Super Mario 64-mod låter dig spela kooperativt

Robot
Super Mario 64-mod låter dig spela kooperativt

Ta dig an klassiskt inspirerade nivåer i Super Mario Star Road tillsammans med en vän. Vem hade tänkt att det skulle kräva 16 år för detta att inträffa?

#super-mario-64


Medlem
Super Mario 64-mod låter dig spela kooperativt

Lyckan är gjord! Det här ska genast testas!

Medlem

http://www.goldeneyevault.com/viewfile.php?id=202
Den här N64-modden går ju inte av för hackor heller. De har portat in Golden Eye 007 i Perfect Dark och på så vis fått bl.a. bots i GE007. Vet inte riktigt hur långt de kommit vad gäller co-op då, men förstod det som att de jobbade på det också.

Skall väl tillägga att jag inte testat det själv ännu, men det ser riktigt coolt ut. Fick en smärre chock (framför allt över att jag inte tidigare hört talas om modden) när jag läste om det för drygt en månad sedan.
http://www.youtube.com/watch?v=Te4c4Am0LIs

Medlem

Moddare; ger folket det dom vill ha innan dom insåg det själva =P

Skrivet av Lurid:

Moddare; ger folket det dom vill ha innan dom insåg det själva =P

Modders do what Nintendon't.

Medlem
Skrivet av Xstioph:

http://www.goldeneyevault.com/viewfile.php?id=202
Den här N64-modden går ju inte av för hackor heller. De har portat in Golden Eye 007 i Perfect Dark och på så vis fått bl.a. bots i GE007. Vet inte riktigt hur långt de kommit vad gäller co-op då, men förstod det som att de jobbade på det också.

Skall väl tillägga att jag inte testat det själv ännu, men det ser riktigt coolt ut. Fick en smärre chock (framför allt över att jag inte tidigare hört talas om modden) när jag läste om det för drygt en månad sedan.
http://www.youtube.com/watch?v=Te4c4Am0LIs

Vill ha Perfect Dark i Frostbite


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Lurid:

Moddare; ger folket det dom vill ha innan dom insåg det själva =P

Modders do what Nintendon't.

I saw what you did there.
Gammal Genesis propaganda
"Genesis does what Nintendon't!"

Medlem
Skrivet av Dunder:

Vill ha Perfect Dark i Frostbite

Det hade varit något det
För tillfället får man nöja sig med Perfect Dark XBLA-versionen i brist på annat... :/
(har ju betydligt högre upplösta texturer än originalet hade iallafall)


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Newklear:

Vill ha Perfect Dark i Frostbite

Det hade varit något det
För tillfället får man nöja sig med Perfect Dark XBLA-versionen i brist på annat... :/
(har ju betydligt högre upplösta texturer än originalet hade iallafall)

Meh, sämre skit får man leta efter... Det var verkligen helt värdelöst.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Coolt, men varför de inte kunde ha fått in Luigi (som faktiskt existerar i spelet) är mig en fråga.. Vore väl gå att få till när de ändå lyckats modda in co-op i ett spel som SM64.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Dunder:

Vill ha Perfect Dark i Frostbite

Det hade varit något det
För tillfället får man nöja sig med Perfect Dark XBLA-versionen i brist på annat... :/
(har ju betydligt högre upplösta texturer än originalet hade iallafall)

Meh, sämre skit får man leta efter... Det var verkligen helt värdelöst.

Jag menar orginal-Perfect Dark i XBLA-variant, inte Perfect Dark Zero eller vad det nu heter (det spelet är värdelöst däremot ja, var till en början för Gamecube tills Rare köptes upp av Microsoft, sedan enbart till Xbox 360).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Inaktiv

Vilken lycka!

Medlem

Är det här spelet ens lagligt?

Medlem

that's it asså. fan va skoj

Medlem

finns en på gång till galaxy också

1
Skriv svar