Gratis co-op-läge till Team Fortress 2 – ute nu!

Medlem

synd att man inte kan spela utan att vänta i 35 minuter, och sen när man väl kommer in och trycker F4 för att vara ready så kraschar spelet

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Dumlen:

"Valve gör det igen – ger massiva mängder nytt material till sina äldre titlar, utan att ta ett öre betalt." <-- riiight, det finns en del gamla titlar de bara struntat i att uppdatera. Borde vara mer typ "Valve gör det igen - ger massiva mängder till en utav sina tidigare kassakor, skiter i andra spel de köpt upp och försört."

Vilka gamla titlar yrar du om? Vilka har de köpt upp och förstört? Blandar du ihop Valve med EA kanske?
Valves spel är väl polerade om något, eller är det någon multiplayernerf du inte är nöjd med?

Tja, Day of Defeat var något de köpte upp, uppdaterade litegrann och sen har de låtit det ruttna och det är knappast någon som vill spela ett spel som aldrig uppdateras utan har samma brister som vid deras första släpp.

Och likförbannat vill de fortfarande ta 9.95 euro för Source-versionen.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Dumlen:

"Valve gör det igen – ger massiva mängder nytt material till sina äldre titlar, utan att ta ett öre betalt." <-- riiight, det finns en del gamla titlar de bara struntat i att uppdatera. Borde vara mer typ "Valve gör det igen - ger massiva mängder till en utav sina tidigare kassakor, skiter i andra spel de köpt upp och försört."

Ganska självklart att dom lägger energi på spel som någon fortfarande spelar, istället för att uppdatera nått gammalt spel som typ 100 pers håller vid liv

Även ganska självklart om de har en ingame shop~

Som de skapade för att så många fortfarande spelar...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

ELF
Medlem
Skrivet av grenadecx:

Killing floor någon?

Detta lär ju köttas

Mm, rip-off så det skriker om det :b


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av sgtbastard:

Brukar inte tipsare namnges längre?

Skrivet av showerguy:

Älskar det här! Får man inge tipstack? ;D

Tf2 i mitt hjärta!

Att tipsa FZ efter att ni sett ett obskyrt "konspirationsklipp" på YouTube ger er inte cred...

Medlem
Skrivet av Tekopp:
Skrivet av sgtbastard:

Brukar inte tipsare namnges längre?

Skrivet av showerguy:

Älskar det här! Får man inge tipstack? ;D

Tf2 i mitt hjärta!

Att tipsa FZ efter att ni sett ett obskyrt "konspirationsklipp" på YouTube ger er inte cred...

Öhh, jaha......ok, vi säger väl så då.

Men berätta gärna om detta "konspirationsklipp", är det nån som är ute efter dig?

Inaktiv
Skrivet av Tekopp:
Skrivet av sgtbastard:

Brukar inte tipsare namnges längre?

Skrivet av showerguy:

Älskar det här! Får man inge tipstack? ;D

Tf2 i mitt hjärta!

Att tipsa FZ efter att ni sett ett obskyrt "konspirationsklipp" på YouTube ger er inte cred...

Vad snackar du om? Det är väl därför man tipsar FZ för att alla ska kunna ta del av nyheterna osv. Hur skulle det se ut om ingen tipsade om sånt som FZ redaktionen själva missar?

Trevlig helg på dig!

Medlem
Skrivet av sgtbastard:
Skrivet av Tekopp:
Skrivet av sgtbastard:

Brukar inte tipsare namnges längre?

Skrivet av showerguy:

Älskar det här! Får man inge tipstack? ;D

Tf2 i mitt hjärta!

Att tipsa FZ efter att ni sett ett obskyrt "konspirationsklipp" på YouTube ger er inte cred...

Öhh, jaha......ok, vi säger väl så då.

Men berätta gärna om detta "konspirationsklipp", är det nån som är ute efter dig?

Skrivet av sgtbastard:
Skrivet av Tekopp:
Skrivet av sgtbastard:

Brukar inte tipsare namnges längre?

Skrivet av showerguy:

Älskar det här! Får man inge tipstack? ;D

Tf2 i mitt hjärta!

Att tipsa FZ efter att ni sett ett obskyrt "konspirationsklipp" på YouTube ger er inte cred...

Öhh, jaha......ok, vi säger väl så då.

Men berätta gärna om detta "konspirationsklipp", är det nån som är ute efter dig?

Skrivet av showerguy:
Skrivet av Tekopp:
Skrivet av sgtbastard:

Brukar inte tipsare namnges längre?

Skrivet av showerguy:

Älskar det här! Får man inge tipstack? ;D

Tf2 i mitt hjärta!

Att tipsa FZ efter att ni sett ett obskyrt "konspirationsklipp" på YouTube ger er inte cred...

Vad snackar du om? Det är väl därför man tipsar FZ för att alla ska kunna ta del av nyheterna osv. Hur skulle det se ut om ingen tipsade om sånt som FZ redaktionen själva missar?

Trevlig helg på dig!

Notera "konspirationsklipp" med citattecken. http://www.youtube.com/watch?v=ahgFw1SPKDk
Har funnits en del sådana klipp ett tag nu (just detta klipp laddades upp 28 juni) men om ni hittade dessa ledtrådar eller annan information själva så ber jag om ursäkt.

Medlem

ni glömmer ju att nämna det viktigaste? DET ÄR INTE GRATIS. det kostar 1 euro per runda att lira.


signatur

//monster

ELF
Medlem
Skrivet av b3pp0:

ni glömmer ju att nämna det viktigaste? DET ÄR INTE GRATIS. det kostar 1 euro per runda att lira.

Vad dillar du om? Det är ju visst gratis.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

nepp, man måste ha en ticket för att kunna lira en hel runda, och en sådan kostar 0.75euro, bara att gå in och kolla så ser du. på officiella servrar alltså, dvs dom som ger dig rare loot osv.


signatur

//monster

12
Skriv svar