Rädda världen i Assassin's Creed III

Robot
Rädda världen i Assassin's Creed III

Nya filmen fokuserar på Desmond, nutiden och varför det är så oerhört viktigt att du bekämpar de dära Templars som gjort livet surt för mången lönnmördare genom åren. Smärre spoilervarning utfärdas.

#assassins-creed-iii


Medlem
Rädda världen i Assassin's Creed III

Är jag ensam om att tycka att Desmond och det här övernaturliga med äpplet osv. har gjort samtliga Assassins Creed spel sämre? Varför inte bara låta Altair´s & Ezio´s historia berättas utan hela animus skräpet....

Inaktiv
Skrivet av c0rleone:

Är jag ensam om att tycka att Desmond och det här övernaturliga med äpplet osv. har gjort samtliga Assassins Creed spel sämre? Varför inte bara låta Altair´s & Ezio´s historia berättas utan hela animus skräpet....

Tänkte ungefär samma sak som dig innan jag tittade på videoklippet i den här artikeln, men jag tror att Ubisoft måste ha något form av mål att sträva mot för att få ett hyfsat slut. Mass Effect skulle ha behövt ha något sådant

Inaktiv

Längtar efter AC3 <3

Geeks Gaming

Sweet John de Lancie berättar röst

Medlem

Asså, jag fnittrar som en liten flicka just nu. Är detta sista spelet? Jag kan inte hjälpa det men jag blir arg när jag inte vann spelet och nu plågar ni mig, grrr.

Nej men, Im so excited I just cant hide it, Im about to loose control and I want the game so badit


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Medlem
Skrivet av lastlegion:

Asså, jag fnittrar som en liten flicka just nu. Är detta sista spelet? Jag kan inte hjälpa det men jag blir arg när jag inte vann spelet och nu plågar ni mig, grrr.

Nej men, Im so excited I just cant hide it, Im about to loose control and I want the game so badit

Jasså, vad har du rökt då?


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Ok har en fråga om någon känner sig manad att svara?
Har spelat 1&2 av dessa, behöver jag spela fler för att inte va helt vilsen i historien?

Geeks Gaming
Skrivet av Tigercamel:

Ok har en fråga om någon känner sig manad att svara?
Har spelat 1&amp;2 av dessa, behöver jag spela fler för att inte va helt vilsen i historien?

Ja vill du hänga med så måste du nog spela brotherhood och revelations.
Håller själv på att tvinga mig genom revelations bara för att hinna med innan 3an kommer

Medlem

klarar inte ens 2:an p.g.a en besvärlig bugg vid Altair flashbacken..suck...

Medlem

Tycker AC-serien är lite mjölkad faktiskt... Men trean kan bli något helt i min smak!

Tycker iallafall det lät som en kossa torkades ut när jag tidigare, någon månad sedan, läste om att ubisoft kan tänka säga göra 10 AC-spel...

Inaktiv
Skrivet av Tigercamel:

Ok har en fråga om någon känner sig manad att svara?
Har spelat 1&amp;2 av dessa, behöver jag spela fler för att inte va helt vilsen i historien?

Samma här, jag har bara kört 1:an & 2:an. En polare till mig har kört alla och han säger att man inte missar något ur Desmonds historia om man skiter i 2.1 & 2.2-spelen. Detta ska jag definitivt spela. Det ska bli gött att få ett slut på Desmonds historia, utan den tycker inte jag att spelen har samma härliga djup, och det är därför jag inte har orkat spela expansionsspelen.

Medlem
Skrivet av The Puffybear:

Tycker AC-serien är lite mjölkad faktiskt... Men trean kan bli något helt i min smak!

Tycker iallafall det lät som en kossa torkades ut när jag tidigare, någon månad sedan, läste om att ubisoft kan tänka säga göra 10 AC-spel...

Har för mig att dom sa mer eller mindre rakt ut att dom mjölkade serien med Brotherhood och Revelations, pga av att kostnaden för AC3 skenade iväg och dom behövde få in mer pengar helt enkelt. Kan ha fel dock.

Medlem

Så SJUKT awesome! Längtar till detta spelet so much! 1 månad kvar (PC!) :S

Medlem
Skrivet av FrapMore:
Skrivet av c0rleone:

Är jag ensam om att tycka att Desmond och det här övernaturliga med äpplet osv. har gjort samtliga Assassins Creed spel sämre? Varför inte bara låta Altair´s &amp;amp; Ezio´s historia berättas utan hela animus skräpet....

Tänkte ungefär samma sak som dig innan jag tittade på videoklippet i den här artikeln, men jag tror att Ubisoft måste ha något form av mål att sträva mot för att få ett hyfsat slut. Mass Effect skulle ha behövt ha något sådant

Men man vet ju inte hur slutet blir...kan ju bli lika kasst som Mass Effects


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Nightsorrow:
Skrivet av The Puffybear:

Tycker AC-serien är lite mjölkad faktiskt... Men trean kan bli något helt i min smak!

Tycker iallafall det lät som en kossa torkades ut när jag tidigare, någon månad sedan, läste om att ubisoft kan tänka säga göra 10 AC-spel...

Har för mig att dom sa mer eller mindre rakt ut att dom mjölkade serien med Brotherhood och Revelations, pga av att kostnaden för AC3 skenade iväg och dom behövde få in mer pengar helt enkelt. Kan ha fel dock.

Ja, dom hade planerat att släppa AC3 efter AC2 men det behövdes pengar.

Medlem

Är jag den enda som tyckte att Desmond-bitarna gjorde spelen mer intressantare?
Jag gillade i alla fall att ha lite mer kontext till varför jag genomförde det jag genomförde i 1 & 2

Medlem
Skrivet av Skjuludde1:

Är jag den enda som tyckte att Desmond-bitarna gjorde spelen mer intressantare?
Jag gillade i alla fall att ha lite mer kontext till varför jag genomförde det jag genomförde i 1 &amp; 2

tycker jag med!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av lastlegion:

Asså, jag fnittrar som en liten flicka just nu. Är detta sista spelet? Jag kan inte hjälpa det men jag blir arg när jag inte vann spelet och nu plågar ni mig, grrr.

Nej men, Im so excited I just cant hide it, Im about to loose control and I want the game so badit

Jasså, vad har du rökt då?

Jag hade en ledig natt så blev några öl med ett par vänner. Vi satt och lyssnade på 80 klassiker så det spillde över på FZ.se.


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

1
Skriv svar