Ea sports nhl 2013

Medlem
Ea sports nhl 2013

Är det nån större skillnad på Ea sports nhl 2009 och nhl 2013?

Har spelat mycket nhl 2009 på min pc, men vet inte om det är värt att köpa en xbox eller en ps3 för att kunna spela nhl 2013?

Nån som vet varför inte nhl serien kommer ut för pc längre?

Medlem

Antagligen för att sportspel/bilspel är så mycket trevligare med en kontroll ( tycker jag tom som är inbiten PC spelare) Så folk köper det hellre till Konsoll, vilket drar ner försäljningsiffrorna markant.

Medlem

Är enorma skillnader enligt mig, har varit sugen på att inhandla en xbox endast för nhl13 men inte blivit av än.

Medlem
Skrivet av Xixor:

Antagligen för att sportspel/bilspel är så mycket trevligare med en kontroll ( tycker jag tom som är inbiten PC spelare) Så folk köper det hellre till Konsoll, vilket drar ner försäljningsiffrorna markant.

Vad menar du med en kontroll? Har själv kört med en Logitech Dual Gamepad länge nu till mina sport spel på pc. Är väl likadan som kontrollerna till vilken konsoll som helst.

Blir nog en PS3 senare .Har spelat nästan alla hockey spel i EA nhl serien sedan den första versionen som kom 1993 för pc. Så man är sugen på att spela NHL 2013.

Vilken konsoll är det som gäller Xbox 360 eller den nya ps3 extra slim?

Skrivet av Jonte66:
Skrivet av Xixor:

Antagligen för att sportspel/bilspel är så mycket trevligare med en kontroll ( tycker jag tom som är inbiten PC spelare) Så folk köper det hellre till Konsoll, vilket drar ner försäljningsiffrorna markant.

Vad menar du med en kontroll? Har själv kört med en Logitech Dual Gamepad länge nu till mina sport spel på pc. Är väl likadan som kontrollerna till vilken konsoll som helst.

Blir nog en PS3 senare .Har spelat nästan alla hockey spel i EA nhl serien sedan den första versionen som kom 1993 för pc. Så man är sugen på att spela NHL 2013.

Vilken konsoll är det som gäller Xbox 360 eller den nya ps3 extra slim?

Klart man kan spela med handkontroll till Windows, men det är det inte alla som gör. NHL-serien sålde helt enkelt för dåligt till pc, därav slutade de göra pc-versioner.

Vilken konsol som gäller beror helt på tycke och smak. Om du vill spela andra spel än bara NHL-spelen kan du ju alltid kolla upp vilka spel som är konsolexklusiva och helt enkelt välja den konsol med de exklusiviteter du vill spela helst.

1
Skriv svar