Expansioner till Everquest 1 & 2 i november

Robot
Expansioner till Everquest 1 & 2 i november

Tilläggspaket nummer 19 respektive 9 släpps till Everquest 1 och 2 under nästa månad.

#sony-online-entertainment, #everquest, #everquest-ii, #everquest-ii-chains-of-eternity


Medlem
Expansioner till Everquest 1 & 2 i november

Underbart att orginalet fortfarande lever xD


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Underbart att orginalet fortfarande lever xD

Skrämmande många expansioner också!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Moderator | Testpilot

ibland har jag bara lust att sätta mig ner och spela spelen. Men är dom P2P någon konstig version av F2P eller vad är det som gäller?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

19 expansioner, Tänk dig WoW om 10 år

Medlem

Själv slutade jag bry mig efter Gates of Discord. Blev helt enkelt för mycket. The Ruins of Kunark och The Scars of Velious var helt klart dom bästa expansionerna.

Medlem

ToV all night runs med Remedy för och vara en pain in the arse åt Legacy of Steel och höra Tigole (designer i WoW nu) gråta ut på deras hemsida var underhållande!

Spelar det lite då och då när jag tröttnat på något annan MMO.

High elf paladin ftw!

Medlem

Personligen tycker jag att PoK förstörde allt, visst det vart roliga raider men med travel stenarna så vart spelet så otroligt "litet" förut va det ett äventyr att bara resa. men satt på bryggan i OT å väntade på båten i regnet... men nu är det självklart med snabb travel i alla mmo i stortsätt folk har inte tid att njuta som man gjorde "förr" brukar testa å spela EQ classic ibland för nostalgi trippen aaah... min ljuva ungom va fan hände?!?!?!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Själv slutade jag bry mig efter Gates of Discord. Blev helt enkelt för mycket. The Ruins of Kunark och The Scars of Velious var helt klart dom bästa expansionerna.

Förutom Kunark och Velious var det nog bara Lost Dungeons of Norrath som verkligen tillförde något riktigt bra.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Själv slutade jag bry mig efter Gates of Discord. Blev helt enkelt för mycket. The Ruins of Kunark och The Scars of Velious var helt klart dom bästa expansionerna.

Du är välkommen till project 1999

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

ibland har jag bara lust att sätta mig ner och spela spelen. Men är dom P2P någon konstig version av F2P eller vad är det som gäller?

"Project 1999"

Medlem

Båda är F2P. Går att låsa upp mycket utan månadskostnad, men de flesta fixar gold membership efter ett tag. Vissa betalar månadskostnaden genom att köpa station cards för plat, men det är riskabelt.

Enda problemet med EQ är att Prosieben affären fick typ alla Europeiska spelare att fly efter beskedet, men förhoppningsvis kommer några tillbaka nu efter att SoE ångrade sig för några dagar sedan.

1
Skriv svar