Chris Roberts Star Citizen har redan nått målet

Robot
Chris Roberts Star Citizen har redan nått målet

500 000 dollar har redan uppnåtts via Kickstarter. Chris Roberts siktar mot stjärnorna.

#star-citizen


Medlem
Chris Roberts Star Citizen har redan nått målet

Ja, inte fasiken kunde man hålla fingrarna borta därifrån heller

Medlem

Sikta mot stjärnorna!

Medlem

DX11 motor i sitt esse <3

Inaktiv

Jag ser verkligen fram emot en uppföljare!

Medlem

Det mest intressanta spelet på horisonten just nu!
Följer detta med stort intresse


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Helt otroligt att denna genren vart som bortblåst. Förutom X3 har det varit tomt. Håller tummarna att det här blir bra, men det måste det fn bli !!!!

Medlem

Allt han gör blir ju legendariskt, och Star Citizen ser verkligen ut att bli något helt enastående.

Helt klart det spel jag ser fram emot mest.

Medlem

Hoppas det funkar med flyg sticka då jag personligen avskyr spel med gamepad. Men det jag såg var intressant och kan bli ett köp.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Ser ut att kunna bli riktigt bra, ska hålla ögonen på det.

Medlem

Jag blev såld direkt när jag såg presentationsvideon och kastade mina pengar på Chris Roberts. Det här är exakt vad jag har gått och väntat på sen Freelancer.

Geeks Gaming
Medlem

Och såld!


signatur

//monster

phi
Medlem

Har backat detta trots att jag inte ens har en PC att spela det på, så nog fan kan ni som har det och är intresserade av spelet också göra det.

Medlem

25 oktober idag. Hejdå lönen :C

Medlem

Kan inte bestämma mig vilket av 125$-paketen jag ska välja , kanske bättre att ta Freelancer innan man fått upp sina combat-skills

Medlem
Skrivet av Almajty:

Kan inte bestämma mig vilket av 125$-paketen jag ska välja , kanske bättre att ta Freelancer innan man fått upp sina combat-skills

Har precis samma problem!

Medlem
Skrivet av Horniak:
Skrivet av Almajty:

Kan inte bestämma mig vilket av 125$-paketen jag ska välja , kanske bättre att ta Freelancer innan man fått upp sina combat-skills

Har precis samma problem!

Lancer självklart.

Medlem

Vill bara säga, Bra att vi här på FZ kan matte och att artikeln är från 22:10 igår, vilket innebär att kickstartern/RSI-sidan hade ännu mindre pengar än nu

Haha

Har lagt 60$ på RSI-sidan, och 5$ på kickstarter så fort den åkte upp med, så klart

Inaktiv
Skrivet av Fastrunner:

25 oktober idag. Hejdå lönen :C

filipinska cambrudar för $0.99/min?

Medlem

Nått målet? Är fortfarande 550K under uppsatt på deras hemsida.

Medlem

En STOR anledning till att jag skaffar PC igen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar