Var är bollen?

Flakmonkey
Var är bollen?

Jag har tidigare prisat #FIFA 13 här på bloggen, men rätt ska vara rätt så här kommer mina första klagomål och det har med en osynlig boll att göra. Det var nämligen som så att när jag skulle spela en match i "Seasons" nu ikväll så upptäckte jag efter avspark att bollen inte syntes. Den fanns uppenbarligen där eftersom jag kunde spela genom att se på spelarnas rörelser, men den var helt borta.

Nu vet jag inte om min motståndare upplevde samma sak, men jag hoppas verkligen det för hans skull för om han såg trasan borde han vunnit med betydligt mer än 2-0. Fick faktiskt igång hyggligt spel titt som tätt trots förlusten fast det kan knappats kallas för en kul match och trist att förlora en sådan match. Som tur är har jag redan säkrat min plats i division 7 även till nästa säsong, men jag kan ju missa chansen att gå upp pga det här.

Hursom så googlade jag givetvis på det här och hittade lite trådar om det men då gällde det främst karriärläget offline där man kan ställa in vilken boll man vill använda och därigenom lösa problemet. I Seasons tycks inte det gå utan då är man fast med en viss boll så antar att man är utelämnad till EA Sports som måste fixa det här. Testade också att rensa FIFA-profilen på PS3:an men inte heller det hjälpte. Det var samma problem i de 4 efterföljande matcherna som jag då hoppade ur innan de hann börja.

Irriterande att det inte finns någon fix (inte som jag kunde hitta iaf) och jag antar att man får lägga spelandet på hyllan för stunden.

FIFA 13 utan synlig boll

#blogg

Var är bollen?

Du köpte spelet utan DLC, bollen kostar extra


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar