Nya Rollercoaster Tycoon ute nu – se trailern på FZ

Robot
Nya Rollercoaster Tycoon ute nu – se trailern på FZ

Den gamla nöjesparkssimulationen till pc har krympts för att passa i din ficka. I 3D.

#rollercoaster-tycoon-3d, #n-space


Medlem
Nya Rollercoaster Tycoon ute nu – se trailern på FZ

fan jag trodde det var till mobilen!

Medlem

Synd att de tog 3D variant, de skulle köra på RCT2 stucket istället.

Medlem

Släpp en ordentlig remake på RCT2 till PC. Skulle köpa direkt!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Släpp en ordentlig remake på RCT2 till PC. Skulle köpa direkt!

QFT.

Medlem

Usch, såg ju inge vidare ut. Det första spelet som kom var däremot sjukt beroendeframkallande. Tror dock jag missade 2an. Var nog för insnöad på CS och WC3 i den vevan...

Skrivet av Floffe:

Blabla.

Inlägget anmält. Det är precis den här typen av barnsligt skitsnack vi INTE vill se här på FZ. PC vs. konsol-bråket kan du ta i sandlådan på dagis, där det hör hemma.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Floffe:

Blabla.

Inlägget anmält. Det är precis den här typen av barnsligt skitsnack vi INTE vill se här på FZ. PC vs. konsol-bråket kan du ta i sandlådan på dagis, där det hör hemma.

Fånigt att påtala att inlägget är anmält (även om jag håller med dig)

Skrivet av Loxus:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Floffe:

Blabla.

Inlägget anmält. Det är precis den här typen av barnsligt skitsnack vi INTE vill se här på FZ. PC vs. konsol-bråket kan du ta i sandlådan på dagis, där det hör hemma.

Fånigt att påtala att inlägget är anmält (även om jag håller med dig)

Jag brukar skriva så för att andra läsare också ska få upp ögonen för vilket beteende på FZ som inte är okej. Våra moderatorer gör ett kanonjobb, men ibland kan det ta ett par timmar ifrån anmälan till att användare varnas och inlägg plockas bort. Då finns alltid risken annars att det kommer fler personer och skriver liknande dumheter, om man inte snabbt sätter ned foten.

Det är i alla fall så jag resonerar. Varför är det fånigt?

1
Skriv svar