Valve hjälper dig bli bättre på CS: GO

Robot
Valve hjälper dig bli bättre på CS: GO

Gabe Newell och hans vänner lanserar en CS: GO Pro Tip-videoserie för att hjälpa alla medelmåttor att bli kungar på servern.

#counter-strike-global-offensive, #valve


Medlem
Valve hjälper dig bli bättre på CS: GO

Gillar inte riktigt att man verkligen måste sätta siktet i marken efter typ 3 skott med AK:n. Det märkte jag direkt när jag testade CS:GO. Jag var tvungen att dra ner siktet som fan för att skotten skulle gå runt mitten av skärmen, och jag vill minnas att det inte alls var så i 1.6 (men visst, det är ju två olika spel )

Medlem
Skrivet av kenji:

Gillar inte riktigt att man verkligen måste sätta siktet i marken efter typ 3 skott med AK:n. Det märkte jag direkt när jag testade CS:GO. Jag var tvungen att dra ner siktet som fan för att skotten skulle gå runt mitten av skärmen, och jag vill minnas att det inte alls var så i 1.6 (men visst, det är ju två olika spel )

Det min käre vän kallas rekyl. Men jag kan förstå att folk föredrar ezmode 1.6 :>

Medlem

Har detta kommit till PS3:an än?


signatur
Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av kenji:

Gillar inte riktigt att man verkligen måste sätta siktet i marken efter typ 3 skott med AK:n. Det märkte jag direkt när jag testade CS:GO. Jag var tvungen att dra ner siktet som fan för att skotten skulle gå runt mitten av skärmen, och jag vill minnas att det inte alls var så i 1.6 (men visst, det är ju två olika spel )

Det min käre vän kallas rekyl. Men jag kan förstå att folk föredrar ezmode 1.6 :>

Det jag menar är att det känns konstigt att jag ska behöva stirra ner i marken ännu mer än förut. Jag tycker inte att sprayen är svårare att kontrollera bara för att man måste begrava siktet i marken mer än i 1.6 (och givetvis från sida till sida). Hur är CS:GO svårare än 1.6? Jag tycker inget av dem är lättare än det andra.

Medlem

har för mig att AK var så på 1,6 med , iaf ifall man tokspraya .,
Kan missminna då det säker var 2 år sedan jag spelade 1,6


signatur

Kan ej skriva åäö

1
Skriv svar