Medal of Honor: Warfighter

Robot
Medal of Honor: Warfighter

Med autenticitet som ledord beger vi oss återigen ut i världen för att bekämpa terrorismen. Men problemet finns snarare på hemmaplan.

#medal-of-honor-warfighter, #danger-close, #dice, #call-of-duty-modern-warfare-2, #counter-strike


Medlem
Medal of Honor: Warfighter

betyg?

Medlem

Bra recension, men inget betyg?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Finns det ens nån som bryr sig om singleplayer kampanjerna i dessa krigs spel?

Medlem
Medlem

Bra recension (även utan betyg). Av recensionen att döma, verkar det vara så som jag föreställt mig, alltså inget för mig.

Medlem

Inte ett dugg förvånad över betyget. Lär ju säljas för att folk vill ha early-access till Battlefield 4 Beta.

Medlem

2/5 ser jag nu, verkar vettigt, förväntade mig inte mer av detta spelet. Bara det faktum att det är en dag1-patch säger en hel del.

Är rätt trött på Skriptade FPS-kampanjer, oavsett hur bombastiska de är.

Sparar nog mina slantar denna gången.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

<3 patriotism <3

Medlem

För en gång skull äntligen en bra recension.
Här märker man tydligt att det grafiska spelar inte någon större roll, att det är en sån liten del av spelet så att allt de negativa tar mer plats.
Tycker det är jävligt synd att alla ska köra samma grej om och om igen. Kunde de inte bara skippar MP och satsat allt på SP, och ge en oförglömlig kampanj.

Blir absolut inget köp.

Inaktiv

Precis som vad jag trodde att spelet skulle få ^^ Tacka vetja Medal of Honor: Allied Assault <3

Medlem

Så spelet var inte värd mer än 2? Då skippar jag nog spelet. Känns som alla uppföljare blir skit idag


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Helt OK, jag kommer skaffa liret pga dess multiplayer i vilket fall.

Medlem

Då stänger jag igen min plånbok, tack för varningen Calle


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kunde dom inte skippat singleplayer och bara gjort MP?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Skitspel!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Håller med om SP läget men MP läget var rätt så kul ändå men behövs fortfarande fixas med massa patcher till de. Vart lite halv sur när man betalade 550kr eller vad det nu var på Origin store sen såg man på battlelog "Battlefield 3 premium members" har 50% rea på spelet :/

EA var inte direkt snälla och kunde ge ändå halva priset tillbaka men men surar inte för det.
Anledningen till jag skaffade det var främst för dem i klanen kör det samt spela som Sverige och skönt att höra svenska kommentarer understriderna i MP. Och för BF4 betan.

Det är inte alla MP spel man får chansen att spela Sverige i ett FPS spel heller.

Medlem
Skrivet av warh0g:

Kunde dom inte skippat singleplayer och bara gjort MP?

Men då hade ju target audience blivit sura och kastat nappflaskan! Möjligen även behövt blöjbyte.

Medlem

Måste säga att campaignen värkar rätt mycket bättre än ex Cods och Bf3's , och verkar vara ett riktigt bra spel gämfört med Cod eller Bfs nyare titlar. Med en riktigt bra multi och bra ideer så kan de nog bli bra.
Att de är den vanliga amerikanska mubo jumbo kan man förvänta sig de är ju amerikanskt spel. Men om amn söker bra FPS spel rekommenderas Planetside 2 ^^


signatur

"Life suck's but you allways gota make the Best of it!"

Medlem

Jag har varit och hämtat det nu iaf. Att allt skulle vara sämre än förra MoH (om man ser till betyget) har jag svårt att tro. Jag älskade det förra spelet och det var stadigt 2-3.000 spelare i multiplayer. Ska bli kul att se vad alla recensions sidor ger det värdelösa pengakossan COD i betyg nästa månad.. där har vi en skit serie som inte försöker göra något nytt utan bara mjölka pengar. Bobby Kotic är ond.


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv
Skrivet av bent toe:

Jag har varit och hämtat det nu iaf. Att allt skulle vara sämre än förra MoH (om man ser till betyget) har jag svårt att tro. Jag älskade det förra spelet och det var stadigt 2-3.000 spelare i multiplayer. Ska bli kul att se vad alla recensions sidor ger det värdelösa pengakossan COD i betyg nästa månad.. där har vi en skit serie som inte försöker göra något nytt utan bara mjölka pengar. Bobby Kotic är ond.

Är det inte samma sak som hänt med både BF3 och nu MOH? Vore skönt om detta spel floppade så kanske vi får se lite mindre amerikanska ökenpangare, något mer enformigt får man leta efter.

Medlem

Jag tyckte förra MOH liret var hyfsat. Sitter och spelar Warfighter nu och jag går på Calles linje, dom gör nästan parodi på sig själva. Om man inte visste bättre så känns det som dom nästan hånar hela US Army prylen. Dåligt är det i alla fall.

Det är dags att ta tillbaka det som gjorde MOH och COD roligt att spela, skön gammal WWII shooter. Gör inte mig något om dom återanvänder slag som redan gjorts.
Så länge vi slipper det här. Nutids shooters har gjorts nu.
Jag tröttnar iof aldrig på WWII men det är jag det.

Medlem

Fruktansvärt bra recension.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Jag tycker fortfarande att COD World At War är överlägsen COD 4, i alla fall på servrar som stängt av artilleriet och hundarna. Över lag så spelar jag knappt inte såna spel alls längre utan mer Skyrim ,Left 4 Dead eller nåt strategispel


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Testpilot

Känns kul o läsa en recension som sågar lite , jag har haft lite funderingar att helt skippa hjärndöda multiplayercentrerade shooters efter jag tvingat mig genom flera singelplayer kampanjer på de mest populära pangpang spelen på prov.

Efter denna recension vet jag att jag inte kommer att sakna genren , hejdå !

Inget köp för mig.

Medlem

De riktiga spelen dog ut för längesedan, nu har gigantiska företag tagit över hela branschen och förvandlat det till en enda propaganda/hjärnprogrammerings maskin.

Doom 3 ges nu ut än en gång, NIO år sedan det gjordes, bättre bevis finns inte på de äkta spelens död.

Jag hoppas man får se återuppståndelsen.

Medlem

I vanlig FZ anda så kommer nog denna kommentaren få en massa dislikes men varför fick denna single player kampanjen ett stort minus medans den i Battlefield 3 inte fick det? Den var helt värdelös och den värsta SP campanien som jag lirar hitills. (Multiplayern är en annan femma men nu snackar vi SP )

Nja litar inte riktigt på denna bedömningen men oh well. Recensioner är endå en annans personliga åsikt så antar att just Calle tycker BF3 SP'n var bra vilket betyder nog att vi har helt olika smak.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Finns det ens nån som bryr sig om singleplayer kampanjerna i dessa krigs spel?

Ja, piraterna.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johan3043:

I vanlig FZ anda så kommer nog denna kommentaren få en massa dislikes men varför fick denna single player kampanjen ett stort minus medans den i Battlefield 3 inte fick det? Den var helt värdelös och den värsta SP campanien som jag lirar hitills. (Multiplayern är en annan femma men nu snackar vi SP )

Nja litar inte riktigt på denna bedömningen men oh well. Recensioner är endå en annans personliga åsikt så antar att just Calle tycker BF3 SP&#039;n var bra vilket betyder nog att vi har helt olika smak.

Jag skulle välja BF3-sp alla dagar före detta.


signatur
Medlem

Som man trodde, inget att bry sig om.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skriv svar