Karaktärseditorn i "nya" Final Fantasy XIV

Robot
Karaktärseditorn i "nya" Final Fantasy XIV

Square Enix visar exempel på hur du skapar din karaktär i Final Fantasy XIV: A Realm Reborn.

#final-fantasy-xiv, #square-enix


Medlem
Karaktärseditorn i "nya" Final Fantasy XIV

Aldrig gillat sån här stil i spel, men far åt &#%/#/# vad läckert det ser ut

Medlem

förra var inte bra så jag tror knappast det blir något med detta heller.
"Men square enix kanske har lärt sig från sina mistag?"
Vilka av dem?
8?
11?
12?
13?
14 första gången?


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Köpte detta för 19 kr på CDON för 8 månader sedan eller något sådant. Det var inte lika trasigt som vid release, men fortfarande ganska tråkigt.

Detta har jag dock positiva tankar om. Tycker det är speciellt kul hur de visar på den näst sista bilden att man kan ändra bröststorleken dock. Om bust inte handlar om huvudet då vill säga.

Moderator | Testpilot

Hoppas verkligen att 2.0 blir något vettigt. Har inte spelat XIV men med tanke på att "ingen gillade det" så testade jag inte heller.

Funderar på att köpa massa EX nu när det är billigt, ge till vänner och sätta sig ner och pröva. när uppdateringen släpps.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag spelade 11:an väldigt länge. Tyckte det var jätteroligt. Kändes lite sådär roligt också att man kunde spela med folk från världen över i och med att servrarna var samma.

Medlem
Skrivet av torylva:

förra var inte bra så jag tror knappast det blir något med detta heller.
"Men square enix kanske har lärt sig från sina mistag?"
Vilka av dem?
8?
11?
12?
13?
14 första gången?

8?

Final Fantasy VIII är en av deras mest populära titlar och den näst-snabbast säljande efter Final Fantasy XIII så vad pratar du om? Lägg dina personliga åsikter om FF-serien åt sidan.


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

OM det här blir nice så blire ett köp för mig till min ps3a :). Det kan väll inte bli sämre än det blev när det kom :).

Medlem
Skrivet av firefly:
Skrivet av torylva:

förra var inte bra så jag tror knappast det blir något med detta heller.
"Men square enix kanske har lärt sig från sina mistag?"
Vilka av dem?
8?
11?
12?
13?
14 första gången?

8?

Final Fantasy VIII är en av deras mest populära titlar och den näst-snabbast säljande efter Final Fantasy XIII så vad pratar du om? Lägg dina personliga åsikter om FF-serien åt sidan.

Just åttan är verkligen ett hat/älska spel i FF serien för folk som gillar splserien, du antingen älskar det eller verkligen hatar det och det är väldigt lite variation inom det. På min egna lista över bästa FF spel hamnar FF8 väldigt långt ner, och skulle till och med säg att den tar jumboplatsen för mig.

1
Skriv svar