Filmdags: filmiskt från Hitman: Absolution

Robot
Filmdags: filmiskt från Hitman: Absolution

Hur många liv kan du släcka för att rädda ett? Etik- och moraldilemman till höger och vänster i den finfina nya rullen från lönnmördarliret.

#hitman-absolution


Medlem
Filmdags: filmiskt från Hitman: Absolution

SÅÅÅÅ taggad!

Medlem
Skrivet av GigaVid:

SÅÅÅÅ taggad!

Ett gäng!!!!

GOTY!

Utan tvekan iaf årets comback!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Obeskrivligt hur taggad man är

Medlem

Har inte spelat dom äldre. Bara för att jag var för ung då. Men detta är jag lite sugen på ^^ Men måste jag spela föregångarna för att överhuvudtaget fatta någonting eller så?

Medlem
Skrivet av oudiose:

Har inte spelat dom äldre. Bara för att jag var för ung då. Men detta är jag lite sugen på ^^ Men måste jag spela föregångarna för att överhuvudtaget fatta någonting eller så?

Jag vet inte om du måste spela föregångarna, förmodligen inte. Däremot borde du spela dom enbart för att de är så otroligt bra spel.

Jag ser fram emot detta mer än vad jag sett fram emot ett spel på många år. Jag har väntat på detta sen jag varvade Blood Money första gången och nu börjar de bli outhärdligt.
Bring it on already!

Medlem
Skrivet av oudiose:

Har inte spelat dom äldre. Bara för att jag var för ung då. Men detta är jag lite sugen på ^^ Men måste jag spela föregångarna för att överhuvudtaget fatta någonting eller så?

Du borde inte spela dom äldre innan detta. du kommer troligtvis bli besviken då

Medlem
Skrivet av Ishow:
Skrivet av oudiose:

Har inte spelat dom äldre. Bara för att jag var för ung då. Men detta är jag lite sugen på ^^ Men måste jag spela föregångarna för att överhuvudtaget fatta någonting eller så?

Du borde inte spela dom äldre innan detta. du kommer troligtvis bli besviken då

Jag är benägen att hålla med. Inte för att de är dåliga spel, tvärtom, de var underbart bra allihopa på sin tid. Men de är just det som är grejen, och förmodligen det Ishow menar, att spelen inte skulle uppfattas som lika bra om de spelades i dagsläget. Och framför allt inte av någon som inte har den nostalgiska anknytning som de flesta av oss verkar ha.

Blood Money kanske skulle fungera, men övriga tror jag är för daterade både grafiskt och mekaniskt för att tilltala en ung spelare av idag.

Ser dock också enormt fram emot detta! Har älskat varje spel hitills. Det enda jag inte riktigt gillat hitills var den där fjantiga trailern med mördar-nunnorna i högklackat... kändes inte riktigt Hitman.

Medlem
Skrivet av oudiose:

Har inte spelat dom äldre. Bara för att jag var för ung då. Men detta är jag lite sugen på ^^ Men måste jag spela föregångarna för att överhuvudtaget fatta någonting eller så?

Skulle rekommendera dig att leta upp några sammanfattningar på youtube istället för att spela de äldre, då som vissa har samt de är lite outdated. Då det kan vara kul att veta mer om vem 47 är och vart han kommer från. (plus att kolla några videos äter inte upp halva din höst )

Medlem
Skrivet av oudiose:

Har inte spelat dom äldre. Bara för att jag var för ung då. Men detta är jag lite sugen på ^^ Men måste jag spela föregångarna för att överhuvudtaget fatta någonting eller så?

Om jag vore du skulle jag lira igenom tvåan t ex, den har åldrats väl måste jag säga. Ettan är viktigare för storyn, men läs dig till det via webben istället.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Nämen är det inte en förrymd Zaeed från Mass Effect vid 0:36 in i klippet?

1
Skriv svar