Beställt assassins creed 3

Inaktiv
Beställt assassins creed 3

Hej har beställt AC3 idag och undrar kommer den vara hos mig onsdag morgon????

Hur ska vi kunna svara på det?

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:

Hur ska vi kunna svara på det?

Om någon har tidigare beställt och fått det före, på eller efter release dagen hos spelbutiken

Medlem

Du skrev det ju nu, men innan visste vi ju inte ens vilken butik du köpt det från.

Jag har inte beställt från spelbutiken så jag kan inget annat göra än att gå offtopic.

Medlem

Du får nog kolla med Spelbutiken om du vill känna dig "säkrare".

Verkar som folk upplevt olika med deras beställningar från Spelbutiken, många som inte fått sina spel till releasen men också många som fått spelen innan release enligt kommentarer på prisjakt:
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=2355

Spelbutiker får ofta spel drygt en vecka innan releasen för att hinna skicka ut spelen till kunder i tid. Men posten har tidigare haft problem med populära titlar. Bara att hoppas på det bästa känns det som. :S AssCreed 3 verkar ändå inte vara så stort som t.ex. Call of Duty. Så det BORDE väl komma i tid.

URSÄKTEN som Spelbutiken tidigare get för att folk inte fått sina spel i tid har varit att Posten inte haft plats för alla deras försändelser i deras lastbilar. Självklart kan det ju vara ren bullshit och spelbutiken försöker bara skylla ifrån sig. Men ord står mot ord och man ska väl vara glad om man får det inom rimlig tid i alla fall.
Only time will tell

Inaktiv
Skrivet av Fuidama:

Du får nog kolla med Spelbutiken om du vill känna dig "säkrare".

Verkar som folk upplevt olika med deras beställningar från Spelbutiken, många som inte fått sina spel till releasen men också många som fått spelen innan release enligt kommentarer på prisjakt:
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=2355

Spelbutiker får ofta spel drygt en vecka innan releasen för att hinna skicka ut spelen till kunder i tid. Men posten har tidigare haft problem med populära titlar. Bara att hoppas på det bästa känns det som. :S AssCreed 3 verkar ändå inte vara så stort som t.ex. Call of Duty. Så det BORDE väl komma i tid.

URSÄKTEN som Spelbutiken tidigare get för att folk inte fått sina spel i tid har varit att Posten inte haft plats för alla deras försändelser i deras lastbilar. Självklart kan det ju vara ren bullshit och spelbutiken försöker bara skylla ifrån sig. Men ord står mot ord och man ska väl vara glad om man får det inom rimlig tid i alla fall.
Only time will tell

Yes! kollade det nu på prisjakt du kan ha rätt för AssCreed 3 är inte så stort som CoD tror jag också.
Hoppas innan release :P, Tack för hjälpen och rätt only time will tell

Medlem

Jag beställde från webhallen och det skickades i fredags:D

Inaktiv
Skrivet av Plimp:

Jag beställde från webhallen och det skickades i fredags:D

Haha va bra ju då har du den kanske på måndag lr tidsdag??? Säg till när du fått den snälla :), brukar alltid köpa i Elgiganten lr Webhallen men denna gång blev det spelbutiken kostade bara 456kr för 360

Medlem

Jag köper bara spel som jag inte längtar efter på spelbutiken. Dom skickar ju bara ut tre dagar i veckan och leveransen tar ju mellan 2 och 14 dagar så man vet aldrig riktigt när man får spelet.

1
Skriv svar