Vinn en doftgran (och Forza Horizon)

Robot
Vinn en doftgran (och Forza Horizon)

Var med och tävla, vid midnatt är det försent.

#forza-horizon


Inaktiv
Vinn en doftgran (och Forza Horizon)

Vinner aldrig i tävlingar, så man får göra som vanligt, köpa det.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Samma här, vet inte hur många man har ställt upp i...men men någon ska man ju ha tur...
Det skulle även vara intressant om FZ redovisade hur många som ställde upp i respektive tävling.,så att man vet om det finns en snöbolls chans i h-e att man vinner

Medlem
Skrivet av Pålis:

Vinner aldrig i tävlingar, så man får göra som vanligt, köpa det.

ursäkta men jag undrar varför man klickade på "tummen ner" på det här inlägget? Vad är det man gör tummen ner för????

Skärpning!

Medlem

Gör det samma när det är årets sämsta AAA-bilspel. (akta så ni inte bryter minusfingret nu ;).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Hapl0:
Skrivet av Pålis:

Vinner aldrig i tävlingar, så man får göra som vanligt, köpa det.

ursäkta men jag undrar varför man klickade på "tummen ner" på det här inlägget? Vad är det man gör tummen ner för????

Skärpning!

Kan vara att folk är trötta på alla som bölar i kommentarerna att dom aldrig vinner något i tävlingarna.
Dessutom när man bara varit medlem i lite mer än 1 år.
Bara att inse att FZs tävlingar kan ligga runt ett par tusen tävlande, så chansen att man vinner ligger väl runt 0,08-0,1% skulle jag gissa på, om det ens är så hög procent....

Medlem

Ja vi är trötta på att läsa kommentarer om människor som aldrig vinner!

Medlem

Kan inte annat än hoppas på att vinna det när man inte har råd att köpa det.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Håkan:
Skrivet av Hapl0:
Skrivet av Pålis:

Vinner aldrig i tävlingar, så man får göra som vanligt, köpa det.

ursäkta men jag undrar varför man klickade på "tummen ner" på det här inlägget? Vad är det man gör tummen ner för????

Skärpning!

Kan vara att folk är trötta på alla som bölar i kommentarerna att dom aldrig vinner något i tävlingarna.
Dessutom när man bara varit medlem i lite mer än 1 år.
Bara att inse att FZs tävlingar kan ligga runt ett par tusen tävlande, så chansen att man vinner ligger väl runt 0,08-0,1% skulle jag gissa på, om det ens är så hög procent....

Jo jag förstår det, men man måste ändå kunna få uttrycka sig utan att få p12 maffian efter sig, som inte klarar av att andra har en annan ståndpunkt, utan att få utbrott.
Kommentaren som sign "pålis" skrev var ju helt harmlös.

Det lustiga är att den ursprungliga kommentaren som jag försvarade har fått tummen upp och den som jag skrev fick tummen ner.

Nåja , jag gissar att det ligger i vissa personers natur att angripa någon som försvarar någon annan från obefogade angrepp.

Avstängd
Skrivet av PcKaffe:

Kan inte annat än hoppas på att vinna det när man inte har råd att köpa det.

Hoppas på att vinna också, men chansen är väl lika stor som att vinna 50 kronor på en Triss-lott

Hur länge någon varit medlem spelar ingen roll, det kan jag avslöja.

Men jag kanske ska behålla alla tio vinsterna själv, jag behöver nya grytunderlägg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Hapl0:
Skrivet av Håkan:
Skrivet av Hapl0:
Skrivet av Pålis:

Vinner aldrig i tävlingar, så man får göra som vanligt, köpa det.

ursäkta men jag undrar varför man klickade på "tummen ner" på det här inlägget? Vad är det man gör tummen ner för????

Skärpning!

Kan vara att folk är trötta på alla som bölar i kommentarerna att dom aldrig vinner något i tävlingarna.
Dessutom när man bara varit medlem i lite mer än 1 år.
Bara att inse att FZs tävlingar kan ligga runt ett par tusen tävlande, så chansen att man vinner ligger väl runt 0,08-0,1% skulle jag gissa på, om det ens är så hög procent....

Jo jag förstår det, men man måste ändå kunna få uttrycka sig utan att få p12 maffian efter sig, som inte klarar av att andra har en annan ståndpunkt, utan att få utbrott.
Kommentaren som sign "pålis" skrev var ju helt harmlös.

Det lustiga är att den ursprungliga kommentaren som jag försvarade har fått tummen upp och den som jag skrev fick tummen ner.

Nåja , jag gissar att det ligger i vissa personers natur att angripa någon som försvarar någon annan från obefogade angrepp.

Langade första tummen-ner på ditt inlägg för att jävlas. Denna tummar jag ner av samma anledning. Skitskoj!
Mer tummar åt folket!

*Edit. Dessutom är jag varken p12 eller anser att en tumme ner innebär någon form av utbrott.

1
Skriv svar