Merge Steam accounts petition!

Medlem
Inaktiv

Vågar man trycka på länken??

Medlem

Skrev upp mig.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Vågar man trycka på länken??

Absolut, litar på den sidan!
Its for a good cause! SPREAD THE WORD MULTIPLE STEAMACCOUNTERS!

Medlem

Tror faktiskt att basen som skulle utnyttja detta är ganska liten. Någon som vore ännu mer attraktivt, i det stora hela, vore att kunna byta inloggningsnamn.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Brevet borde kanske formuleras om lite, till en mer allmängiltig beskrivning av problemet. Känns ju konstigt att skriva under ett brev som börjar "Hello my name is Svante".

Medlem
Skrivet av Greisn:

Brevet borde kanske formuleras om lite, till en mer allmängiltig beskrivning av problemet. Känns ju konstigt att skriva under ett brev som börjar "Hello my name is Svante".

Jag skrev det från min "vy" och tanken var att dom som skriver på håller med eller har liknande issues, problemet bottnar iallafall i att det inte går att merga konton.. :/ Men jag kan formulera om det, np!

Medlem
Skrivet av Greisn:

Brevet borde kanske formuleras om lite, till en mer allmängiltig beskrivning av problemet. Känns ju konstigt att skriva under ett brev som börjar "Hello my name is Svante".

Har uppdaterat den nu. Sprid vidare!
http://www.change.org/petitions/valve-steam-add-the-feature-t...

Medlem

Varför ska man ha flera konton överhuvudtaget?


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

Varför ska man ha flera konton överhuvudtaget?

Det ska man ju inte ha i en perfekt värld men jag har sett frågan komma upp många gånger på steam forum och bland vänner och dom jag spelar med. Ibland har man två konton av olika anledningar, min anledning var att jag gjorde mitt första steam-konto vid tidernas begynnelse, slutade använda det i något år, och sen glömde jag bort login och pass och gjorde ett nytt konto, men jag kom på uppgifterna till det gamla kontot igen och vips så satt jag där med två konton. Med många spel på båda.

Medlem
Skrivet av gnask:
Skrivet av redruM:

Varför ska man ha flera konton överhuvudtaget?

Det ska man ju inte ha i en perfekt värld men jag har sett frågan komma upp många gånger på steam forum och bland vänner och dom jag spelar med. Ibland har man två konton av olika anledningar, min anledning var att jag gjorde mitt första steam-konto vid tidernas begynnelse, slutade använda det i något år, och sen glömde jag bort login och pass och gjorde ett nytt konto, men jag kom på uppgifterna till det gamla kontot igen och vips så satt jag där med två konton. Med många spel på båda.

Ditt gamla pass och login går ju faktiskt att ta reda på via support, men behöver knappast göra något nytt. Har man två konton så används det ena ofta till att fuska på.

Edit: Jag skulle istället stöda en petition som går ut på att om man fuskar så stängs hela Steamkontot av direkt med samtliga spel.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av gnask:
Skrivet av redruM:

Varför ska man ha flera konton överhuvudtaget?

Det ska man ju inte ha i en perfekt värld men jag har sett frågan komma upp många gånger på steam forum och bland vänner och dom jag spelar med. Ibland har man två konton av olika anledningar, min anledning var att jag gjorde mitt första steam-konto vid tidernas begynnelse, slutade använda det i något år, och sen glömde jag bort login och pass och gjorde ett nytt konto, men jag kom på uppgifterna till det gamla kontot igen och vips så satt jag där med två konton. Med många spel på båda.

Ditt gamla pass och login går ju faktiskt att ta reda på via support, men behöver knappast göra något nytt. Har man två konton så används det ena ofta till att fuska på.

Edit: Jag skulle istället stöda en petition som går ut på att om man fuskar så stängs hela Steamkontot av direkt med samtliga spel.

Nej, någon behöver nödvändigtvis inte vara en fuskare för att ha flera konton. Jag har själv flera olika CS konton så att man kan låna ut ett om man vill lira med någon som inte har ett eget.

Medlem
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av redruM:
Skrivet av gnask:
Skrivet av redruM:

Varför ska man ha flera konton överhuvudtaget?

Det ska man ju inte ha i en perfekt värld men jag har sett frågan komma upp många gånger på steam forum och bland vänner och dom jag spelar med. Ibland har man två konton av olika anledningar, min anledning var att jag gjorde mitt första steam-konto vid tidernas begynnelse, slutade använda det i något år, och sen glömde jag bort login och pass och gjorde ett nytt konto, men jag kom på uppgifterna till det gamla kontot igen och vips så satt jag där med två konton. Med många spel på båda.

Ditt gamla pass och login går ju faktiskt att ta reda på via support, men behöver knappast göra något nytt. Har man två konton så används det ena ofta till att fuska på.

Edit: Jag skulle istället stöda en petition som går ut på att om man fuskar så stängs hela Steamkontot av direkt med samtliga spel.

Nej, någon behöver nödvändigtvis inte vara en fuskare för att ha flera konton. Jag har själv flera olika CS konton så att man kan låna ut ett om man vill lira med någon som inte har ett eget.

Jag skrev inte att man måste vara det.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av gnask:

Gött, känns mycket seriösare nu!

edit:citat

1
Skriv svar