The Witcher 2 släppt till Mac

Robot
The Witcher 2 släppt till Mac

Under de närmsta två dygnen kan du köpa det första Witcher-spelet för bara fem dollar, är det dags att slå till?

#the-witcher-2-assassins-of-kings, #apple


Medlem
The Witcher 2 släppt till Mac

GoG blir bara bättre och bättre. Kan inte vänta tills deras nästa RPG är klart, har visserligen inte spelat Cyberpunk men jag körde lite Mutant när jag var yngre och gillade den världen en hel del.

Medlem

Vill bara ta mig tiden att gratulera alla mac användare som får ta del av världens bästa RPG have fun!


signatur

Xbox live gamertag : Jonas Andersson

Medlem

Är det därför steam laddar ner hela Witcher 2 på nytt? Oklart varför det skulle vara så, men jag antar det. Suck.

Medlem

Tycker alla ska spana in detta

Pay what you want for Interplay Games

http://www.gog.com/interplay

32 Interplay spel för 34.99 dollar !


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Tycker alla ska spana in detta

Pay what you want for Interplay Games

http://www.gog.com/interplay

32 Interplay spel för 34.99 dollar !

Äger redan merparten av spelen men visst är det ett riktigt bra pris, äger man inte dessa redan och vill ha spel som är från en period då spel inte i första hand handlade om grafik så kan jag inte tänka mig att man kommer bli missnöjd. Många klassiker finns med i den samlingen. Själv har jag spelat Sacrifice ett antal gånger (mycket tack vare FZ´s "tävling") och varje gång jag kör det slås jag av hur spelbart det än är idag över den höga kvaliteten på allt (det grafiska, rösterna i spelet, hur de lyckats blanda RTS och RPG på ett bra sätt). Ett av mina bästa köp utan tvekan. Som sagt, många grymma lir som ingår i den samlingen=).

Jag menar inte att vara dum, men klarar en Mac-dator av TW2 med allra högsta upplösning?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag menar inte att vara dum, men klarar en Mac-dator av TW2 med allra högsta upplösning?

Min första tanke också, men å andra sidan så är det ju ett väldigt bra spel även utan maxad grafik. Med maxad grafik är det ett helt fenomenalt spel.

Cyr
Medlem
Skrivet av PcGamer:

GoG blir bara bättre och bättre. Kan inte vänta tills deras nästa RPG är klart, har visserligen inte spelat Cyberpunk men jag körde lite Mutant när jag var yngre och gillade den världen en hel del.

du menar cd projekt, inte gog, eller hur? men jag håller med, är en direkt förbeställning för mig numera. dom håller sjukt hög kvalité, och verkar dessutom riktigt vettiga.

Medlem
Skrivet av Cyr:

du menar cd projekt, inte gog, eller hur? men jag håller med, är en direkt förbeställning för mig numera. dom håller sjukt hög kvalité, och verkar dessutom riktigt vettiga.

Ja jag menade CD Projekt RED när jag skrev om spelet, tack för rättelsen ;-).

Medlem
Skrivet av Fevolas:

Jag menar inte att vara dum, men klarar en Mac-dator av TW2 med allra högsta upplösning?

Svaret är samma som för en PC: om du har grafikkort/hårdvara i Macen som är tillräckligt bra! Många tänker nog på iMac som en vanlig Macintosh. Men Apple har proffsmacar ( Mac Pro ) med ex.vis 12-kärnig Intel Xeonprocessor. Tror de klarar Witcher 2!

1
Skriv svar