NHL 13 - EASHL frågor

Medlem
NHL 13 - EASHL frågor

Hej gänget,

Jag har följande frågor gällande NHL 13 som jag skulle vilja ha svar på.

Följande frågor gäller EASHL
1. Hur fungerar det med Online turnements? jag har läst på vissa ställen att man blir "inbjuden" förta veckan varje månad, andra säger sista veckan i månaden? Hur fungerar detta?

2. Hur får man klubbens logga i tekningscirkeln på rinken? Vad vi sett så har alla det, men vi kan verkligen inte hitta vart man ställer in det.

3. Hur fungerar det med boostpacks? Jag och min vän köpte båda ett och samma boostpack, jag fick upp min gubbe till OVR 79, han hamnade på 75 och han är Superstar 1 medan jag är veteran 3.
Känner någon till en guide för hur man får en sådan bra build som möjligt?

4. Finns det något sätt att få backarna att "agera mera"? Många gånger åker motståndaren bara rakt förbi dem utan att de gör något, kan man hålla in någon knapp eller likande för att ge dem kommandon för att tackla eller deka?

Ha det ljuvligt och tack på förhand för svaren.

Mvh
Nawks

Medlem

1. Jag vet faktiskt inte, men ni kan delta i exempelvis EHL: http://www.consolehockey.net/
Men för Xbox 360 så är anmälningstiden slut för den turneringen.

2. Om det är som jag antar så är veteran 3 före superstar 1? Då tror jag att du lagt vanliga poängen mer fördelat på alla olika saker jämfört med din vän så din overall blivit högre. Du kan testa olika builds här. Kom ihåg att alla olika spelstilar som grinder, sniper o.s.v. troligen är bättre på vissa saker, då de nog har "hemliga" poäng som gör alla spelstilar olika.

3. Om ni är på hemmaplan bör det vara så automatiskt tror jag.

4. Hur många är ni i laget? Om ni är tre kan det nog vara väldigt värt att ha en som back, så att det inte blir så många spelvändningar. Det finns ju ingame-inställningar men jag vet inte vad man ska göra för att få dem att spela bättre (defensivare) i försvaret.

1
Skriv svar