Mät din datorkraft med Catzilla

Robot
Mät din datorkraft med Catzilla

Studion bakom The Witcher 2-introt knåpar på benchmarkprogramvara med extra klös i.

#the-witcher-2


Medlem
Mät din datorkraft med Catzilla

Haha, fyfan vad badass xD
Katten fick mig och tänka på "Longcat" >.>

Medlem

Haha ser ut som min Siames.. Lika tanig och tjurig.

Faktiskt ganska badass, kanske inte det första man tänker på med benchmark-program. lol

Spel! NU, Inte video eller benchmark, Spel! Snälla gör ett spel av detta, jag bryr mig inte om deras andra projekt längre, ge mig detta som spel, snälla?!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha för en gång skull så passade dubstepen in i trailern


signatur
Medlem

En stor katt+ förstöra stad... Haha :D! Nu blir väll PETA nöjda :P.

Medlem

OHHH får mig att tänka på denna låten direct. Awesome To The Max - Ephixa

Medlem

Elektronisk och rockmusik passar så jäkla bra i spel


signatur
Medlem

Katt som skjuter laser ur ögonen,dubstep,nu fattas bara att det blir en episk slutstrid mot Nyan cat!


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Kan knappt bärga mig.. för dagen då Dubstep går ur mode.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Grafik-benchmark utan tessellering idag = undermåligt.
(av alla kantiga konturer att döma)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

detta var fett nice


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Medlem

Katter <3!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Grafik-benchmark utan tessellering idag = undermåligt.
(av alla kantiga konturer att döma)

teaser.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

too much dubstep and cats ._.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Grafik-benchmark utan tessellering idag = undermåligt.
(av alla kantiga konturer att döma)

Håller med. Men alla kidsen kör väl med de billigare AMD korten.
Vi som bygger riktiga spel datorer vet vad som krävs. Nvidia kort!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Tobbe:

Grafik-benchmark utan tessellering idag = undermåligt.
(av alla kantiga konturer att döma)

Håller med. Men alla kidsen kör väl med de billigare AMD korten.
Vi som bygger riktiga spel datorer vet vad som krävs. Nvidia kort!

Behåll ditt fanboy aktiga skitsnack för dig själv


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Tobbe:

Grafik-benchmark utan tessellering idag = undermåligt.
(av alla kantiga konturer att döma)

Håller med. Men alla kidsen kör väl med de billigare AMD korten.
Vi som bygger riktiga spel datorer vet vad som krävs. Nvidia kort!

Behåll ditt fanboy aktiga skitsnack för dig själv

Är det inte Konsol Vs Pc så är det Amd Vs Nvidia. Alltid samma visa.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Tobbe:

Grafik-benchmark utan tessellering idag = undermåligt.
(av alla kantiga konturer att döma)

Håller med. Men alla kidsen kör väl med de billigare AMD korten.
Vi som bygger riktiga spel datorer vet vad som krävs. Nvidia kort!

Oh the humanity... Sluta trolla nu, de har sina för- och nackdelar båda två.

För övrigt skrämmer den där... varelsen bara mig, ingen mer som känner så?


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Tobbe:

Grafik-benchmark utan tessellering idag = undermåligt.
(av alla kantiga konturer att döma)

Håller med. Men alla kidsen kör väl med de billigare AMD korten.
Vi som bygger riktiga spel datorer vet vad som krävs. Nvidia kort!

Behåll ditt fanboy aktiga skitsnack för dig själv

Vad då fanboy? Lite fakta som grädde på moset kanske.

"AMD har länge haft problem med att marknadsföra Radeon HD 7970 som en duglig konkurrent till Nvidias motsvarande grafikkort. Prestandan håller helt enkelt inte måttet i många spel när man gör en jämförelse, speciellt inte när GTX 670 slår kortet på fingrarna i samma prisklass. AMD blöder redan en hel del pengar och företaget behöver en produkt som presterar."
Hämtat från nytt om IT i dag,
Har använt nvidia sedan många år för deras SLI funkar bättre än crossfire. Och har amd i den bärbara. så knappast fanboy!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Testpilot
Skrivet av chopper:

Vad då fanboy? Lite fakta som grädde på moset kanske.

"AMD har länge haft problem med att marknadsföra Radeon HD 7970 som en duglig konkurrent till Nvidias motsvarande grafikkort. Prestandan håller helt enkelt inte måttet i många spel när man gör en jämförelse, speciellt inte när GTX 670 slår kortet på fingrarna i samma prisklass. AMD blöder redan en hel del pengar och företaget behöver en produkt som presterar."
Hämtat från nytt om IT i dag,
Har använt nvidia sedan många år för deras SLI funkar bättre än crossfire. Och har amd i den bärbara. så knappast fanboy!

Jag tycker du är en sådan eftersom du direkt börjar komma in o hacka på AMD som tillverkare i en artikel som handlar om ett benchmarkprogram.
Håll bashandet utanför så blir stämningen så mycket trevligare.

Medlem
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av chopper:

Vad då fanboy? Lite fakta som grädde på moset kanske.

"AMD har länge haft problem med att marknadsföra Radeon HD 7970 som en duglig konkurrent till Nvidias motsvarande grafikkort. Prestandan håller helt enkelt inte måttet i många spel när man gör en jämförelse, speciellt inte när GTX 670 slår kortet på fingrarna i samma prisklass. AMD blöder redan en hel del pengar och företaget behöver en produkt som presterar."
Hämtat från nytt om IT i dag,
Har använt nvidia sedan många år för deras SLI funkar bättre än crossfire. Och har amd i den bärbara. så knappast fanboy!

Jag tycker du är en sådan eftersom du direkt börjar komma in o hacka på AMD som tillverkare i en artikel som handlar om ett benchmarkprogram.
Håll bashandet utanför så blir stämningen så mycket trevligare.

Jag tror du är en av stackarna som har AMD kort.

Medlem

Nv / Amd hur som.. det blir en rätt TAM katt utan tessellering, då flera andra grafiska bench-program sedan en tid börjat använda det.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Testpilot
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av Harakiri:

Jag tycker du är en sådan eftersom du direkt börjar komma in o hacka på AMD som tillverkare i en artikel som handlar om ett benchmarkprogram.
Håll bashandet utanför så blir stämningen så mycket trevligare.

Jag tror du är en av stackarna som har AMD kort.

Nej det är jag inte , jag är en av dem som ogillar den trista stämning som kommer av krig mellan de olika lägren , oavsett tillverkare.

Medlem
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av Harakiri:

Jag tycker du är en sådan eftersom du direkt börjar komma in o hacka på AMD som tillverkare i en artikel som handlar om ett benchmarkprogram.
Håll bashandet utanför så blir stämningen så mycket trevligare.

Jag tror du är en av stackarna som har AMD kort.

Nej det är jag inte , jag är en av dem som ogillar den trista stämning som kommer av krig mellan de olika lägren , oavsett tillverkare.

Ja, nästan lika barnsligt som Apple vs Samsungs sandlådekrig


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av chopper:

Vad då fanboy? Lite fakta som grädde på moset kanske.

"AMD har länge haft problem med att marknadsföra Radeon HD 7970 som en duglig konkurrent till Nvidias motsvarande grafikkort. Prestandan håller helt enkelt inte måttet i många spel när man gör en jämförelse, speciellt inte när GTX 670 slår kortet på fingrarna i samma prisklass. AMD blöder redan en hel del pengar och företaget behöver en produkt som presterar."
Hämtat från nytt om IT i dag,
Har använt nvidia sedan många år för deras SLI funkar bättre än crossfire. Och har amd i den bärbara. så knappast fanboy!

Jag tycker du är en sådan eftersom du direkt börjar komma in o hacka på AMD som tillverkare i en artikel som handlar om ett benchmarkprogram.
Håll bashandet utanför så blir stämningen så mycket trevligare.

"Grafik-benchmark utan tessellering idag = undermåligt."
Detta är vad det handlar om från början fast du läste väl inte det? Så man blir en fanboy för att man valt ett kvalitets graffe kort. Jag skrev bara varför jag valde nvidia. Du har väl en dålig dag antar jag tolkat av ditt gnäll.
Hacka på AMD? Detta är inte hacka detta är en enkel beskrivning varför jag valt som jag gjort.
Det går väldigt bra att hoppa över mina inlägg om du ska snedvrida dem.
Trevliga stämningen.. tack för ditt inlägg!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Testpilot
Skrivet av chopper:

"Grafik-benchmark utan tessellering idag = undermåligt."
Detta är vad det handlar om från början fast du läste väl inte det? Så man blir en fanboy för att man valt ett kvalitets graffe kort. Jag skrev bara varför jag valde nvidia. Du har väl en dålig dag antar jag tolkat av ditt gnäll.
Hacka på AMD? Detta är inte hacka detta är en enkel beskrivning varför jag valt som jag gjort.
Det går väldigt bra att hoppa över mina inlägg om du ska snedvrida dem.
Trevliga stämningen.. tack för ditt inlägg!

Jag såg citatet där japp , det jag reagerade på var detta:

Skrivet av chopper:

Håller med. Men alla kidsen kör väl med de billigare AMD korten.
Vi som bygger riktiga spel datorer vet vad som krävs. Nvidia kort!

Det är inlägg som genast inför en tråkig stämning . Då nedvärderar man folk till "kids" och de som väljer nvidia är bättre , vilket då jag klassar som fanboy snack.
Det kan skötas snyggare utan att gå ner i fanboy/troll-träsket:

"Håller med , billiga AMD kort har ju inte tesselering - skall man ha en högpresterande spelmaskin föredrar jag ett Nvidiakort"

Se det var inte så svårt ?

Orginalinlägget:

Skrivet av tobbe:

Grafik-benchmark utan tessellering idag = undermåligt.
(av alla kantiga konturer att döma)

Är helt okej , de låter folk dra slutsatsen själva och kommenterar benchmarktestet.

Medlem

"Håller med , billiga AMD kort har ju inte tesselering - skall man ha en högpresterande spelmaskin föredrar jag ett Nvidiakort"

Se det var inte så svårt ?

Orginalinlägget:

Skrivet av tobbe:

Grafik-benchmark utan tessellering idag = undermåligt.
(av alla kantiga konturer att döma)

Är helt okej , de låter folk dra slutsatsen själva och kommenterar benchmarktestet.[/quote]

Nej jag får ju inte kommentera benchmarktestet utan att nämnas som fanboy.
Undrar om jag blivit kallad fanboy om jag skrivit bra om AMD?
Jag använder både nvidia och amd så hur blir man en fanboy då?

Så du verkar ha ett behov av att vara PK men ditt kors att bära i livet.
Jag skrev att en riktigt bra speldator har nvidia graffe samt att jag använder även amd det gör mig knappast till fanboy.
Du gör det ganska enkelt för dig stoppa bara in de som skriver i dina åsikts fack. sorgligt!
Det är ju faktiskt så att många kidds och studenter inte har medel att köpa de dyrare graffekorten det var vad jag menade men tolkningen är ju fri samt att sätta folk i fack tydligen.
Tycker fortfarande att tessellering bör ingå i ett nytt benchmarktest. Så vänligen lämna fanboy stämpeln utanför detta.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar