Assassin's Creed III

Robot
Assassin's Creed III

Assassin's Creed är rått, kallt och grymmare än tidigare, dock inte en revolution. Födseln av en ny värld och en ny hjälte är däremot precis så storslagen vi drömt om.

#ubisoft, #assassins-creed, #assassins-creed-ii, #assassins-creed-brotherhood, #assassins-creed-revelations, #assassins-creed-iii


Medlem
Assassin's Creed III

Måste ha

Medlem

Om ändå Ubisoft kunde lägga den passionen de har för AC serien i övriga titlar ,speciellt PC konverteringar som faktiskt har varit riktigt bra i alla AC spel.

Längtar verkligen tills detta kommer ut ska bli riktigt roligt spela i en annan tisålder dessutom.

Avstängd

Hmm, jag gillade inte revelations alls men denna lockar lite grann.
Ska nog ta och spela klart revelations så att man kan spela 3:an, då har priset förhoppningsvis gått ner också

Medlem

Givet köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det här måste provas!

Ubisoft kan bara dom vill.
Ot: Hoppas de lyckas med far cry 3 lika bra.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Klivit på assassins creed tåget sent, har kört igenom spelen till Xbox360 nu senaste månaderna och är kanske mitt i Revalations.
Har gillat serien men intresset har dalat, Revelations engagerar inte lika mycket som tidigare spel, kanske blivigt lite less helt enkelt.
nåja ska iaf köra genom Revelations innan man skaffar AC3.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Du hade kunnat låta bli att nämna att det är final för Desmond. Vart riktigt irriterad nu när jag vet det!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Xixor:

Om ändå Ubisoft kunde lägga den passionen de har för AC serien i övriga titlar ,speciellt PC konverteringar som faktiskt har varit riktigt bra i alla AC spel.

Ja, problemet är ju att man inte ens kan lita på genomgående kvalitet av den studio som gör AC3, då den har 2000+ anställda vilket förstås betyder att olika personer jobbar med olika titlar... Annars är ju kommande Far Cry 3 och Watch Dogs utvecklat av samma studio men, troligen, helt andra personer.

Medlem
Skrivet av Xixor:

Om ändå Ubisoft kunde lägga den passionen de har för AC serien i övriga titlar ,speciellt PC konverteringar som faktiskt har varit riktigt bra i alla AC spel.

Längtar verkligen tills detta kommer ut ska bli riktigt roligt spela i en annan tisålder dessutom.

Konverteringarna har inte alls varit vidare bra. Kontrollschemat är verkligen konsolifierat.
Splinter Cell är bla, bättre på PC.
Hinna klart med Revalations innan årsslutet så man kan börja spela det här då

Men vem är Haytham? Antar att han inte är förfader till Desmond men att man spelar honom ändå men inte genom animus?! :crazy:

Damn 6 timmar innan Connor storyn börjar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Fick mitt ex på posten idag från Spelbutiken, mumma

Medlem
Skrivet av Xixor:

Om ändå Ubisoft kunde lägga den passionen de har för AC serien i övriga titlar ,speciellt PC konverteringar som faktiskt har varit riktigt bra i alla AC spel.

Längtar verkligen tills detta kommer ut ska bli riktigt roligt spela i en annan tisålder dessutom.

Har varit riktigt bra? De är ju faktiskt så illa (iaf i första) att jag skippat de här spelen som egentligen intresserar mig!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Längtar tills mitt ex dimper ner i brevlådan. Imorgon ska jag åka och köpa en ny stor fin tv, känner att min gamla 26-tummare inte håller längre, ska bli fett att spela på betydligt större tv.

Medlem

Fasen att jag inte har tid att spela förrän till helgen, men då lär det bli lönnmördarmaraton

Medlem
Skrivet av BlåMes:

Du hade kunnat låta bli att nämna att det är final för Desmond. Vart riktigt irriterad nu när jag vet det!

Ubisoft gick ut och talade om det för länge sedan, så någon riktig spoiler är det inte.

Inaktiv

Ei helvetti jag är taggad på detta spel!!!

Medlem

Förbeställt sedan ett tag tillbaks ahde gjort det vid första dagen som var möjlig att förbeställa om jag ahde haft pengar men men. Synd att gamestop har exklusivitet på Freedom edition bara fick bli join or die edition istället. Pågrund av det.

Medlem

Inget klagomål, men någon som kommer ihåg när Fz senast gav ett spel 5 av 5?

Medlem
Skrivet av Pandahest:

Inget klagomål, men någon som kommer ihåg när Fz senast gav ett spel 5 av 5?

Ska ju mycket till tycker jag, ska vara svårt att leva upp till helt enkelt.

Blir till att skaffa detta när man får speltorka, för mycket gott nu!

Medlem
Skrivet av Pandahest:

Inget klagomål, men någon som kommer ihåg när Fz senast gav ett spel 5 av 5?

Gw2 om jag inte minns fel.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Men vem är Haytham? Antar att han inte är förfader till Desmond men att man spelar honom ändå men inte genom animus?! :crazy:

Damn 6 timmar innan Connor storyn börjar

Jag blev också lite konfunderad över detta. Är båda förfäder till Desmond? För hur ska han kunna uppleva något från någon som inte är hans förfader?

Medlem

Fredrik du och jag verkar ha lite olika uppfattning om denna serien. Jag tyckte ettan var svinbra, något helt nytt som man aldrig spelat förr. Sen blev det bara värre och värre i mina ögon. Ezios story höll på mycket längre än vad den borde gjort, och mot slutet blev det riktigt uttjatat, och den blev svårare och svårare att på något sätt motivera den där dräkten, som i ettan fick en att smälta in, men mer och mer bara fick att sticka ut i dom senare spelen.
Jag är tveksam till detta faktiskt...

Medlem
Skrivet av magma:

Det här måste provas!

Ubisoft kan bara dom vill.
Ot: Hoppas de lyckas med far cry 3 lika bra.

hehe, det ska du nog inte räkna med:P

Medlem

Varför inte bara kalla assassinerna för lönnmördarna? Eller bara mördarna kort och gott? Hursomhelst så kommer visst den här serien vara för evigt, det har ju Ubisoft sagt redan innan. De ser iallafall inget slut.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Skrivet av båtsman:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Men vem är Haytham? Antar att han inte är förfader till Desmond men att man spelar honom ändå men inte genom animus?! :crazy:

Damn 6 timmar innan Connor storyn börjar

Jag blev också lite konfunderad över detta. Är båda förfäder till Desmond? För hur ska han kunna uppleva något från någon som inte är hans förfader?

Haytham kanske hade en affär med en indian kvinna och är connors riktiga pappa


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Och Ubisoft gör det igen!

Bort sig menar jag, kallt och rått, kanske beror på miljön eller?

Det här var en stooor besvikelse, så mkt hack n slash har jag inte varit med om sen brotherhood och då jag slet ut en 360 kontroll med allt jävla knapptryckande.

Vad är skillnaden mot dem andra delarna, förutom att dem är bättre?

Mystiken som kretsade kring 1an och 2an är totalt borta, man springer runt på precis samma sätt och skuttar mellan hustaken, och blir lika "löjligt" påhoppad av brittiska soldater som extraknäcker som akrobater.

kampsystemet som tog ett tag att matcha i 1-2 har man helt ändrat på, antar att många klagade då dem saknade förmågan att trycka på flera knappar samtidigt, istället har man slagit ihop skiten till 2 knappar som knappast fungerar alls.

Snygga buggar finns det oxå, allt ifrån vatten utan reflektioner, halva kroppar utav folk som sticker upp ur gatan, sekvenser som låser sig, (animationen) men fortsätter ladda, så det enda man här är talet men har ingen aning om vad man skall söka efter när dem visar en bild, plus att du kan skjuta fiender flera ggr utan att dem dör.

Styrningen är APA, mot dem andra, och bara för att jag blev förbannat så provade vi dem andra delarna och det är skillnad som natt och dag.

Och det minsta man kan begära i ett lönnmördarspel är väl att man har förmågan att smyga, men inte här, här klampar kapten storfot eller vad fan han heter runt som schrek utan gras eller stil. Uppdragen är liiika sega som innan, man skall samla div prylar som man sedan kan sälja, så jag förstår att US har inrättat sin spelbutik för folk som inte orkar ranta runt och skaffa div prylar.Och man är utrustad med en Tomahawk, en yxa som inte enbart är utvecklad för närstrid utan ett förträffligt kastvapen oxå, men inte i AC3, där bara viftar man med den som en vingklippt höna, snygga gester men löjligt effektiv.

Likadant med pistolerna, vad då autoaim?, är folk så kassa så dem inte ens kan sikta manuellt, utan måste vara auto.

nu gör det skäl för namnet ASS creed, för det är verkligen röv

Det blir en 3a bara utav anledningen att jag älskar dem andra delarna.

Persien och Italien var spännande, och det hade varit en fullträff om dem valt japan, för nordamerika och britter var ingen hit! Jag ger mig den på att dem personerna som gjorde dem andra delarna inte har haft lika stor del i skapandet utav denna del, antagligen tomahawkrökte man på arbetstid istället för att kvalitetstesta produkterna innan släpp.


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv

förvånar knappast att multiplayern sög fett. .. det har alltid varit ngt påklistrat och meningslöst i ac

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Likadant med pistolerna, vad då autoaim?, är folk så kassa så dem inte ens kan sikta manuellt, utan måste vara auto.

...

Persien och Italien var spännande, och det hade varit en fullträff om dem valt japan, för nordamerika och britter var ingen hit!

men fanns det inte auto-aim i de tidigare spelen? det är ju ingen shooter så jag tycker inte det stör i ett sånt här spel.

Nej inget Japan! det hade inte heller varit någon hit. Trots att jag är trött på amerikanska revolutionen (och deras inbördeskrig) eftersom det verkar vara det enda som är intressant att ha med i spel som utspelar sig i usa, så är jag ännu mer trött på Japan. Det hade bara blivit en massa samurajer och kampsport för det verkar vara det enda som är intressant där...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Testpilot
Skrivet av Pandahest:

Inget klagomål, men någon som kommer ihåg när Fz senast gav ett spel 5 av 5?

Dishonored fick 5 av 5 och det släpptes den 12e denna månad.

12
Skriv svar