Lär dig spela Hawken

Robot
Lär dig spela Hawken

Att styra en flera ton tung mech kräver en liten introduktion.

#hawken, #mechwarrior-online


Medlem
Lär dig spela Hawken

Ser ut som stängd beta när man registrerar sig?

Medlem

Fick en beta nyckel av Nvidia testade det direkt buggit men var lite små kul.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Ser ut som stängd beta när man registrerar sig?

Vad jag har förstått så har de inte updaterar regristrerings sidan, utan fyll i den precis som om det vore closed beta.

KL 2100 ikväll så kommer servrarna up och open beta aktiveras på alla konton.

Inaktiv

Är det någon som SNÄLLA har en extra beta nyckel till detta liret att ge bort?

Reggade mig för betan med mina 2 mail adresser så fort man kunde regga sig på sidan,
Men har inte fått någon invite på någon ut av dom.

Kom in i Mech Warrior online betan men va inte riktigt vad jag
förväntat mig. Ändra är det jag som vuxit upp och glömt hur kul man hade i Mech Warrior spelen på sin 486a back in days eller så förväntade jag mig att det skulle vara "lite" snabbare.

Men men....

Så snälla, är det någon som testat hawken och tröttnat som kan ge iväg sin nyckel? eller är det någon som har någon över och känner sig givmild och kan ge ifrån en nyckel?

Tack på förhand !


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Inaktiv
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Ballong:

Ser ut som stängd beta när man registrerar sig?

Vad jag har förstått så har de inte updaterar regristrerings sidan, utan fyll i den precis som om det vore closed beta.

KL 2100 ikväll så kommer servrarna up och open beta aktiveras på alla konton.

" kommer servrarna up och open beta aktiveras"
Är det bara för dom med beta nyckel som får lite "öppna" eller lär det dyka upp en länk någonstans där alla kan tanka hem spelet och testa?


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Ballong:

Ser ut som stängd beta när man registrerar sig?

Vad jag har förstått så har de inte updaterar regristrerings sidan, utan fyll i den precis som om det vore closed beta.

KL 2100 ikväll så kommer servrarna up och open beta aktiveras på alla konton.

" kommer servrarna up och open beta aktiveras"
Är det bara för dom med beta nyckel som får lite "öppna" eller lär det dyka upp en länk någonstans där alla kan tanka hem spelet och testa?

Från officiella forumet en bit ner i denna tråden http://mwomercs.com/forums/topic/65067-open-beta-how-to-and-w...

"The website is getting redone, so the procedure might not be the same as now. In fact I'm sure it will be as simple as making a forum account and downloading and installing the client. " - Thontor "Community Master"

Medlem

Detta är skoj. Alphan var väldigt imponerande speciellt stabiliteten och felfriheten.
Har inte haft tid för betan :/

Medlem

Mumma, känns som Mechwarrior med tillräckligt mycket Armored Core i

Medlem

Har spelat det några timmar. Det är verkligen inte ett dåligt spel, men jag känner aldrig att jag har roligt när jag spelar.

Man får ingen "rush" i kroppen när man dödar 7-8-9 stycken irad. Finns ingen direkt finess bakom dödandet. Du skjuter, dodgar höger/vänster på CD och hoppas man är bättre än den andra.

Får man killstreaks i COD/BF (notera att jag inte jämför spelen, utan känslan) så får man något sorts lyckorus och awesome-känsla. Det får jag inte av detta spelet alls, kanske för att det just är lite stelt.

Medlem

Såg väldigt mycket ut som pay to win?

Medlem

Ni som har testat detta nu har dem fixat det där "Failed to connect" och att matchmaking inte fungerade?

Medlem

MW Fans..

Detta kommer inte göra er gladare, tyvärr..
Extremt begränsat spel, väldigt trångt..
Alla maps jag kört känns mer som arenor, Fula (Ja) Mechs och tråkiga vapen..

Jag är ledsen..

1
Skriv svar