Mängder med GTA V-info i november

Robot
Mängder med GTA V-info i november

Rockstar har varit tysta, ack så tysta, men bekräftar att det nästa månad kommer lättas ordentligt på locket.

#grand-theft-auto-5-2, #rockstar-games


Medlem
Mängder med GTA V-info i november

varför listar ni att 2k games som publisher på GTA?

Medlem

Det var länge sedan jag såg fram emot ett spel så mycket som jag ser fram emot Grand Theft Auto V.

Jag skulle gärna vilja se ett mer polerat co-op-läge i spelet med fler uppdrag och game modes än vad som fanns i föregångaren.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Släpp det förbannade spelet nångång idag!

Medlem

Härligt!

Det känns som att det är snart dags för ett GTA-maraton i uppvärmning till femman släpps

Medlem

Hoppas väldigt mycket på att GTA 5 blir lika roligt som GTA San Andreas var.
Hoppas även som Puscifer på att coop blir mer polerat och faktiskt har lite som Saints Row 3 har där man kan spela igenom hela storyn + free-roam tillsammans.

Hoppas även att GTA V har lite roligare saker än vad 4:an hade för ser man bortom den stela spelvärlden fanns det inte mycket .

Har höga förhoppningar på GTA V.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det var länge sedan jag såg fram emot ett spel så mycket som jag ser fram emot Grand Theft Auto V.

Jag skulle gärna vilja se ett mer polerat co-op-läge i spelet med fler uppdrag och game modes än vad som fanns i föregångaren.

GTA4s multiplayer skulle verkligen kunna ha varit någonting, men bara race, deathmatch och någon enstaka coopbana blev snabbt enformigt.

Skulle vilja se gamemodes i stil med Kane and Lynch där några rånar en bank, och andra är poliser och ska stoppa det, eller varför inte ha som i Assassin's Creed att man börjar utspridda över hela staden, och ska vara den sista överlevande av spelarna, så man kan antingen blända in med npc:erna eller spela galet och köra bil på trottoaren, men riskera avslöja sig själv om de andra ser det.

Finns otroligt mycket de skulle kunna hitta på med lite fantasi.

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av Puscifer:

Det var länge sedan jag såg fram emot ett spel så mycket som jag ser fram emot Grand Theft Auto V.

Jag skulle gärna vilja se ett mer polerat co-op-läge i spelet med fler uppdrag och game modes än vad som fanns i föregångaren.

GTA4s multiplayer skulle verkligen kunna ha varit någonting, men bara race, deathmatch och någon enstaka coopbana blev snabbt enformigt.

Skulle vilja se gamemodes i stil med Kane and Lynch där några rånar en bank, och andra är poliser och ska stoppa det, eller varför inte ha som i Assassin's Creed att man börjar utspridda över hela staden, och ska vara den sista överlevande av spelarna, så man kan antingen blända in med npc:erna eller spela galet och köra bil på trottoaren, men riskera avslöja sig själv om de andra ser det.

Finns otroligt mycket de skulle kunna hitta på med lite fantasi.

GTA 4 hade ju cops and robbers där vissa var bovar o andra poliser

Medlem

G.t.a IV hade en riktigr bra story men riktigt tråkig spelvärld och san andreas hade bra story och riktigt grym spelvärld och man kan hoppas att G.T.A V får en grymt bra story och grymt bra och rolig spel värld och såna modifikationer som man kan göra i saints row spelen

Medlem

Jag vill ha ett release datum!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hoppas på pc och att min pc klarar av spelet, vilket tog något år med GTA4.


signatur

Det var detta...

Medlem

Har inte varit lika taggad inför ett spelsläpp som jag är inför GTA V sen GTA: SA, kommer känns som julafton när GI kommer ut.

Medlem

Det vore underbart om PC-versionen kom samtidigt som konsollversionen. Men jag får nog fortsätta drömma för det är inte troligt.

Medlem
Skrivet av sleeptalker:

Det vore underbart om PC-versionen kom samtidigt som konsollversionen. Men jag får nog fortsätta drömma för det är inte troligt.

Troligtvis kommer de försöka göra en sån stor sak av det att de försöker göra en synkroniserad världs-release istället för de värdelösa US *3 dagar senare* EU releaserna.

Avstängd
Skrivet av sleeptalker:

Det vore underbart om PC-versionen kom samtidigt som konsollversionen. Men jag får nog fortsätta drömma för det är inte troligt.

Tror inte det lär hända, dock skulle jag gärna vänta längre så dom kan optimera PC versionen så det inte blir lika illa som med GTA IV, så man kanske kan lira med acceptabel FPS på höga inställningar, vilket man inte kunde på 4an även om det rent grafiskt inte var så "jättebra" utan att behöva ha världens super dator.

Medlem

Tror det kommer bli bra. Gta 4 känns mer som ett experiment, spelen Rockstar har släppt efter det blev bara bättre och bättre, iaf. inom speldynamik och känsla.

ELF
Medlem
Skrivet av Aero:

Släpp det förbannade spelet nångång idag!

Och få ett spel som innehåller ännu fler buggar än vad GTA 4 gör opatchat?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

'Nuff said.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

GEIF!! den bästa serien av spel som någonsin skapats! Battlefield är tätt därefter

Medlem

Nice med GTA V. Kan de inte komma med nyheter om ett RDR2?

Medlem

Heeelt underbart! Hela den mystiska stämningen man har varit i nu alldeles för länge utan någon riktig information, man ser massa rykten, en del rykten stämmer, Rockstar trollar lite hit o dit, o sen BAM så är GI hos Rockstar i NY, framsidan och tidningen kommer samma dag, Rockstar själva säger att nästa månad kommer bli crazy, lite sådär kaxigt....det börjar bli lite mörkare ute o julen närmar sig, vem vet vad vi gör på julen? These are good times, o vetskapen att det kommer mer info gör en så lycklig
Nu är bara den stora frågan kvar, releasedatumet...o givetvis kartan

Jag som har tagit två och en halv vecka ledigt i jul...I neeeds it

Medlem

Hoppas verkligen spelet är minst lika bra som 4an.


signatur

Game long and prosper

hade kontakt med en som gjorde LOD modeller till GTA 5, han hade spelat GTA 5 ca 6 gånger för att det var så bra, han fick inte säga något såklart men han sa att det kommer vara det bästa GTA hittills, "rockstar has really pushed this one" !!!! ;D;:D;D;D

Medlem
Skrivet av CoolStoryBro:

varför listar ni att 2k games som publisher på GTA?

http://en.wikipedia.org/wiki/2K_Games
Kanske är att 2K kommer ha hand om EU/Asien releasen och TakeTwo har resten..?.
Men vilket som så äger Take Two både Rockstar Games och 2K Games (dotterbolag).

Medlem

Längtar som fan

AW8
Medlem

HERRRRRRRRRRRREGUD!

Ser fram emot nyheter som fan!

Skrivet av Wartex:

GTA4s multiplayer skulle verkligen kunna ha varit någonting, men bara race, deathmatch och någon enstaka coopbana blev snabbt enformigt.

Skulle vilja se gamemodes i stil med Kane and Lynch där några rånar en bank, och andra är poliser och ska stoppa det, eller varför inte ha som i Assassin's Creed att man börjar utspridda över hela staden, och ska vara den sista överlevande av spelarna, så man kan antingen blända in med npc:erna eller spela galet och köra bil på trottoaren, men riskera avslöja sig själv om de andra ser det.

Finns otroligt mycket de skulle kunna hitta på med lite fantasi.

VAD I HELVETE DILLAR DU OM!?

"race, deathmatch och någon enstaka coopbana" Hörru du din jordgeting, nu ska ni alla få höra:

De spellägen du nämner är:

Race:
Race
GTA Race

Deathmatch:
Deathmatch
Team Deathmatch

Co-op:
Hangman's NOOSE
Deal Breaker
Bomb Da Base II

Men sen får du ju inte glömma resten!

Turf War - Battlefield-ripoff
Cops and Crooks - Skurkarna försöker eskortera sin boss medan poliserna försöker döda denne
Mafia Work - Åka runt staden och tävla om att utföra ärenden åt maffiabossen Petrovic
Team Mafia Work - Multiplayer-variant av ovanstående
Car Jack City - Tävling om att samla bilar

(Och så Free Mode och Party Mode)

Nu sopar du inte dessa lägen under mattan nästa gång! Petrovic är inte glad över ditt uttalande.

Men visst, jag håller med dig. Visst kunde de ha släppt lös fantasin och skapat ännu fler unika multiplayer-lägen. AssCreed(FZ's favoritförkortning)-varianten låter fenomenal, på pappret iallafall.
En Cops and Crooks-variant där eskort+jakt byts ut mot bankrån låter heller inte dumt alls!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Ja nu är det nära! 8 november kommer GI med 18 sidor GTA V! Längtar satan...

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/10/26/decembe...

/Andreas

1
Skriv svar