Assassin's Creed III: "Vi knyter ihop Desmond-säcken"

Robot
Assassin's Creed III: "Vi knyter ihop Desmond-säcken"

Med kunskapen från Altaïr och Ezios assassin-förmågor är Desmond till sist redo att axla ett enormt ansvar. Det hoppas i alla fall hans far. Och Ubisoft ser fram emot ett "litet avslut" för Desmonds historia.

#ubisoft


Medlem
Assassin's Creed III: "Vi knyter ihop Desmond-säcken"
Inaktiv

Ubi verkar vara otroligt måna om att pumpa ut så mycket spoilers som det här spelet som möjligt.

Medlem

Detta känns onekligen bekant. Men filmen är ju bra så det skadar väl inte med två tittar!

Inaktiv
Skrivet av FlyingCabbage:

Jag förstår helt ärligt inte varför folk är så sjukt peppade för det här spelet?

Medlem
Skrivet av RzrTrek:
Skrivet av FlyingCabbage:

Jag förstår helt ärligt inte varför folk är så sjukt peppade för det här spelet?

Kanske för att de haft en riktigt skön story, öppen men välfylld värld. Men smaken är som baken, jag avskyr tex CS men det finns hundra tusentals som inte håller med mig. Simpelt

Inaktiv
Skrivet av Gamer_of_rage:
Skrivet av RzrTrek:
Skrivet av FlyingCabbage:

Jag förstår helt ärligt inte varför folk är så sjukt peppade för det här spelet?

Kanske för att de haft en riktigt skön story, öppen men välfylld värld. Men smaken är som baken, jag avskyr tex CS men det finns hundra tusentals som inte håller med mig. Simpelt

Jag tycker om det första spelet, resten känns en aning mediokert - här sökes adrenalinkickar!

Medlem

Härligt, spelade mest för desmond-tråden även om det andra är bra så är det synd att de inte fokuserade mer på det och gjorde de delarna bättre. Skönt att få avsluta det ordentligt.

AC2 och brotherhood tyckte jag var riktigt bra och hade gott om adrenalinkickar. Konceptet kändes aningen mjölkat i revelations även om jag gillade alla svar man fick.

Medlem

Tråkigt att höra, jag tycker Desmond storyn är så pass intressant och rolig att spela så jag ville t om att han skulle ha fått mer innehåll i de tidigare delarna.


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar