Nio minuter från Mass Effect: Paragon Lost

Robot
Nio minuter från Mass Effect: Paragon Lost

James Vega hade ett liv innan Mass Effect 3. Animerade Paragon Lost handlar om hans tidiga karriär.


CFW
Medlem
Nio minuter från Mass Effect: Paragon Lost

Åh herregud bevare mig nej. Nej nej nej, aldrig någonsin och för alltid nej.

Medlem

Hua, håller inte alls Production I.G-standard. Det har inte blivit bättre sen de första bilderna. För egen del blir det nog att hoppa över denna titel =/

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem
Skrivet av deezel:

Hua, håller inte alls Production I.G-standard. Det har inte blivit bättre sen de första bilderna. För egen del blir det nog att hoppa över denna titel =/

Det är inte Production I.G som har gjort den heller utan [http://en.wikipedia.org/wiki/T.O_Entertainment]
Fast jag håller med den såg inte så himla snygg ut, stilen ser ut att ligga några år bakåt i tiden kanske 5-6 år

Medlem

Jävla idioter ni är Bioware. Varför inte göra som Capcom och göra filmen i 3D? Precis som Resident Evil Degeneration och Resident Evil Damnation?? Varför jävla ful tecknad skit??

Gör 3D som den där videon ni släppte tidigare t ex.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Remus:

Jävla idioter ni är Bioware. Varför inte göra som Capcom och göra filmen i 3D? Precis som Resident Evil Degeneration och Resident Evil Damnation?? Varför jävla ful tecknad skit??

Välgjort tecknad > välgjord animering alla dagar i veckan.
För övrigt; vad gäller filmerna i sig så har jag inte sett Damnation, men Degeneration var bland det sämsta i filmväg jag någonsin sett, alla kategorier.

Medlem
Skrivet av Morhaxvith:

Det är inte Production I.G som har gjort den heller utan [http://en.wikipedia.org/wiki/T.O_Entertainment]
Fast jag håller med den såg inte så himla snygg ut, stilen ser ut att ligga några år bakåt i tiden kanske 5-6 år

Jodå, Production I.G är också inblandade. Det har framgått tydligt tidigare och så även i klippet som de nu postat Sen ser man ganska tydligt på vissa ansikten som har typiska drag av Production I.G, om än i något "billig" variant ^^

Medlem

Det här svider i själen då jag är ett stort fan av både Mass Effect och Production I.G.
(dyrkar Ghost in the Shell fanatiskt).
Det här

ser dock betydligt mer intressant ut och verkar vara i toppklass.

Medlem

signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Illa nog att det är en anime, att det handlar om den karaktären gör det inte bättre. Men men.

Medlem

Nu är jag inte särskilt förtjust i dagens anime, men där absolut inget fel med att välja göra en anime-film istället för en 3D eller live-action sådan. Välregisserade och välgjorda anime-filmer hör till upplevelser som jag är väldigt glad över att jag har fått uppleva

Hata kvalitén, inte stilen.

Medlem

Jag kan gilla anime ibland men.. kan lugnt säga efter att jag sett denna snutten.. Mass effect passar INTE med en anime artstyle!

det gör ont att titta på


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Det här svider i själen då jag är ett stort fan av både Mass Effect och Production I.G.
(dyrkar Ghost in the Shell fanatiskt). Det här http://www.youtube.com/watch?v=ds1ljyBL8zg&list=PL3F7B139... ser dock betydligt mer intressant ut och verkar vara i toppklass.

Så ska det se ut!

Inaktiv

Mass Effect som nåt japstecknat = URK.
Det hade passat mycket bättre som en 3D animerat kortfilm istället.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Det här svider i själen då jag är ett stort fan av både Mass Effect och Production I.G.
(dyrkar Ghost in the Shell fanatiskt).
Det här

https://www.youtube.com/embed/mPQ1ZlGpWlA

ser dock betydligt mer intressant ut och verkar vara i toppklass.

Ooh, kollade inte på den videon förrän nu, ser grymt nice ut. Nästan så man skulle försöka hitta med engelska/svenska subs.

1
Skriv svar