Har en extra Dota 2 invite nyckel

Medlem
Har en extra Dota 2 invite nyckel

Och då alla mina vänner som är intresserade redan har Dota 2.

(Och jag personligen inte tycker man ska försöka ta betalt för något som fortfarande är i "beta stadiet")

Så jag tänkte att jag kan ge bort den till nån FZ:are som vill ha en invite. Ser helst att personen i fråga verkligen vill spela det och inte är ute efter att bara tradea den vidare. (Kan dock vara ok om det är till en kompis som vill ha den)

Finns inget bra sätt att kontrollera sånt här på så jag får helt enkelt lita på er FZ:are. Men jag lägger till en utslags fråga ändå.

Vilka 2 hjältar blir "starkare" av att döda andra hjältar? (inte genom guld och föremål)

Medlem

Jag skulle väldigt gärna vilja ha en nyckel, men jag ska vara ärlig och erkänna att jag har inte någon vidare koll på din fråga, men jag gissar Huskar och Tiny


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Och då alla mina vänner som är intresserade redan har Dota 2.

(Och jag personligen inte tycker man ska försöka ta betalt för något som fortfarande är i "beta stadiet")

Så jag tänkte att jag kan ge bort den till nån FZ:are som vill ha en invite. Ser helst att personen i fråga verkligen vill spela det och inte är ute efter att bara tradea den vidare. (Kan dock vara ok om det är till en kompis som vill ha den)

Finns inget bra sätt att kontrollera sånt här på så jag får helt enkelt lita på er FZ:are. Men jag lägger till en utslags fråga ändå.

Vilka 2 hjältar blir "starkare" av att döda andra hjältar? (inte genom guld och föremål)

Det finns faktiskt 3 hjältar som blir starkare genom att döda hjältar.

Men jag mailar dig namnen så får du avgöra själv


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Har också en nyckel om någon vill ha

Medlem

Apministern du får min nyckel då du trots allt klarade frågan.

Men Ostfarfar tycker ändå du skulle ha en kanske Ztreek är snäll

Medlem

Jag har en invite om det är någon som vill ha.

Medlem

hej jag behöver en nyckel
Tackar!

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Apministern du får min nyckel då du trots allt klarade frågan.

Men Ostfarfar tycker ändå du skulle ha en kanske Ztreek är snäll

är säker på att svaret är Pudge, Silencer, Shadow Fiend eller hur?

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Saarela81:

Apministern du får min nyckel då du trots allt klarade frågan.

Men Ostfarfar tycker ändå du skulle ha en kanske Ztreek är snäll

är säker på att svaret är Pudge, Silencer, Shadow Fiend eller hur?

Shadow fiend är fel då han inte blir premanent starkare + så blir han det bara till en viss gräns och det är av både creeps och heroes han förlorar även styrkan när han dör.

Medlem
Skrivet av Saarela81:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Saarela81:

Apministern du får min nyckel då du trots allt klarade frågan.

Men Ostfarfar tycker ändå du skulle ha en kanske Ztreek är snäll

är säker på att svaret är Pudge, Silencer, Shadow Fiend eller hur?

Shadow fiend är fel då han inte blir premanent starkare + så blir han det bara till en viss gräns och det är av både creeps och heroes han förlorar även styrkan när han dör.

Om vi ska vara petiga gubben så är det snarare att pudge och silencer blir starkare ju längre de håller sig vid liv (Praktiskt tänkt).. Båda parter blir starkare bara genom att hålla sig i närheten av ett kill.

Medlem
Skrivet av trasen:
Skrivet av Saarela81:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Saarela81:

Apministern du får min nyckel då du trots allt klarade frågan.

Men Ostfarfar tycker ändå du skulle ha en kanske Ztreek är snäll

är säker på att svaret är Pudge, Silencer, Shadow Fiend eller hur?

Shadow fiend är fel då han inte blir premanent starkare + så blir han det bara till en viss gräns och det är av både creeps och heroes han förlorar även styrkan när han dör.

Om vi ska vara petiga gubben så är det snarare att pudge och silencer blir starkare ju längre de håller sig vid liv (Praktiskt tänkt).. Båda parter blir starkare bara genom att hålla sig i närheten av ett kill.

Nej det är inte "snarare" att de blir starkare genom att leva längre. Deras skillbeskrivningen är i korta drag att de får mer str respektive int om de närvarar när en fiendehjälte dör. Inte av att de lever längre. Förlåt, nu är det jag som är petig

Jag tycker att frågan är (även om den är lite felaktig) tillräckligt förståelig för att behövas kritiseras.

Förresten, den trejde hjälten jag menar på är Legion commander (släpptes förre versionen) Hans ultimate "Duel" gör att han får 10 bonus damage om han dödar en hjälte medans Duel är aktiverad.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Heh, du har så rätt så

Har inte spelat senaste patchen, antar att du menar Legion commander till Dota 2? Eller är det till originalet?

Medlem
Skrivet av trasen:

Heh, du har så rätt så

Har inte spelat senaste patchen, antar att du menar Legion commander till Dota 2? Eller är det till originalet?

Originalet


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av trasen:

Heh, du har så rätt så

Har inte spelat senaste patchen, antar att du menar Legion commander till Dota 2? Eller är det till originalet?

Originalet

Oj, du det var flera år sedan jag spelade originalet Gick över till HoN när betan släpptes (Kom in tidigt i och med att jag förbeställde) och stack direkt över till Dota 2 när jag fick den nyckeln (Ca 15 månader sen). Men kul att det fortfarande folk som sitter och spelar det

Medlem

Jag har en nyckel över och håller en superenkel tävling på min blogg!

http://www.qn2.se/blogg.asp?id=1789

Lycka till!


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

1
Skriv svar