Fira Halloween i The Secret World

Robot
Fira Halloween i The Secret World

Coola prylar, nya uppdrag, läskiga bossar. Hujedanmej! Pumpafesta nu.

#the-secret-world


Medlem
Fira Halloween i The Secret World

Grym stämining det är spelet !

Medlem

Ja verkligen! Gött med ett spel som håller sin linje och sticker ut från mängden.

Medlem

Varför ska varenda Secret World film göra mig så himla intresserad ändå tills jag kommer ihåg att det är P2P och att det är därför jag endast håller mig till gw2 som mmo atm

Medlem

Månadsavgiften är inte mer än ett par pizzor i månaden men varar bra mycket längre. Det är värt det.

Medlem

Hehe, är endast student och det kommer tillräckligt många spel som jag känner behov av att köpa för att de pengar jag har.

När jag nu redan har brist på pengar o nästintill överskott på spel att spela känner jag att det inte blir direkt värt att betala månadskostnad för ännu ett spel

Medlem

Då har du rejält med motivation att plugga hårt då, så du får ett jobb med bra lön så du kan spela TSW!

Medlem
Skrivet av yshjnmxz:

Pop start from here,Beautiful first choose from here, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

http://moourl.com/7l1gt

http://moourl.com/7l1gt

http://moourl.com/7l1gt

,,,::::t:MMMMMMMMMBVt:+..
   ,IVXVYIBttt+::+IVVMMMMMMRR:
   ,YYVYItMYti+i++:X+Rt:tXWRMR,
   .YRiIYRMViitVXRWRYMI++++itMM..
   .Y+,.,X::,,,YMMMMMMMMRVItXMti
    :X+:,X:,. .,iiIRMWMMMBBRMMBY.
    tR+:I:i:+Y:IitYVYMMMMMMMMRi.
    .+RXt:,::.::XXIBMMMMMMMMM+:
     ,RRXitY+,.::RWMMMMMMMMt.
      VYI:::,..:tVMMMMMMBY+.
      .VBBW:::::,i.MMMMMBi:.
      .tWRRVi:::.X:VMMMMMMY.
     ,+i+:,XYtt+:,i:,MMMBR:
  ...VV..:..:.tt::++:+,RMYMV.
 :M:::..:,.:,,,.+t+++Ytt.,+:
tRt:,.:,.:,:.:+.,:++tit,
:tXt:,:,:.:.,,+,:+YRY,
 :++:::.,:.:.::+:iMi
  ,Ri:::,:::::::+Ii
  ,+:Xii:,,::I:tit,.
   :BBt,:+::,::i+.
   :BWXX::::::iX.
   :BWVIi++t+:V+
   WBXtItii+iWI.
   :MWIYIti+iVRY,
    RBXVYItiiIYXWI,
    :MRWWVYttttIIXWt.
    .XMBRRXIti++itIXW,
    .BMBBRVIi+::+ttXX.
     ,MMBRXYti:::+tIW:
     tMMRWYti+++ittXV
      +MRVYti+++ittWI
     .VMWVtiiiiiitIR,
     .XBBWVttttttttXRv
    .,WBRBXVtttttttIWt
    :RWXWBXYtttttttYR:
   .iRWVIiBWYIttttttYW,
  .tWVYti:WRVIttittIVV   .:,,
  tWVIi++:XRVIIttttIXY  ..:YYtYi:tittV,
  tXYti+++tWRVYttittYWIiIYYVItt:iXW+....
 :WIt+++iXRBBVYItitIYXXYti+iIYt++:IMRi:.
.:Xti+:+tRWt:BVYItitIYWVIIIYXXWXVXYt+i+IV:
.tYi+::IWI:::BVVItitIXBRVIt:::::::tIVXRiXt
:Viii++i:itIXBXVttitVW,        tBIX
.XIiXIttIVRBRBIItttIRX         :VX
.,tXXWWWVi+. RXXItiYRV         ..
       ,BWYi+IRX
       tBYiitWB,
       .WVtiiIRI
        VWtiiiIB,
        ,BIiiiiWt
        .BViiiiYV
        XXtii+YV
        iRiii+YY
        :Btii+XI
         Wtii+R:
         XY+t+B.
         YX+tYR.
         tX+iWV
         iXi+RI
         tYiIXX
        ,XtiIXRt.
        :BIVYRWIV
        +RYXXWiYR.
        iWIVYtXMV
        tBYItRtM+
        XBWttX:B:
       YYBXXYR:,R:
       tIYYYIY: i

Kan ni inte banna IP´n på den här klownen?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Posuic:

Hehe, är endast student och det kommer tillräckligt många spel som jag känner behov av att köpa för att de pengar jag har.

När jag nu redan har brist på pengar o nästintill överskott på spel att spela känner jag att det inte blir direkt värt att betala månadskostnad för ännu ett spel

Om du absolut måste ha de där andra spelen så förstår jag att det kan bli för mycket. Men ett P2P spel är, om man har tid att spela mycket, billigare per timme än de flesta andra spel. Inte inräknat spel som GW, Diablo etc där man kan fortsätta spela länge. Men många spel tar man sig igenom på 8-40 timmar. Och det är ju inte så att du behöver fortsätta spela i flera månader bara för att det är ett MMO.

Medlem

månadskostnaden må bara motsvara ett par pizzor.. men att först betala spelet sen betala 1600kr om året för att få spela.... welcome to 10 år sen...

B2P är vad som borde vara norm.

long live guildwars 1/2


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Skrivet av shaitan:

månadskostnaden må bara motsvara ett par pizzor.. men att först betala spelet sen betala 1600kr om året för att få spela.... welcome to 10 år sen...

B2P är vad som borde vara norm.

long live guildwars 1/2

P2P är fortfarande normen och att den inte har förändrats på 14 år säger ett och annat om hur bra den fungerar. B2P kommer tyvärr aldrig att bli någon norm, jag tror snarare att det lutar åt fria klienter med månadsavgift eller mikrotransaktioner.

Medlem
Skrivet av shaitan:

månadskostnaden må bara motsvara ett par pizzor.. men att först betala spelet sen betala 1600kr om året för att få spela.... welcome to 10 år sen...

B2P är vad som borde vara norm.

long live guildwars 1/2

Oavsett om du vill betala eller inte så kostar det att hålla ett MMO uppe. Och pengarna måste in. Spel som inte är P2P måste ha en annan typ av inkomst som tex att man kan köpa saker till spelet. Så om du gör som de vill kommer du ändå att betala en större mängd pengar. Om du inte gör det så tycker jag att de inte gav dig tillräckligt intressanta saker att köpa.

Om jag inte hade spelat MMO så hade jag istället spenderat mer på single player spel. Dvs jag hade alltså lagt ut mer än 1600 kr per år. 1600 kr hade bara räckt ca 4 månader för mig. Jag spelar fortfarande andra spel. Men inte lika ofta.

Medlem

Kostnaderna för serverunderhåll och dylikt är långt ifrån lika höga som de var på Everquests tid. Just nu är det knappt värt en notering i Blizzards utgifter t.ex.
Att så pass många P2P har problem tyder starkt att det inte fungerar längre. RIFT klarar sig nätt och jämt, SWTOR håller på att bli F2P, ingen kan påstå att SW har gjort väldigt väl ifrån sig försäljningsmässigt.
De två som lyckas och det går väl för är WoW och Eve, båda spel som är etablerade sedan länge tillbaka. Och Eve har sin egen variation utav P2P.

Personligen så hade jag spelat SW om man nu inte hade behövt köpa spelet och sen betalat per månad. Jag är villig att göra det ena utav dem men inte båda samtidigt

Medlem

Jag vill nog påstå att de spelen inte går bra för att de bygger på idéer som inte håller hela vägen. Vill man lyckas behöver man något unikt.
EVE är P2P och inget annat. Även om du kan spela till dig en och annan månadsavgift (PLEX) så är det inget man gör i en handvändning.

Medlem

SKITSNACK ! ! kostnaderna med att utveckla och driva ett MMO som blir bra och " populärt" täcks gott och väl av inköpskostnaden.. serverdrift idag kontra eq1 tiden är inte i samma ballpark.. det e inte ens samma sport längre..

men folk tror på allvar att detta stämmer och att dom får mer service för en p2p titel.. vilken tur för utvecklarna och framförallt förlagen.. hade SW inte haft månadskostnad och den sämsta fightingen genom tiderna hade jag också spelat det...


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Skrivet av Javas:

Kan ni inte banna IP´n på den här klownen?

Det är sådär halvbra att citera hela inlägget då, så att skiten är kvar även om hans inlägg raderas.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar