Final Fantasy XIV-spelarna ser slutet

Robot
Final Fantasy XIV-spelarna ser slutet

Den 11 november går onlinerollspelet offline i förberedelse för nystarten. Innan dess planerar Square Enix ett avslut för de som varit med sedan tidigare.

#final-fantasy-xiv, #square-enix


Moderator | Testpilot
Final Fantasy XIV-spelarna ser slutet

Funderar på att köpa en billig kopia och spela nya dock.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Förlåt, men har jag läst rätt, kommer spelet att återkomma sen senare 2013Q1? Hade helt missat att detta spel ens hade släppt till PC, helt fast besluten att invänta en billig konsol port, men ett stort tack till dig Sebastian Lind som tog tillfället i akt och upplyste en förvirrad gamer!

zsm
Medlem

Det är väl ändå lite vilseledande att länka till en recension som inte längre kommer vara aktuellt när väl "A Realm Reborn" släpps?

Förändringarna och, framför allt, förbättringarna är väl oräkneliga sen det nya utvecklingsteamet tog över? FZ får allt ta och recensera om spelet sen, för rättvisans skull! ^^

Skrivet av RzrTrek:

Förlåt, men har jag läst rätt, kommer spelet att återkomma sen senare 2013Q1? Hade helt missat att detta spel ens hade släppt till PC, helt fast besluten att invänta en billig konsol port, men ett stort tack till dig Sebastian Lind som tog tillfället i akt och upplyste en förvirrad gamer!

Det är inte helt klart ännu när A Realm Reborn lanseras. En Playstation 3-version är också på gång.

Skrivet av zsm:

Det är väl ändå lite vilseledande att länka till en recension som inte längre kommer vara aktuellt när väl "A Realm Reborn" släpps?

Jag tycker att det är ganska tydligt att det är originalversionen vi recenserat i ovanstående länk. Alla MMO-titlar förändras under årens lopp, det ligger i sakens natur.

Jag håller med om att det kan vara på sin plats med en ny recension när nylanseringen väl ägt rum. Men det är en fråga för min chef Tomas Andersson att i sådana fall svara på, han har hand om sånt.

Medlem

Men får dom behålla sina gubbar då :P? Det här är ju ändå rätt roligt men fult på samma gång. "ja vi släpper FF14 och det blev bajs!" Jag vet vi gör om skiten och skiter i spelarna och så gör vi som vi skulle göra från början... GÖRA det rätt O_O!" Vad sjukt ^^.

Fast blir spelet bättre kommer jag som sagt köpa det till min ps3a :). Lite som triss man vet inte vad som gömmer sig bakom varje ruta ;D!

1
Skriv svar