Halo 4: Forward Unto Dawn - Part 3

Medlem
Halo 4: Forward Unto Dawn - Part 3

För de som har missat det, så är del tre av Halo 4's live actionserie ute nu.

#blogg

Inaktiv
Halo 4: Forward Unto Dawn - Part 3

Nu börjar det hända lite. Vanligtvis tycker jag vi får nog med action, men hela serien belönar ju en bara med att lära känna Lasky.

Sen undrar jag lite ang. Fred, spartanen vi får se i ONI's video som ungarna bryter sig in i. Han har en Mark V hjälm, som enligt Reach inte började användas förräns 2551, så varför har han den redan? Hmmmm...

Sen tycker jag att denna serien gjorde ett riktigt grymt jobb med att få oss att vara rädda för The Covenant. När corvette-skeppen började landa så var det ju rysningar. Inget man kände när man spelade som Chief eller Noble-6.

Medlem

Intressant Combi! Hur vet du att det är Fred? Jag har inte läst de böckerna, så jag är nyfiken.

Inaktiv

En bild som började flyta runt på nätet för ett tag sedan. Samt IMDB har bara listat 3 spartaner: Kelly-087, Fred-104 och John-117.

Medlem
Inaktiv

Ska väl dock också nämna att detta är vad vissa på reddit spekulerar. Jag tror det är Kelly dom visar, eftersom personen som filmar(Förmodligen Fred's hjälm) är mycket längre än spartanen på bild.

Men ja, det är kul 343i ger lite shoutouts till böckerna. I launch trailern till Halo 4 så var där nån brud i rött hår när alla spartaner stod i led, vilket är Linda-058.

Men när man fick se ODST soldaterna droppa i detta avsnittet av FUD så var det nog det bästa som kommer visas i serien.

Nya spelstudion gör ett bra jobb, det kommer bli mindre pang-pang i Halo 4 och mer äventyr, vilket tilltalar mig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar