Webshop för custom-gjord plånbok?

Medlem
Webshop för custom-gjord plånbok?

Söker en hemsida där man kan designa en egen plånbok, dvs, layout och antal fack, osv.

Häftiga läder-sorter och liknande är inte så intressant, det är mest layout jag vill kunna göra personlig.

Tips?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skrivet av Stag:

Söker en hemsida där man kan designa en egen plånbok, dvs, layout och antal fack, osv.

Häftiga läder-sorter och liknande är inte så intressant, det är mest layout jag vill kunna göra personlig.

Tips?

http://bit.ly/SpCwls


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har googlat i ca 45 minuter.

Det enda jag hittat var butiker som gör prints osv, eller gör i egenvalda material, efter deras mallar.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skrivet av Stag:

Har googlat i ca 45 minuter.

Det enda jag hittat var butiker som gör prints osv, eller gör i egenvalda material, efter deras mallar.

OK, jag tittade också runt lite nu faktiskt, det är lite svårt att hitta något vettigt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Precis. :/

Jag vill kunna lägga upp kortfack osv själv, och formge den så fritt som möjligt. Det mesta är skräp där de trycker nån text på, och tar betalt typ 40 dollar för..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Vet inte hur bra som är, men en snabb googling fann http://www.planbok.nu/ . Fast den har väl ni också redan sett, ni använder väl samma google som mig


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jepp, dock samma problem som alla andra sidor. Endast gravyr etc som är custom.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skrivet av Stag:

Jepp, dock samma problem som alla andra sidor. Endast gravyr etc som är custom.

Kan du inte göra en själv?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Visst KAN jag, men resultatet blir nog inte lika bra.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Det skulle inte gå att göra en ritning (eller vad det heter) och sedan lämna in till en skräddare?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Förmodligen så lär det också funka ja.

Jag tänkte mest att i dagens giriga samhälle borde väl någon ha tagit åt sig denna idén.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Det skulle inte gå att göra en ritning (eller vad det heter) och sedan lämna in till en skräddare?

lär inte bli mkt pengar kvar att lägga i plånboken sen. ;D

Inaktiv
Medlem

Nej absolut, det finns typ inga sidor där man kan utföra sin helt egna design med mått, fickor och allt. Gissar att det skulle bli för dyrt men styckeproduktion av det slaget? Mitt bästa tips på en personlig plånbok är planbok.nu . Dom skräddarsyr visserligen inte själva plånboken eller korthållaren men de utför lasergravyr med färg för att göra produkten unik och dom har ett stort utbud så du kan säkert hitta nått i din smak där. Annars får du väl helt enkelt låta dig insprireras och gå till din egen skräddare

1
Skriv svar