Titta, det här AssCreed 3-materialet blir PS3-exklusivt

Robot
Titta, det här AssCreed 3-materialet blir PS3-exklusivt

Spana in de Playstation 3-exklusiva Assassin's Creed III-uppdragen här på FZ!

#assassins-creed-iii


Medlem
Titta, det här AssCreed 3-materialet blir PS3-exklusivt

Sånt här är bara fult. Det är lite som att de tar spelen till de andra plattformarna och klipper bort 5-10% material...

Medlem

Allt som är exklusivt är dåligt, jag vill ha ett komplett spel oavsett vilken platform jag köper det till. Annars borde dom andra versionerna vara 25-30% billigare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

håller totalt med, så sneaky att ge ut extra content till ett platform men inte det andra, så dåligt gjort. penga hungriga jävlar.

Ge folket bra spel istället för alla, så kanske mer folk är nöjda kunder.

Medlem

Köper hela eller inget!

Medlem

De säljer sitt rykte för pengar.

Medlem

Visst nu har jag ju ps3 men jag hoppas dom släpper det som en gratis DLC sen för övriga. Detta tjänar ingen på och skapar bara ont blod.

Medlem

Nu förväntar jag mig att xbox versionen är billigare.

Men det lär ju aldrig hända

Medlem

Video Game Marketing 2012

Medlem

Ubisoft är som dom är... om man inte gillar läget får man helt enkelt sluta köpa deras produkter och hopas att dom konkar.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Är de andra fansen mindre värda? Förstår verkligen inte tanken med detta. Ska det motivera folk att köpa ett ps3 för att spela en timme mer ? Ge alla hela upplevelsen ! Det är ju ändå de som köper spelet som stödjer utvecklarna så alla borde får lika mycket innehåll.

Trist, trist för alla AssCreed fans, men vad ska man göra?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

KoP
Medlem

Finns ju inget som säger att detta är material som skulle kommit till dom andra plattformarna ifrån första början ändå. Sony har väl gett Ubi en liten extra slant för att skapa något extra till just dem? Så det behöver inte alls röra sig om "bortklippt" material.

Det är som att du beställer en pizza med extra ost på och blir tvungen att slanta upp kanske en femma extra och så blir bordsgrannen avundsjuk på dig och undrar varför inte han/hon också fick extra ost på sin pizza.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Allt som är exklusivt är dåligt, jag vill ha ett komplett spel oavsett vilken platform jag köper det till. Annars borde dom andra versionerna vara 25-30% billigare.

Eftersom de inte klippt bort 25-30% av materialet utan bara get Ps3 en timme extra innehåll så är det lite överdrivet. Men jo hela dendär dealen är alltid dåligt, oavsett vilken platform som vinner i situationen. Själ spelar jag på Ps3 så här hade jag tur iaf.

Men som det mesta dåligt denna generation så kan man skylla på Microsoft för att ha börjat detta ondskefulla fenomen för längesedan.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Det här är ganska lustigt.. när t.ex. Bethesda bestämde sig för att tvärskita i alla PS3-fans så kunde man läsa inlägg från PC- och Xbox-spelare om hur PS3-spelare i princip fick skylla sig själva eftersom de valt PS3. Det här är inget nytt. Det är inte bra, men det är inte heller nytt.
Men accepterar man det åt ena hållet måste man också acceptera det åt det andra.


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

Tur att man har PS3 och inte äckel xbox ni som har valt den konsolen med dåliga exklusiva spel får skylla er själva

Medlem

Ni som gnäller får fatta också att microsoft också har köpt upp som tex COD spelen där kommer allt exkluvsit till xbox 360 så sluta gnäll nu dont hate the game hate the companys

Medlem

Ni som gnäller får fatta också att microsoft också har köpt upp som tex COD spelen där kommer allt exkluvsit till xbox 360 så sluta gnäll nu dont hate the game hate the companys

Medlem

Ni som gnäller får fatta också att microsoft också har köpt upp som tex COD spelen där kommer allt exkluvsit till xbox 360 så sluta gnäll nu dont hate the game hate the companys

Medlem

Asså först till xbox 360 då menar jag

Medlem

Asså först till xbox 360 då menar jag

Medlem
Skrivet av Itchy1:

Ni som gnäller får fatta också att microsoft också har köpt upp som tex COD spelen där kommer allt exkluvsit till xbox 360 så sluta gnäll nu dont hate the game hate the companys

Fast det är tids exkluvsivt....


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är det bara jag som fnittrade till förkortningen "AssCreed" när de nu gjorde en ass move?


signatur

Steam: xtreme_venom | PSN: Betrayed | League of Legends: Hand of Wrath (EUW) | Battlenet: Betrayed#2655

Medlem
Skrivet av Itchy1:

Ni som gnäller får fatta också att microsoft också har köpt upp som tex COD spelen där kommer allt exkluvsit till xbox 360 så sluta gnäll nu dont hate the game hate the companys

Men dom flesta här är nog överens om att det också är fel... Vi är inte alla fanboys här, det handlar kanske mer om principen att det ska vara lika för alla. Trist att du inte verkar fatta det...

Medlem

Hah, you said "ass".

Medlem

kommer till de andra i slutändan ändå som del av ngt dlc

Medlem

ASScred (...¤...)

Inaktiv

IF I HAD A GOOD PC I WOULD PAY THE IRON PRICE! YARRR

Skrivet av siZe:

Bara pga detta så kommer jag vara en

http://hosiplan.com/memes/faces/pirate.png

Don't do it!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Itchy1:

Tur att man har PS3 och inte äckel xbox ni som har valt den konsolen med dåliga exklusiva spel får skylla er själva

Tur att man föddes med ett normalt psyke och inte ett omoget och lätt efterblivet som ditt...

12
Skriv svar