Ny manusförfattare till Mass Effect-filmen

Robot
Ny manusförfattare till Mass Effect-filmen

Med ett par Adam Sandler-filmer i bagaget är Morgan Davis Foehl redo att ta sig an sitt största projekt någonsin.

#bioware


Medlem
Ny manusförfattare till Mass Effect-filmen

NO!

Medlem

Det är inte April nu, väl? Skärpning, Fz.

Medlem

HAHAHA!


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem

Tack och hej till den här filmen då


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det var den filmen.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Låter bra, då slipper vi kanske

1. Shepard - den utvalde
2. Möter motstånd, klarar han det?
3. Ja det gör han, YAY!
Lägg till en sexscen med Miranda eller whatevs.
Profit

Risken är dock stor att det blir ye olde vanliga story som vi sett så många gånger förr. Och inte en chans att dom kan dra in tre hela spel i en 1.5h actionrulle. Click som film är lite annorlunda och får en att tänka o kanske gråta en skvätt, inte dåligt när adam sandler har huvudrollen. Så hellre Foel än Mark.

Medlem
Skrivet av Aresz:

Låter bra, då slipper vi kanske

1. Shepard - den utvalde
2. Möter motstånd, klarar han det?
3. Ja det gör han, YAY!
Lägg till en sexscen med Miranda eller whatevs.
Profit

Risken är dock stor att det blir ye olde vanliga story som vi sett så många gånger förr. Och inte en chans att dom kan dra in tre hela spel i en 1.5h actionrulle. Click som film är lite annorlunda och får en att tänka o kanske gråta en skvätt, inte dåligt när adam sandler har huvudrollen. Så hellre Foel än Mark.

Tycker det där låter som det precis skulle kunna bli med denna.

Inaktiv

Det stämmer säkert som du säger, oavsett vem som gör filmen så lär den se ut som jag skrev ovan.
Vore nice med något nytt.

Medlem

Så länge Yvonne spelar Miranda så kan väl inget gå fel?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Haha episkt, han kan få hjälp av Uwe Boll?

Medlem

Mja kan nog fortfarande bli bra, han gillar ju ME iaf Vet visserligen inte mycket om Mark Protosevich heller, gillade I am legend, men Thor sög något otroligt, kanske bra med någon som inte har så mycket erfarenhet? 50/50 antar jag, jaja

Medlem

Där sjönk förväntningarna en hel del.

Varför skulle inte det här gå bra? Hellre den här killen som faktiskt spelat och är ett stort fan av serien, än den där thor-snubben


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Adam Sandler kommer säkert spela som Shepard med.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Det enda som är bra är att han ska vara ett fan av serien, så förhoppningsvis så får vi en film som inte fuckar upp hela universumet (som en av böckerna gjorde )

Medlem

bättre än Uwe Boll iaf

Medlem

Trodde aldrig man skulle få höra Adam Sandler och Mass Effect i samma mening.
Men, fördelarna, Morgan Davis Foehl älskar tydligen sagan väldigt mycket och kan övertyga andra om det, annars skulle vi inte få se något så oväntat som detta. En annan fördel är att han är oprövad gällande denna typ av film. Det finns alltså chans att han kan bli en frisk fläkt som inte gör en ordinär sci-fic film.

Medlem

Ada Sandler på CVt.. illa.. dock skrev han dem inte så han är ju inte att skylla för storyn där..

lite erfarenhet.. ganska illa, DOCK får vi inte glömma att många som presterar riktigt bra precis i början av sin karriär blir stöddiga och slutar lyssna på vettig feedback.. kanske han fortfarande är ödmjuk nog att lägga manken till.

Mass Effect-fan - goda nyheter.

Så.. tja.. den här nyheten lät skrämmande, men den enda delen av den som betyder något så vitt vi vet, är ju att han är ett fan.. så sätt era panikskrik på paus ett tag tills vi vet mer.

För övrigt tappade jag lusten för filmen när de beslöt sig för att det inte skulle vara Femshep.

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Adam Sandler kommer säkert spela som Shepard med.

The horror...

kit
Medlem

Upp till bevis!

Medlem

You don't mess with the Shepard.

Medlem

Nu ska ni inte vara så negativa. Han har skrivit en kort serietidning som en del av Pilot Season 2011. Här är en recension. Någon som har läst den?

CFW
Medlem

Förutom alla naturliga alarmklockor som ringer när orden Adam Sandler kopplas ihop med något man gillar så tänkte jag följande (negativa) scenario:

Oprövad och utan några succéer bakom sig = svag manusförfattare som inte kommer kunna stå emot EA i deras försök att förenkla, dumma ner och, i bästa fall, sänka åldersgränsen till 11 (kanske 7) för filmen.

EA logik = ju lägre åldersgräns desto fler kommer kunna gå och se filmen. D'uh...

Medlem

Kan de inte fixa han som skrev första och andra (halva?) spelet istället?

Medlem

Känns lite som när man hörde att Peter Jackson skulle ta sig an Sagan om Ringen. Men det blev ju helt okej till slut.

jag tvivlar på att det någonsin kommer en film ens.. jag ser hellre en halo film.

Medlem

Varför göra en film när den skulle passa mycket bättre som tv - serie. Fast nu så menar jag med Shepard som bi figur eller också som huvudroll. Där man får följa hans äventyr mellan serierna och även följa andra personer som i serietidningen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Thor och I Am Legend har ju rätt usla manus, så jag vet inte om jag är mer negativt inställd än innan. Återstår att se, helt enkelt!

1
Skriv svar