Så firar du Halloween – gaming edition

Robot
Så firar du Halloween – gaming edition
Medlem
Så firar du Halloween – gaming edition

Tyvärr, kommer vara upptagen AssCreed

Medlem

Äsch, förvänta mig mer en "Så här får du liv i dina gamla skräck-favoriter" än "Check out these Halloween Offers ;D ;D! Only 9,99$!" Håller mig till Spooky'um då

Jag tipsar då här istället om att jag tycker att ni med yngre barn i familjen kan se "Scooby Doo möter Bröderna Bu!" . Klart den bästa och mest kvalitetsvärda Scooby Doo jag sett, precis rätt humor och karaktärer, underbart charmigt tecknad också.
Klipp:

Inte alls för at jag ser ut som butlern


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Nytt district i APB+ lite events


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem
Skrivet av Riqnable:

Tyvärr, kommer vara upptagen AssCreed

Amen!


signatur

IT´s MURDER TIME!!!

Bra artikel, gillar verkligen alla spelevents runt Halloween.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Jag tipsar då här istället om att jag tycker att ni med yngre barn i familjen kan se "Scooby Doo möter Bröderna Bu!" . Klart den bästa och mest kvalitetsvärda Scooby Doo jag sett, precis rätt humor och karaktärer, underbart charmigt tecknad också.
Klipp:

https://www.youtube.com/embed/QCnpTQ2BQdY

Inte alls för at jag ser ut som butlern

Den kommer jag ihåg

Inaktiv

Min halloween kommer bli genom att döda engelsmän och skapa USA

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Jag tipsar då här istället om att jag tycker att ni med yngre barn i familjen kan se "Scooby Doo möter Bröderna Bu!" . Klart den bästa och mest kvalitetsvärda Scooby Doo jag sett, precis rätt humor och karaktärer, underbart charmigt tecknad också.
Klipp:

https://www.youtube.com/embed/QCnpTQ2BQdY

Inte alls för at jag ser ut som butlern

ELF
Medlem
Skrivet av Snakalabama:

Nytt district i APB+ lite events

Vet inte om det bara är jag som är dålig, men tycker det är väldigt svårt att få standing med Trick.
Valentines eventet som var förra året hade jag dock inga problem att maxa så jag fick hatten och allt det andra runt om
Tror också att det var lättare att få standing med Trick förra året. Han dock bara samla ihop 2000 standing då, men tycker ändå det går sjukt slött i år.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Fastnat som vanligt med guild wars firandet. Men du får se till och ändra nyheten då Halloween och Alla Helgon inte är samma sak

Medlem
Skrivet av gunde33:

Fastnat som vanligt med guild wars firandet. Men du får se till och ändra nyheten då Halloween och Alla Helgon inte är samma sak

I anglosaxiska länder motsvaras Alla helgons dag snarast av Halloween – en förvrängning av det ursprungliga All Hallows' Eve (alla helgons afton) – med barnupptåg av olika slag, en sed som sedan 1995 vunnit viss spridning även i Sverige.
- Wikipedia

Men du har inte helt fel. Allhelgonadagen är inte densamma som Halloween, men har dock samma ursprung.

Medlem

@#%&!#& mad kings clock tower..

Hade kanske varit upptagen med Assassins creed 3.. meeeeen.. det släpps ju inte på pc förräns i november nån gång.. *slaps ubisoft silly*

dock har jag förbokat AC3 på pc.

Edit: Act 3 i gw2s halloween event är uppe, ni som inte var där när det körde igång kan se cutscenen som visades här:

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Snakalabama:

Nytt district i APB+ lite events

Vet inte om det bara är jag som är dålig, men tycker det är väldigt svårt att få standing med Trick.
Valentines eventet som var förra året hade jag dock inga problem att maxa så jag fick hatten och allt det andra runt om
Tror också att det var lättare att få standing med Trick förra året. Han dock bara samla ihop 2000 standing då, men tycker ändå det går sjukt slött i år.

Hmm har inte haft något problem med att levla Trick får runt 3-4k standing för varje vinst (premium inräknat då) Kan hålla med om att valentines eventet var bättre kirra kills är ju alltid kul Och ja Trick och Treat skulle jag påstå var lättare förra året då de var i Financial och man gjorde vanliga missions som vanligt vis håller på från 10-20 min inte 30 min som i år i Asylum


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

1
Skriv svar