Jobblunch i all min ensamhet

Flakmonkey
Jobblunch i all min ensamhet

Valde att äta lunch själv idag utan några kollegor. Ibland tycker jag det är skönt att bara komma bort och få vara ensam, både till vardags och i arbetslivet. Så nu sitter jag här redo att äta min hälsotallrik och det enda sällskapet jag har är mig själv och en fantastisk bok. Lovely!

#blogg

Jobblunch i all min ensamhet

Majs, rödlök, bönor?, sallad, två kycklingspett eller Grillad Tofu?, Rhodeisland dressing? Apelsin.

Vart köpte du detta? Ser mums ut.

Men jag vet vad du menar med att vilja komma bort från alla andra ett tag. Ibland behövs lite stilla nervarvning eller självmeditation.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

Il Piato på Gjörwellsgatan. Gör riktigt goda salader, mackor och pastarätter, så det kan verkligen rekommenderas ^^ Sweet chili-dressing var det på denna, men det finns ju en massa annat att välja på. Så får man nybakt bröd till också vilket är nice.

Måste prova.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Var är ölen?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Äter du ute varenda dag? Blir inte det dyrt?

Flakmonkey
Skrivet av Jozo:

Äter du ute varenda dag? Blir inte det dyrt?

nej då. En dag i veckan normalt sett, men idag missade jag att ta med matlådan så blir två gånger den här veckan.

Inaktiv

Ser jävligt fint ut!

1
Skriv svar