföljare till Burnout Paradise, men jag skulle gärna se en uppföljare med Burnout namnet.

Eh...va? Andlig uppföljare? Varför skulle det vara så?

Öppen värld, staket att hitta och ha sönder, registreringsskyltar där det står paradise på och att criterion själva hade sagt så.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Zymac:

Jag vill ha mer Paradise jag, fast då kanske i en helt ny stad.

-Visst kommer ju need for speed most wanted (reboot) snart och det är ju lite andlig uppföljare till Burnout Paradise, men jag skulle gärna se en uppföljare med Burnout namnet.

Eh...va? Andlig uppföljare? Varför skulle det vara så?

Öppen värld, staket att hitta och ha sönder, registreringsskyltar där det står paradise på och att criterion själva hade sagt så.

Dessutom har man sett i trailers där dom visar multiplayergrenar som fanns med i paradise, parkera x bilar på rad och en bil hoppar över resten, möt upp på nått ställe som är svårt att nå (typ ett hustak nånstans), drifta längst runt objekt X osv.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Ett nytt Burnout förstås, vad annars!?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Öppen värld, staket att hitta och ha sönder, registreringsskyltar där det står paradise på och att criterion själva hade sagt så.

Skrivet av Zymac:

Dessutom har man sett i trailers där dom visar multiplayergrenar som fanns med i paradise, parkera x bilar på rad och en bil hoppar över resten, möt upp på nått ställe som är svårt att nå (typ ett hustak nånstans), drifta längst runt objekt X osv.

...och där blev jag totalt o-sugen på spelet..

Tompa det

Skrivet av Tompa:
Skrivet av eddie the eagle:

De första burnout-spelen, var inte de från Finland?

Det är nog #Flatout du tänker på.

Har du helt rätt i, jag tänkte lite fel där

Medlem

Black släpptes även till xbox.

Medlem

Deras Need for Speed spel ligger väl ganska nära Burnout redan som det är? Dom är i alla fall inte i närheten av vad jag anser Need for Speed står för.

Så inte mig emot om dom går tillbaka och gör Burnout spel och låter någon annan ta över Need for Speed serien

Medlem

Sög inte black hejdlöst? Fast ett nytt black och ett nytt burnout till ps4 vore ju nåt att skriva hem om!


signatur

Styret upp och däcken ner

1
Skriv svar