Tredje delen av Halo 4: Forward Unto Dawn

Robot
Tredje delen av Halo 4: Forward Unto Dawn

Missa inte den senaste delen av liveaction-serien som vi kan följa ända fram till releasen av Halo 4.

#microsoft, #343-industries


Medlem
Tredje delen av Halo 4: Forward Unto Dawn

denna serier är så awsome kan dem inte göra film och tv serie på halo

Medlem

Har inte kollat på denna del ännu, men jag VET att den kommer vara hur mäktig som helst, fyyfan va fett den här serien är

Medlem

Ser framemot nästa veckas avsnitt!

Då lär det röja rejält


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Så j***a bra!!

Medlem

Bästa avsnittet hittills

Medlem

Samma personer som gjort denna serie borde göra en film av Halo också! För detta är awesome!

Instämmer, det är riktigt bra. För er som inte vill se det nu, kommer alla avsnitt följa med på någon av de "special editions" som släpps.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Först trodde jag att denna serien skulle bli ganska dålig, med dåliga skådespelare och usla effekter. jag är glad att jag hade fel(effekterna är bland de bästa jag har sett med en web serie)

Medlem

Älskar Halo men har bara spelat ettan. Jag har bara haft gamla krysslådan

Medlem

Sangheili låter ju som decepticons från Transformers :S

Men det märks ju att de har sparat in pengar på skådespelarna genom att ta in lite "sämre" för att kunna lägga pengar på effekterna.

Jag gissar att efter denna succén att de tar nog upp planerna på att göra en film, gud det är ju nästan 10 år sen jag först läste om att de skulle göra Halo till film.

Medlem

AAAHHHH vad bra!!

Medlem

"Cadettes" som är taniga ungdomar som ser inte ut att vara mer än 16-17 år, annars en bra serie.

Skrivet av Kuci:

"Cadettes" som är taniga ungdomar som ser inte ut att vara mer än 16-17 år, annars en bra serie.

Kan vara att det är en militärskola (har för mig att i unsc så skolar man in folk i militären ganska fort) för snorungar med mäktiga föräldrar som vill att de ska fortsätta inom militären

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Kuci:

"Cadettes" som är taniga ungdomar som ser inte ut att vara mer än 16-17 år, annars en bra serie.

Kan vara att det är en militärskola (har för mig att i unsc så skolar man in folk i militären ganska fort) för snorungar med mäktiga föräldrar som vill att de ska fortsätta inom militären

Japp detta är vad jag har förstått också

Medlem
Skrivet av Kuci:

"Cadettes" som är taniga ungdomar som ser inte ut att vara mer än 16-17 år, annars en bra serie.

Det är en specialskola för blir officer. Istället för att bli svetsare, sjuksköterska mm.

Värnplikten var vid 18-19 så att gå på specialskola för att bli yrkesmilitär när du är ett år yngre är inte så jävla lustigt.

Inte fan ser man medelålders män på en sån skola om det nu var vad du förväntade dig. Detta är inte försvarsmaktens högskoleprogram för officer i dagens Sverigeversion.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Riktigt imponerad faktiskt! Jag tycker att serien blir bättre och bättre för varje avsnitt som kommer. Jag önskar verkligen att dem fortsätter att göra serien av det hela även när Halo 4 har släppt.

Men en film skulle jag verkligen inte tacka nej till fast som serien gör den också bra i från sig.

Kudos!

Medlem

Eureka!! Nu vet jag varför den där tjejen känns så bekant.
Hon är ju från Narnia-filmerna:P

Medlem
Skrivet av Kuci:

"Cadettes" som är taniga ungdomar som ser inte ut att vara mer än 16-17 år, annars en bra serie.

Skådespelarna är över 20. Jämför med vår värnplikt där man är 18...

Medlem
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Kuci:

"Cadettes" som är taniga ungdomar som ser inte ut att vara mer än 16-17 år, annars en bra serie.

Det är en specialskola för blir officer. Istället för att bli svetsare, sjuksköterska mm.

Värnplikten var vid 18-19 så att gå på specialskola för att bli yrkesmilitär när du är ett år yngre är inte så jävla lustigt.

Inte fan ser man medelålders män på en sån skola om det nu var vad du förväntade dig. Detta är inte försvarsmaktens högskoleprogram för officer i dagens Sverigeversion.

Ta't lugnt, jag tycker bara att ungarna ser för skinny ut.

Medlem
Skrivet av Runken:
Skrivet av Kuci:

"Cadettes" som är taniga ungdomar som ser inte ut att vara mer än 16-17 år, annars en bra serie.

Skådespelarna är över 20. Jämför med vår värnplikt där man är 18...

De flestas värnplikt har väl varit 18?

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Runken:
Skrivet av Kuci:

"Cadettes" som är taniga ungdomar som ser inte ut att vara mer än 16-17 år, annars en bra serie.

Skådespelarna är över 20. Jämför med vår värnplikt där man är 18...

De flestas värnplikt har väl varit 18?

Ja?
Min poäng är att i början av sin miltära karriär är man ofta rätt ung, yngre än dessa dessutom. Men det är klart att man blir lite skadad av att se folk i filmer som är 30+ och spelar highschoolungdomar.

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Kuci:

"Cadettes" som är taniga ungdomar som ser inte ut att vara mer än 16-17 år, annars en bra serie.

Det är en specialskola för blir officer. Istället för att bli svetsare, sjuksköterska mm.

Värnplikten var vid 18-19 så att gå på specialskola för att bli yrkesmilitär när du är ett år yngre är inte så jävla lustigt.

Inte fan ser man medelålders män på en sån skola om det nu var vad du förväntade dig. Detta är inte försvarsmaktens högskoleprogram för officer i dagens Sverigeversion.

Ta't lugnt, jag tycker bara att ungarna ser för skinny ut.

De sa i en behind the scenes att de valde spinkiga skådisar för att få MC att se större ut, även fast skådisen är 190 plus kängor så räcker det inte till, då försöker man göra miljön mindre. Logiskt.

Medlem
Skrivet av Rasmus117:
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Kuci:

"Cadettes" som är taniga ungdomar som ser inte ut att vara mer än 16-17 år, annars en bra serie.

Det är en specialskola för blir officer. Istället för att bli svetsare, sjuksköterska mm.

Värnplikten var vid 18-19 så att gå på specialskola för att bli yrkesmilitär när du är ett år yngre är inte så jävla lustigt.

Inte fan ser man medelålders män på en sån skola om det nu var vad du förväntade dig. Detta är inte försvarsmaktens högskoleprogram för officer i dagens Sverigeversion.

Ta't lugnt, jag tycker bara att ungarna ser för skinny ut.

De sa i en behind the scenes att de valde spinkiga skådisar för att få MC att se större ut, även fast skådisen är 190 plus kängor så räcker det inte till, då försöker man göra miljön mindre. Logiskt.

Det visste jag inte
Hehe, den där färgade personen som nyligen dog (fången i the long green mile) hade nog passat bättre, synd att det gick som det gjorde.

Medlem
Skrivet av Runken:
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Runken:
Skrivet av Kuci:

"Cadettes" som är taniga ungdomar som ser inte ut att vara mer än 16-17 år, annars en bra serie.

Skådespelarna är över 20. Jämför med vår värnplikt där man är 18...

De flestas värnplikt har väl varit 18?

Ja?
Min poäng är att i början av sin miltära karriär är man ofta rätt ung, yngre än dessa dessutom. Men det är klart att man blir lite skadad av att se folk i filmer som är 30+ och spelar highschoolungdomar.

Mjo det är jag nog, skadad alltså, är bara van vid att mina vänner som är militärer är inte direkt spinkiga.

1
Skriv svar