Uppdaterar livet

Medlem
Uppdaterar livet

Här händer ungefär allt och inget. Jag studerar i nuvarande stund på Future Games som speldesigner, och jag vet ibland inte vad jag gör där, får ångest för att jag är så ogrovt oteknisk, men o andra sidan så ska jag träffa en professor imorgon, där vi ska diskutera hur en simulering i yrsel skulle gå till. Mitt mål är att skapa yrsel in real life hos spelaren, med elektricitet till hjärnan, när spelaren förlorar i ett spel. ^^

Och ja, det var det, och jO! Jag har köpt ett piano också. Jag är kär. Så jag var tvungen att spela av oskulden från pianot.

#blogg

Uppdaterar livet

Du spelar ju grymt vackert på denne där piano.

Läser för närvarande om "infraljud" och hur det används för att påverka människan psykiskt och fysiskt i film/spel och för att skapa oro och rädsla i verkligheten.
Läbbigt men logiskt. hitta ett klipp om precis detta http://www.youtube.com/watch?v=Ms4KFAjDPB8&feature=related använd det i dina spel för extra effekt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tackar ödmjukast. ^^, men ja, skulle varit kul att lära sig läsa noter, men det ska komma, in enduring grow strong!

Intressant! Måste ha något binaurala rytmer att göra, dock kommer ju binaurala rytmer oftast först när människan redan är i trans. Så, hm, ska titta igenom!

Medlem

Grattis till piano! Vackert spelat. Känn ingen press över noter, om du inte gärna vill kunna spela efter dom, det är lika vackert att kunna spela utan. Improvisation, teknik och kärlek till musiken är det som räknas.

Medlem

Grymt! Det här vill jag se mer av! Mycket vackert spelat!
Lär dig spela detta och jag kommer för evigt avguda dig:

Medlem

Jag äter komplimangerna och bockar. Njae, jag har alltid varit rädd för noter, ibland rädd att de skulle ta över kreativiteten, men samtidigt vore det kul att kunna, så, lite enklare låtar kan man ju försöka lära sig på noter.

Fargo! Ska försöka djupdyka i honkytonk när jag är mer familjär med pianot, ^^

Medlem

Är du helt självlärd?

Medlem

Jao, jag antar det. I min gamla skola fanns där ett piano, och jag var rätt ensam på rasterna så jag började plinka där i brist på annat, o efter det har jag plinkat på en barnkeyboard från 80talet, tills jag äntligen skaffat ett riktigt piano nu. skönt med riktiga tangenter.

1
Skriv svar