Missa inga nyheter - bevaka favoritspelen!

Robot
Missa inga nyheter - bevaka favoritspelen!

Se till att du inte missar när vi skriver om dina favoritspel, eller företag. Vi visar hur.


Medlem
Missa inga nyheter - bevaka favoritspelen!

trevlig nyhet, även såna som jag som är inne flera gånger om dagen missar ibland nyheter


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av limmplimmp:

trevlig nyhet, även såna som jag som är inne flera gånger om dagen missar ibland nyheter

Har funnits sedan omlanseringen, vi som har varit dåliga på att informera bara.


signatur
Medlem

När jag går in på far cry 3 finns inte denna möjlighet?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Först tänkte jag att spelet inte är släppt ännu, men det finns ju t.o.m för doom 4 som inte har ett officiellt släppdatum, så varför inte för t ex far cry 3?

Särskilt med tanke på att det stod "För att du inte ska missa något om dina favoritspel eller någon av höstens stora spelsläpp finns det en fiffig bevakningsfunktion" i artikeln.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av magma:

Först tänkte jag att spelet inte är släppt ännu, men det finns ju t.o.m för doom 4 som inte har ett officiellt släppdatum, så varför inte för t ex far cry 3?

Särskilt med tanke på att det stod "För att du inte ska missa något om dina favoritspel eller någon av höstens stora spelsläpp finns det en fiffig bevakningsfunktion" i artikeln.

Jag ser den? Du måste vara inloggad, men det borde du ju vara för att kunna kommentera


signatur
Medlem

En fin funktion, bra att ni tar upp den igen.

Medlem

Upplever samma problem som Magma på far cry 3 och SimCity, och som han säger så funkar det bra på doom4

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Wogga:

Upplever samma problem som Magma på far cry 3 och SimCity, och som han säger så funkar det bra på doom4

Kan du inte ta en skärmdump och visa ur menyn ser då?


signatur
Medlem
Medlem

Fick fram det senare efter att jag rensat cookies.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag har kört med bevakning länge nu, trevlig funktion! Bra att ni uppmärksammar de som kanske missat detta.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

enda sättet man blir informerad om nya nyheter om spelet i fråga är alltså epost då om jag förstått det rätt? eller syns det någon notifikation här på fz med? och kan man isåfall ställa in så att man inte får det till eposten utan bara här?


signatur

[b]Don't tell me the sky is the limit when there's footprints on the moon[b]

Medlem

Annars mycket efterlängtad funktion bör jag tillägga


signatur

[b]Don't tell me the sky is the limit when there's footprints on the moon[b]

Medlem

Vore fint att kunna bevaka spelserier och inte bara specifika spel. Visserligen går det att bevaka tillverkare, men det är inte riktigt samma sak.

EDIT: Speciellt inte när det verkar vara dåligt med nyheter kopplade till tillverkare. Se bara på tex Bioware där senaste nyheten är från 2012-03-19.

1
Skriv svar