Civilization-serien blir MMO – men bara i Asien

Robot
Civilization-serien blir MMO – men bara i Asien

Civilization Online utvecklas exklusivt för den asiatiska marknaden av ett över 100 man starkt team i Sydkorea.

#civilization-online, #firaxis, #xlgames, #age-of-empires-online


Medlem
Civilization-serien blir MMO – men bara i Asien

Kan vi inte klassa detta som rasism på någon grad? ^_^

Som Might and magic online då vad det nu hette :/


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Men snälla nån...jag gråter en skvätt å deras vägnar.


signatur

// P

Medlem

Bah, koreanerna och japanerna vet väl inte ens vad det är för spel, de är alldeles för upptagna med sina bilar, final fantasy och gangnam style...
(Nej då, inga fördomar här då)


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av torylva:

Bah, koreanerna och japanerna vet väl inte ens vad det är för spel, de är alldeles för upptagna med sina bilar, final fantasy och gangnam style...
(Nej då, inga fördomar här då)

Du glömde starcraft som är koreas nationalsport..


signatur
Medlem

Precis hoppas dom designar det som Starcraft, hadde varit intressant

Medlem

när ska vi få något ingen annan får ta del utav?


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

Medlem
Skrivet av vashthepirate:

när ska vi få något ingen annan får ta del utav?

Europa/Amerika/Sydamerika fick Settlers Online för något år sen och jag har inte hört något om en asiatisk release där. Sen är jag personligen glad att vi slipper Civ Online här, har börjat utveckla en fobi för alla speltitlar med uppbyggnaden "[Välkänd spelserie] Online".

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av vashthepirate:

när ska vi få något ingen annan får ta del utav?

Europa/Amerika/Sydamerika fick Settlers Online för något år sen och jag har inte hört något om en asiatisk release där. Sen är jag personligen glad att vi slipper Civ Online här, har börjat utveckla en fobi för alla speltitlar med uppbyggnaden "[Välkänd spelserie] Online".

/ LordDaimos

Hear, hear!

Vi ska nog inte vara så sura över att vi inte får ta del av detta.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

"Doesn't Matter still gonna play".
ett främande språk har inte stoppat mig direkt tidigare at spela utländska MMO/MMORPG haha

Medlem

Ser verkligen inte vad som är attraktivt med ett MMO-Civilization in the first place.

AoE: Online var ju en skymf och det skulle inte alls förvåna mig om Civ: Online blir det också.

Medlem

kan man inte anmäla detta till haag konvetionen som brott mot mänskliga rättigheter ??

1
Skriv svar