Modern Warfare 4 avslöjat

Robot
Modern Warfare 4 avslöjat

Röstskådisen till Captain Price råkar försäga sig, nästa Call of Duty avslöjat.

#activision, #call-of-duty-modern-warfare-4, #infinity-ward, #call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Modern Warfare 4 avslöjat

Schnaaaaaaark!
Har inte brytt mig om MW2, MW3 och kommer med väldigt stor sannorlikhet att inte bry mig om MW4 heller...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Äntligen!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

En uppföljare, jag kan inte få nog av Modern Warfares enspelarläge!

Inaktiv

JAA!!! Black ops 3 och MW 5 är nog också på ingång!

Mer Cod åt folket!

Medlem

Får sur mjölk smak i munnen

Medlem

Som jag har längtat!

Medlem
Skrivet av RzrTrek:

En uppföljare, jag kan inte få nog av Modern Warfares enspelarläge!

Håller med dig. Multiplayern är kass men singleplayern har vart grym i alla CoD:MV spel

Haha Cpt price måste ju vara 100 år vid dett laget. Han var ju kapten i cod:2 också

Medlem

Och folk tycker att WW2-spel är uttjatade.

Medlem

Dom behöver bara byta ut 3 till 4 så är det klart.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Well who would know....

Medlem

BillY Murray heter han. Var tvungen att kolla upp, blev lite förvånad att snubben från Ghostbusters skulle varit Captain Price

Medlem

Jag har ännu inte tröttnat på någon av CoD-spelen, och så länge det inte inträffat så fortsätter jag att spela dem.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Nu får dem ta och lägga ner....

Medlem

snälla...kom på något nytt nångång, känns som att dom har slut på idier på spel och bara tar ut av samma produkt....och det blir sämre och sämre.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Börjar bli lite tjatigt med "modern warfare" spel... Nu har vi ju lixom haft (bland dom två största FPS aktörerna iallafall);

Battlefield 2
Battlefield 3
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty 4: Modern Warfare 2
Call of Duty 4: Modern Warfare 3

Kommande spel:

Battlefield 4 (kommer 2014)
Call of Duty 4: Modern Warfare 4 (kommer troligtvis November 2013)

Nog för att WW2 spel också är uttjatat, jag tror att med modern teknologi (typ Frostbite 2 och dyl), så kan det nog bli riktigt intressanta WW2 fps-spel. Själv föredrar jag dom gamla hederliga vapnena och fordonen, över moderna diton. I BF spel exempelvis, så är det (för mig iallafall) långt roligare att flyga propellerplan, än jetplanen. Man kan inte riktigt dogfight:a på samma sätt.

Sen funderar jag på, är nästa CoD spel tänkt för 360, eller "720" ?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Det ska bli kul vad som händer i CoD-kanon, det kan bara bli bättre, eller?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inte direkt förvånande nyheter

Medlem

Varför ändra ett vinnande koncept? Skiten säljer ju tydligen. Dock tror jag inte trenden kommer hålla länge till, tillomed kidsen kommer tröttna.

Inaktiv

Haha fyfan, that's all.

Inaktiv

Inget emot cod serien, men nu får det fan räcka. Tycker det var ett tillräckligt bra slut i mw3. Jag lär kanske köpa detta ändå bara för att multiplayerdelen är ett tidfördriv och tänker testa singleplayer med. Även om det känns som att det inte går att göra någon till fortsättning på slutet i förra. Men slösar hellre pengar till Activision än till förbannade EA och deras saker.

Jag undrar dock vad som hände med Activisions idé om att lansera ett The Walking Dead, var länge sen nu man fick veta nå.

Medlem

Kan vi inte bara bojkotta Cod ?

Medlem

Jamen sluta nu för f*n.

Medlem

Och jag kan avslöja redan nu från en säker källa att MW 5, 6, 7 och 8 är på väg.

*facepalm*

Nu får de väl ändå för i helvete lägga av? De måste väl till och med de unga 12 åriga fanboisen förså också väl?

Medlem

Efter bottennappet som var Singelplayerkampanjen i MW3 så kommer MW4 ha en bättre eller helt sakna SP.

Medlem

Jag tror det är spel som CoD som håller tillbaka utvecklingen av konsollerna, som i sin tur håller tillbaka spelutvecklingen för PC

Medlem

Så länge folk köper dom, så kommer dom att göras. Skyll inte på utvecklarna/utgivarna, utan på spelarna.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Helt sjukt hur söndermjökad codserien är, ännu sjukare är att folk köper det år efter år.

Dags för något nytt snart?

Medlem

Snälla köp inte det här spelet.. köp inte Black Ops heller, få slut på helvetet.

Orkar inte ens yttra mig hur dåligt spelen är

123
Skriv svar