Höstfärger

Medlem
Höstfärger

Jag vet inte hur resten av landet hade det, men igår var det sommarväder här i Malmö! Folk gick omkring i kortärmat och jag såg till och med några i shorts.
Det var både sol och varmt och det kunde ha varit vilken sensommardag som helst. Folk som grillade på Tallriken, mängder med flanörer i Pildammsparken. Till och med glass-ståndet var tillbaka Och ja.. det var kö!

Jag passade på att fånga lite höstfärger i det vackra ljuset.

Idag är vädret tyvärr tillbaka i det går och lite tråkiga höstvädret. Men jag klagar inte, gårdagen kommer jag bära med mig länge... den värmde!

#blogg

Höstfärger

Jag hörde att vädret blev intaget på psykan i malmö, men att det var så pass varmt för shorts i sena Oktober.

"Snart är det jul här i vårt hus, det är den bästa tiden av dem alla, Skinka och Gran, Gröt och havreflarn med Must och Pepparkaka!!."


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Den där bilden gillar jag starkt, superfin.

edit: Du är duktig på att placera vattenstämplarna Manuel. De syns tydligt utan att påverka helhetsintrycket.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Tack jonis!

Ja det är en smärre konst att få till de där jäklarna... vill ju inte sabba bilden, men ändå skydda den till en viss grad. Kul att höra att du inte tycker de påverkar helhetsintrycket.

Skrivet av Traveller in time:

Jag hörde att vädret blev intaget på psykan i malmö, men att det var så pass varmt för shorts i sena Oktober.

"Snart är det jul här i vårt hus, det är den bästa tiden av dem alla, Skinka och Gran, Gröt och havreflarn med Must och Pepparkaka!!."

Jag vill ha det han går på


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Apotekarens Julmust.
Ute nu, Yeah!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar