Medal of Honor: Warfighter trasigt utan dag ett-patch

Robot
Medal of Honor: Warfighter trasigt utan dag ett-patch

En av sakerna uppdateringen fixar är att "kontrollerna slutar fungera ibland".

#medal-of-honor-warfighter


Medlem
Medal of Honor: Warfighter trasigt utan dag ett-patch

Ny typ av DRM är det. Inget annat. Helt medvetet skulle jag gissa på.

Medlem

Det är lugnt, dom kommer patcha det!
Favorit kommentaren från alla nötter när BF3 släpptes. Ha ett ljuvligt år väntandes på alla patches som fixar ytterst lite och släpps väldigt sällan.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Jag hade en bug där det inte gick att komma vidare efter 3:e uppdraget. Spelet krashade vart enda gång.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Geeks Gaming

Alltså mycket av detta är sånt som har varit klart länge... bara de att dom har gjort DVD skivorna till spelet för länge sedan så allt har inte varit med.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Alltså mycket av detta är sånt som har varit klart länge... bara de att dom har gjort DVD skivorna till spelet för länge sedan så allt har inte varit med.

Njae..inte helt sant. Jag var tvungen att patcha och jag hade tagit ner min digitalt. Pre-download gjorde jag i fredags.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Geeks Gaming
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Jinxswe:

Alltså mycket av detta är sånt som har varit klart länge... bara de att dom har gjort DVD skivorna till spelet för länge sedan så allt har inte varit med.

Njae..inte helt sant. Jag var tvungen att patcha och jag hade tagit ner min digitalt. Pre-download gjorde jag i fredags.

Jo men alla spel brukar göra så.... kom ju massa patcher till bf3.. kom säkert 20 till GW2... De senaste COD har också dag ett patcher.

Inaktiv

Internet krav = DRM!

Inaktiv

Jag är då jävligt osäker på att köpa detta spelet.. Är som sugen på att inhandla det men samtidigt inte då det ser ut som en BF3 expansion på gameplay videos och vissa vapenljud i spelet verkar vara så "orealistiskt äckliga".. Dom verkar som så extremt dator/action gjorda ifall någon förstår hur jag menar hehe t.ex som vapenljuden i COD, extremt dovt ljud!

Medlem

Så.... Varför kunde de inte vänta med att släppa spelet med några dagar?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Så.... Varför kunde de inte vänta med att släppa spelet med några dagar?

Tja, de har ju inte släppt spelet här ännu


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Who cares så länge det släpps en dag 1 patch direkt så gör det väl ändå inget.

Medlem
Skrivet av Qvisten:

Who cares så länge det släpps en dag 1 patch direkt så gör det väl ändå inget.

Jag säger faktiskt det samma. Åtminstone vi här i Sverige borde inte ha problem med detta med tanke på att vi har väldigt höga hastigheter som standard på internet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det är väl trevligt att dem fixar saker som bör fixas ! ^^

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Ny typ av DRM är det. Inget annat. Helt medvetet skulle jag gissa på.

För tio år sedan skulle alla kalla det för galenskap...men med tanke på vad de stora utgivarna håller på med idag så tror jag faktiskt du har rätt.

Vi får se om fler EA titlar gör så här inom snar framtid


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kolla pc gameplay istället, ohhh vill spela nu Pro-lodar det as we speak

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=JhWG...

Medlem
Skrivet av Qvisten:

Kolla pc gameplay istället, ohhh vill spela nu Pro-lodar det as we speak

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&amp;v=...

J*vlar vad snyggt det är, vill spela nu!


signatur

Specs: PS5

Medlem
Skrivet av Gmodderable:
Skrivet av Qvisten:

Kolla pc gameplay istället, ohhh vill spela nu Pro-lodar det as we speak

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&amp;am...

J*vlar vad snyggt det är, vill spela nu!

Jag vet inte med andra men jag är sjukt taggad, tycker det ser riktigt snyggt ut och framför allt riktigt kul

Medlem
Skrivet av Qvisten:

Kolla pc gameplay istället, ohhh vill spela nu Pro-lodar det as we speak

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&amp;v=...

Jag vill inte va sån men det där såg riktigt lamt ut, lensflares överallt, du dödar första gubben direkt när du får kontrollen utan att ens behöva sikta, vad sjutton hände med fartyget som gjorde att det började flyga containrar överallt?, varför landade containrarna helt perfekt i en stig till extractionpointen där det passande nog låg ett raketgevär för att skjuta ner den helikopter som passande nog flyger i en skriptad cirkel 5 meter runt dig.

Kul att du är taggad men känns verkligen som att utvecklarna inte har någon fantasi kvar över huvud taget, ser precis likadant ut som CoD 4 i mina ögon.

Medlem
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av Qvisten:

Kolla pc gameplay istället, ohhh vill spela nu Pro-lodar det as we speak

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&amp;am...

Jag vill inte va sån men det där såg riktigt lamt ut, lensflares överallt, du dödar första gubben direkt när du får kontrollen utan att ens behöva sikta, vad sjutton hände med fartyget som gjorde att det började flyga containrar överallt?, varför landade containrarna helt perfekt i en stig till extractionpointen där det passande nog låg ett raketgevär för att skjuta ner den helikopter som passande nog flyger i en skriptad cirkel 5 meter runt dig.

Kul att du är taggad men känns verkligen som att utvecklarna inte har någon fantasi kvar över huvud taget, ser precis likadant ut som CoD 4 i mina ögon.

Smaken är som baken. En annans mög är någon annans guld hehe
Du brukar inte titta på och gilla filmer från hollywood va

Medlem
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av Qvisten:

Kolla pc gameplay istället, ohhh vill spela nu Pro-lodar det as we speak

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&amp;am...

Jag vill inte va sån men det där såg riktigt lamt ut, lensflares överallt, du dödar första gubben direkt när du får kontrollen utan att ens behöva sikta, vad sjutton hände med fartyget som gjorde att det började flyga containrar överallt?, varför landade containrarna helt perfekt i en stig till extractionpointen där det passande nog låg ett raketgevär för att skjuta ner den helikopter som passande nog flyger i en skriptad cirkel 5 meter runt dig.

Kul att du är taggad men känns verkligen som att utvecklarna inte har någon fantasi kvar över huvud taget, ser precis likadant ut som CoD 4 i mina ögon.

Håller absolut med dig och jag gillar även over the top Hollywood action filmer specielt Bad boys 2 men det här såg så sjukt jäkla dåligt ut,, uuuuuuuuuuush.

Inte ens Mp verkar bra.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Jinxswe:

Alltså mycket av detta är sånt som har varit klart länge... bara de att dom har gjort DVD skivorna till spelet för länge sedan så allt har inte varit med.

Njae..inte helt sant. Jag var tvungen att patcha och jag hade tagit ner min digitalt. Pre-download gjorde jag i fredags.

Jo men alla spel brukar göra så.... kom ju massa patcher till bf3.. kom säkert 20 till GW2... De senaste COD har också dag ett patcher.

Det finns en sjukt stor skillnad mellan dom 2 spelen och GW2. Först och främst är GW2 ett mmo, man kan förvänta sig att det finns buggar i ett så stort spel. Sen är Ncsoft och Arenanet 100 gånger mer ansvariga än vad EA och Activision någonsin kommer vara. De har faktiskt patchat spelet fler gånger än vad både Activision och EA gjort för 5 spel. Samt att de har fixat tredubbelt så mycket som Activision och EA fixar på över ett år.

O nej alla spel brukar inte patchas så massivt som EAs skit. Spel som Dishonored och Borderlands2 har inte behövt en massiv lanserings patch. Fortsätt lura dig själv om att du får en bra produkt men du får verkligen skit för pengarna. En ofungerande produkt som inte är färdig och aldrig kommer bli färdigställt.


signatur

Idono. That's me!

Geeks Gaming
Skrivet av Idono:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Jinxswe:

Alltså mycket av detta är sånt som har varit klart länge... bara de att dom har gjort DVD skivorna till spelet för länge sedan så allt har inte varit med.

Njae..inte helt sant. Jag var tvungen att patcha och jag hade tagit ner min digitalt. Pre-download gjorde jag i fredags.

Jo men alla spel brukar göra så.... kom ju massa patcher till bf3.. kom säkert 20 till GW2... De senaste COD har också dag ett patcher.

Det finns en sjukt stor skillnad mellan dom 2 spelen och GW2. Först och främst är GW2 ett mmo, man kan förvänta sig att det finns buggar i ett så stort spel. Sen är Ncsoft och Arenanet 100 gånger mer ansvariga än vad EA och Activision någonsin kommer vara. De har faktiskt patchat spelet fler gånger än vad både Activision och EA gjort för 5 spel. Samt att de har fixat tredubbelt så mycket som Activision och EA fixar på över ett år.

O nej alla spel brukar inte patchas så massivt som EAs skit. Spel som Dishonored och Borderlands2 har inte behövt en massiv lanserings patch. Fortsätt lura dig själv om att du får en bra produkt men du får verkligen skit för pengarna. En ofungerande produkt som inte är färdig och aldrig kommer bli färdigställt.

Okey kan hålla med om GW2 de va ett dåligt exempel.
Nu snacka vi om dag ett patcher.... vilket både Borderlands2 och Dishonored hade.
Och ser fan inget fel i att EA patchar mycket... är ju bara bra att dom försöker fixa saker som är fel.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Okey kan hålla med om GW2 de va ett dåligt exempel.
Nu snacka vi om dag ett patcher.... vilket både Borderlands2 och Dishonored hade.
Och ser fan inget fel i att EA patchar mycket... är ju bara bra att dom försöker fixa saker som är fel.

ELLER (ett stort eller då) så kanske man ser till att fixa dessa saker innan man släpper spelet? En ide kanske
Det är skillnad på ett par buggar och enormt många


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Folk klagar på att man patchar, vad trevligt.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Idono:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Jinxswe:

Alltså mycket av detta är sånt som har varit klart länge... bara de att dom har gjort DVD skivorna till spelet för länge sedan så allt har inte varit med.

Njae..inte helt sant. Jag var tvungen att patcha och jag hade tagit ner min digitalt. Pre-download gjorde jag i fredags.

Jo men alla spel brukar göra så.... kom ju massa patcher till bf3.. kom säkert 20 till GW2... De senaste COD har också dag ett patcher.

Det finns en sjukt stor skillnad mellan dom 2 spelen och GW2. Först och främst är GW2 ett mmo, man kan förvänta sig att det finns buggar i ett så stort spel. Sen är Ncsoft och Arenanet 100 gånger mer ansvariga än vad EA och Activision någonsin kommer vara. De har faktiskt patchat spelet fler gånger än vad både Activision och EA gjort för 5 spel. Samt att de har fixat tredubbelt så mycket som Activision och EA fixar på över ett år.

O nej alla spel brukar inte patchas så massivt som EAs skit. Spel som Dishonored och Borderlands2 har inte behövt en massiv lanserings patch. Fortsätt lura dig själv om att du får en bra produkt men du får verkligen skit för pengarna. En ofungerande produkt som inte är färdig och aldrig kommer bli färdigställt.

Okey kan hålla med om GW2 de va ett dåligt exempel.
Nu snacka vi om dag ett patcher.... vilket både Borderlands2 och Dishonored hade.
Och ser fan inget fel i att EA patchar mycket... är ju bara bra att dom försöker fixa saker som är fel.

Aaa båda har dag 1 patches. Men det är fortfarande en massiv skillnad mellan Borderlands/Dishonored och BF3/MoH:WF. Borderlands och Dishonored funkar nästintill felfritt utan dag 1 patchen, då det inte är så mycket att fixa. Medan BF3 och MoH:WF är helt ospelbara utan dag 1 patchen.

Märker du skillnaden? EA bryr sig inte om att ha ett fungerande spel. Och större delen av massan är för dumma att inse att dem blir lurade.

Skrivet av Wichita:

Folk klagar på att man patchar, vad trevligt.

Nej folk kommenterar på EAs äckligt slarviga spel.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

va snackar ni om? bf3 release ägde ju!!!!

HAHAAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHA

Medlem
Skrivet av Wichita:

Folk klagar på att man patchar, vad trevligt.

Nej, man klagar på att det behövs patchas redan samma dag som spel släppts


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tänk om samma sak inträffar inom andra brancher, att man får med en lagning som man själv måste applicera för att kunna använda produkten. Underligt att folk fortfarande köper spelen och så länge folk gör det så fortsätter dom att göra samma sak igen.

Köp inte spelen förrän de är spelbara, money talks...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag hade en bug där det inte gick att komma vidare efter 3:e uppdraget. Spelet krashade vart enda gång.

Släpps inte spelet imorgon?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

12
Skriv svar