GTA: Vice City släpps till Ios/Android i höst

Robot
GTA: Vice City släpps till Ios/Android i höst

Den gamla Rockstar-klassikern uppgraderas med högupplöst grafik i din mobiltelefon.

#rockstar, #grand-theft-auto-vice-city


Inaktiv
GTA: Vice City släpps till Ios/Android i höst

Och här gick man i tankarna att köpa Lumia 920, bleh nu vart det svårt!

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Och här gick man i tankarna att köpa Lumia 920, bleh nu vart det svårt!

enligt andra källor kommer det även till windows phone

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Och här gick man i tankarna att köpa Lumia 920, bleh nu vart det svårt!

Galaxy S3 eller iPhone 5 kanske? Också väldigt bra mobiler, speciellt gpu delen i iPhonen som kommer dra stor nytta utav spel!

Medlem

För er som ännu inte köpt GTA 3 till Android finns det nu för ca 6 kronor i Play store.

Medlem

Bra, det kan komplettera den här listan på telefonen.
http://open.spotify.com/user/harlas/playlist/2YCd4jE5nvqg0EGN...


signatur

Xd

Medlem
Medlem

Gta 3 tyckte jag var ospelbart på en platta.


signatur

Det var detta...

Inaktiv
Skrivet av WardonE:
Skrivet av SprengdPanda:

Och här gick man i tankarna att köpa Lumia 920, bleh nu vart det svårt!

Galaxy S3 eller iPhone 5 kanske? Också väldigt bra mobiler, speciellt gpu delen i iPhonen som kommer dra stor nytta utav spel!

Mja, hade en Galaxy Nexus, och vill gärna ha något annat än Samsung, iPhone 5 vill jag aldrig ha då jag jobbar med Apple, ville inte ha med mig jobbet hem haha

Blir nog 920 i slutändan ändå, köpte en morsan en 800 och Nokia tycker jag är kvalité rakt igenom på Lumiafronten, får hoppas 920:an är lika stabil!

Medlem
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av WardonE:
Skrivet av anon_78917:

Och här gick man i tankarna att köpa Lumia 920, bleh nu vart det svårt!

Galaxy S3 eller iPhone 5 kanske? Också väldigt bra mobiler, speciellt gpu delen i iPhonen som kommer dra stor nytta utav spel!

Mja, hade en Galaxy Nexus, och vill gärna ha något annat än Samsung, iPhone 5 vill jag aldrig ha då jag jobbar med Apple, ville inte ha med mig jobbet hem haha

Blir nog 920 i slutändan ändå, köpte en morsan en 800 och Nokia tycker jag är kvalité rakt igenom på Lumiafronten, får hoppas 920:an är lika stabil!

Kan ju annars tipsa om HTC One X som innehåller en Tegra 3 quad core prolle från nVidia. Skulle jag valt en mobil att spela på skulle det klart vara den http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1147924


signatur

"Man ser ju inte träden för bara skog. De växer ju överallt." - Obelix

Medlem

Ge mig en uppdaterad utgåva till pc ffs!

Medlem

YAY! Dags att återuppleva Vice city igen

Medlem

Tycker inte att kontrollerna funkar direkt. Iaf på gta3. Kul att bara köra runt på random men om man faktiskt ska göra något så blir de avsevärt bökigare.

Medlem

Längtar tills San Andreas kommer till android/ios!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Nah, jag skippar nog det här. GTA känns bäst på PC/konsoll enligt mig.

Medlem
1
Skriv svar