Rykte: Assassin's Creed III stödjer mikrotransaktioner

Robot
Rykte: Assassin's Creed III stödjer mikrotransaktioner

Det verkar som att Assassin's Creed-spelarna ska kunna köpa sig till fördelar i titelns flerspelarläge.

#assassins-creed-iii, #assassins-creed-iii-liberation


Medlem
Rykte: Assassin's Creed III stödjer mikrotransaktioner

Weee, så man kan betala för att ändra en 0'a till en 1'a i spelet man äger.

*shakes head then walks away*

Medlem

Roligare att spela tills sig saker vilket man också kan.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Så länge det går att spela till sig samma fördelar inom rimlig tid

Medlem

for me to poop on

Medlem

Äntligen!!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Tur att jag inte lirar MP i AssCreed då.

Medlem

Failspelarläge


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kommer ändå bara lira singleplayerdelen. Får dock vänta på pc releasen.

Medlem

Är det endast för att få saker upplåsta som man annars kan låsa upp genom att spendera tid, så ser jag inget problem med det. Vissa människor har mycket fritid medan vissa människor har mycket pengar att spendera, ser inte varför ena gruppen skulle få en fördel över den andra.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Är det endast för att få saker upplåsta som man annars kan låsa upp genom att spendera tid, så ser jag inget problem med det. Vissa människor har mycket fritid medan vissa människor har mycket pengar att spendera, ser inte varför ena gruppen skulle få en fördel över den andra.

När slutade spelen var så bra att man inte behövde locka spelare med "unlocks" för att få dem att fortsätta spela multiplayer delarna? *suck* MMO's youv destoryed the gaming experience i love.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av kaealy:

Är det endast för att få saker upplåsta som man annars kan låsa upp genom att spendera tid, så ser jag inget problem med det. Vissa människor har mycket fritid medan vissa människor har mycket pengar att spendera, ser inte varför ena gruppen skulle få en fördel över den andra.

När slutade spelen var så bra att man inte behövde locka spelare med "unlocks" för att få dem att fortsätta spela multiplayer delarna? *suck* MMO's youv destoryed the gaming experience i love.

För att konkurrensen är våldsamt mycket större nu än någonsin.

Medlem

Samma finns ju i BF3 redan, tycker det är roligare och arbeta upp sig till items dock, men alla är ju olika.

Inaktiv
Skrivet av Wobbler!:

Samma finns ju i BF3 redan, tycker det är roligare och arbeta upp sig till items dock, men alla är ju olika.

Battlefield har varit min favorit spelserie sedan grundskolan, men när EA introducerar fyra DLCs, Premium och Battlefield 4 redan efter spelsläppet så tappar man snabbt intresset, låt mina dagliga nedtummningar komma, kom an pirater!

1
Skriv svar