Medlem
Skakande bild

Har idag fått ett smått störande problem som jag tänkte upplysa om.
När jag scrollar på sidan så gör den små hopp horisontellt hela tiden och det är väldigt jobbigt speciellt när man ska läsa artiklarna etc.

Jag vet inte vad det kan bero på men det verkar som om det är kopplat till menyraden som hänger med ner numera (eller har den alltid gjort det?) Den följer inte med helt smooth och när den hoppar ner så skakar hela bilden i sidled 2-3 gånger. Jag har senaste versionen av Safari och min dator verkar inte vara problemet här så jag undrar bara ifall det är fler som har det eller ifall det är jag som har någon inställning som är konstig?

M V H


signatur

Submission is for the weak

Skrivet av Kleptomaniac:

Har idag fått ett smått störande problem som jag tänkte upplysa om.
När jag scrollar på sidan så gör den små hopp horisontellt hela tiden och det är väldigt jobbigt speciellt när man ska läsa artiklarna etc.

Jag vet inte vad det kan bero på men det verkar som om det är kopplat till menyraden som hänger med ner numera (eller har den alltid gjort det?) Den följer inte med helt smooth och när den hoppar ner så skakar hela bilden i sidled 2-3 gånger. Jag har senaste versionen av Safari och min dator verkar inte vara problemet här så jag undrar bara ifall det är fler som har det eller ifall det är jag som har någon inställning som är konstig?

M V H

Jag har också massor med problem idag med FZ. Det verkar vara massa buggar helt plötsligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vi stökade om i menyn lite igår. Men vi gör ett nytt försök och fixar det under dagen!

Medlem

Tjena, nu har vi gjort lite ändringar. Upplever ni samma problem?

Inaktiv

Aldrig sett Musse förut Lite som en rare FZ crew!

Kastar min masterball!

Skrivet av musse1:

Tjena, nu har vi gjort lite ändringar. Upplever ni samma problem?

Nu funkar det bra, men det är samma som tidigare, dvs. om det står att man har 4 notifieringar och klickar på en av dessa, så försvinner de andra 3. De ligger kvar i listan med den lilla röda bubblan visar inget nummer. Inget stort problem, men ändå.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sådär, har inte haft några problem idag med de skakningar som jag tidigare hade.

Tack för jättesnabb och bra service!

GILLAS!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av fall:

Aldrig sett Musse förut Lite som en rare FZ crew!

Kastar min masterball!

Lightning bolt! Lightning bolt!

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av musse1:

Tjena, nu har vi gjort lite ändringar. Upplever ni samma problem?

Nu funkar det bra, men det är samma som tidigare, dvs. om det står att man har 4 notifieringar och klickar på en av dessa, så försvinner de andra 3. De ligger kvar i listan med den lilla röda bubblan visar inget nummer. Inget stort problem, men ändå.

Det får vi kika lite på. Tror det är ett separat problem dock och har inget med själva uppförandet av menyn att göra. Men vi tittar!

Skrivet av Kleptomaniac:

Sådär, har inte haft några problem idag med de skakningar som jag tidigare hade.

Tack för jättesnabb och bra service!

GILLAS!

Grymt att det fungerar nu!

Medlem

Goddag! Nu när ni ändå diskuterar notifieringar så vill jag nämna att jag fick en vänförfrågan (Av en bisarr nyligen bannad person) och nu vill inte notifieringen försvinna, finns det någon "tacka nej" knapp nånstans för att avaktivera förfrågan?

Igentligen inget större problem bara allmänt irriterande att ha den där.


signatur

Everybody needs help.

Skrivet av Apministern:

Goddag! Nu när ni ändå diskuterar notifieringar så vill jag nämna att jag fick en vänförfrågan (Av en bisarr nyligen bannad person) och nu vill inte notifieringen försvinna, finns det någon "tacka nej" knapp nånstans för att avaktivera förfrågan?

Igentligen inget större problem bara allmänt irriterande att ha den där.

Kanske redan har prövat detta, men jag tar det i alla fall.

Klicka på notifieringen, då skall du skickas vidare till "Mina vänner" sidan, Under "förfrågningar" Finns "Inkommande", välj åtgärden "Ta Bort" och klicka på Skicka. - Då skall den normalt försvinna.

Om du inte skickas till sidan så är det något knas som behöver kollas närmare på.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Apministern:

Goddag! Nu när ni ändå diskuterar notifieringar så vill jag nämna att jag fick en vänförfrågan (Av en bisarr nyligen bannad person) och nu vill inte notifieringen försvinna, finns det någon "tacka nej" knapp nånstans för att avaktivera förfrågan?

Igentligen inget större problem bara allmänt irriterande att ha den där.

Kanske redan har prövat detta, men jag tar det i alla fall.

Klicka på notifieringen, då skall du skickas vidare till "Mina vänner" sidan, Under "förfrågningar" Finns "Inkommande", välj åtgärden "Ta Bort" och klicka på Skicka. - Då skall den normalt försvinna.

Om du inte skickas till sidan så är det något knas som behöver kollas närmare på.

Det fungerade!

Man tackar


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar