FZ & PC Gamer drar till Gamex! 1- 4 November.

FZ & PC Gamer drar till Gamex! 1- 4 November.

Lasta skottkärran och väck Hamstern.

FZ & PC Gamer drar till Kistamässan i Stockholm för att åter smälla upp sina solstolar mitt på Gamex mässgolvet.
Mellan 1 - 4 November som mässan pågår kommer vi sitta där och rapportera direkt från plats, och naturligtvis mingla med alla dem som vill säga hej. Vad som erbjuds i vår monter är vi inte riktigt klara med att avslöja riktigt än, finns några smådetaljer kvar att fixa förstår ni, men håll koll efter fler nyheter, för vi kommer uppdatera med mer information när det närmar sig.

Vi kommer vara där! men kommer du? om svaret är ja så glöm inte att titta förbi.Om svaret är nej, så kan det vara av flera orsaker, kanske distans? Men då kan ni som alltid surfa hit för att få en överblick, vi skall göra vårt bästa.

  • Sen undrar jag om det finns något ni trevliga medlemmar som då inte kan delta vid mässan, skulle vilja att vi kastar ett extra öga på? På mässgolvet alltså! inte kasta ögon Per se, för det låter vidrigt. För då kan vi kanske om tiden tillåter, för det brukar vara så mycket på en gång, (alltså inga garantier lovade) uppfylla er önskan och svänga förbi utställaren en extra gång. Så skriv era önskningar i denna tråden så kanske, bara kanske det blir så.

  • Stay tuned for more!

Är höstlovets stora räddning här, och vilka kommer dra dit?

Och kommer någon av er kanske försöka vinna Nintendo-SM där vinnaren drar hem "en Wii U Premium Pack Black, två Wii Remote plus, två Nunchuk, en Pro Controller Black, ett exemplar av spelet New Super Mario Bros. U samt tre andra valfria lanseringsspel." Som lovas levereras en vecka före release.
Anmäl er på plats vid Nintendos monter. mer info här [http://www.nintendo.se/arkivet/2012/121017-nintendo-sm]

Lyckliga Redaktörer i naturlig miljö 2011


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tvångsanmälan av Fredrik för Nintendo-SM. Vilka håller med?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Tvångsanmälan av Fredrik för Nintendo-SM. Vilka håller med?

Bifalles!

Medlem

Blir det olika utbud på spel/aktiviteter för olika dagar? Funderar på vilken dag man kanske tar en titt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skrivet av WaltX:

Blir det olika utbud på spel/aktiviteter för olika dagar? Funderar på vilken dag man kanske tar en titt.

De flesta utställare har planerat egna "events" för olika dagar, så vi kan ju absolut tipsa i förväg om intressanta händelser som kan vara värda att besöka. Ska fundera på det där, bra tips WaltX

Sen vet jag att Nintendo-SM går att kvala in till de tre första dagarna, den sista dagen 4/10 är det enbart final som gäller. Så om ni vill pröva gäller det att närvara mellan 1-3 Nov, och sen igen den 4 för finalen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av WaltX:

Blir det olika utbud på spel/aktiviteter för olika dagar? Funderar på vilken dag man kanske tar en titt.

De flesta utställare har planerat egna "events" för olika dagar, så vi kan ju absolut tipsa i förväg om intressanta händelser som kan vara värda att besöka. Ska fundera på det där, bra tips WaltX

Sen vet jag att Nintendo-SM går att kvala in till de tre första dagarna, den sista dagen 4/10 är det enbart final som gäller. Så om ni vill pröva gäller det att närvara mellan 1-3 Nov, och sen igen den 4 för finalen.

Ett schema lär pubbas dagarna innan mässan. Aktiviteter i montern vad vi vet blir lite utmana redaktion, i HOTS, kanske Trials HD osv.


signatur

Synd att man inte har tid att attendera den trevliga tillställningen. Jag hoppas ni har det riktigt kul och får spela massor av trevliga spel


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ser fram emot att pröva "Ni No Kuni" i Namco Bandai montern, kanske även lite Hitman Absolution eller Company of Heroes 2.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av WildThing:

Tvångsanmälan av Fredrik för Nintendo-SM. Vilka håller med?

Är det verkligen så klokt att en FZ-medarbetare deltar i ett PR-jippo från Bergsala/Nintendo? Jag menar, det är något vi kan rapportera om ifall vi finner det nyhetsvärdigt, men jag är osäker på hur lämpligt det är att vi själva deltar i det hela.

Sly Racoon: Thieves in Time! Here i come


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

It has begun! Freddan och Tompa drar dit nu med första lasset, så att allt är redo imorgon. Om du har en såndäringa smartphone kan du hålla kolla på fz.se/gamex för att hitta kartan till oss, och lite sånt. Kanske även en hemlis inför morgondagen....


signatur
1
Skriv svar