GTA 5 släpps i vår

Robot
GTA 5 släpps i vår

Ryktet kring Los Santos-äventyret har nu förvandlats till sanning. Xbox 360- och Playstation 3-släpp till våren, men vad händer med pc-utgåvan?

#grand-theft-auto-5-2, #take-two


Medlem
GTA 5 släpps i vår

Delikat.

Medlem

Det ska bli kul.

Medlem

Det här kommer bli den längsta vintern någonsin..


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Som jag helatiden har fruktat. Inget PC släpp samtidigt som konsollerna..........

Medlem

Jag som hade hoppats på en trevlig GTA 5-version till PC. Kan glömma det antar jag..

Medlem

Varför håller hon en Iphone? Var inte detta på 60-talet?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Då lär sommaren plågas av dryga debatter som drivs av bittra och oinsatta föräldrar som oroar sig över våldet i spel.

Skrivet av skauninG:

Varför håller hon en Iphone? Var inte detta på 60-talet?

är det inte efter 80 talet (det vill säga nutid) med en gammal "vad-han-nu-hette-i-vice-city"


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Bara några månader kvar

Medlem

Hoppas på att det spelet släppt till pc samtidigt som konsolerna. Annars blir jag riktigt besviken..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Sanslöst att släppa det till nuvarande generation. Feghet från Rockstar? Deras kreativa vision måste ju allvarligt stympas av dagens konsoler och deras begränsade kraft. Gta IV flöt långt ifrån smidigt på konsolerna, hur ska de lyckas kräma ut innehåll värt en efterlängtad uppföljare?

Samma grafik? Byggnader som inte går att gå in på? Hela spelet totalscriptat igen?

Hade hellre väntat ett år längre och sett ett GTA utan att Rockstar ska behöva bli kvävda av dagens dåliga hårdvara.

Medlem

Jahapp, där började det första spaden åka ner i jorden.

De gräver verkligen sin egna grav till PC. Att inte släppa spelet samtidigt om alla 3 plattformar är ju verkligen dårskap.

Hej hej pirater hej!

Vi får väl se om de slutar gräva , håll ögonen öppna för PC pris, release och hur bra kvalité porten är.
De hävdar att de lärde sin läxa med GTA IV, men vi får se.

Medlem

Hoppas våren kommer tidigt nästa år..
Januari, typ..

Avstängd
AW8
Medlem

Inga detaljer om PC-släpp gör mig ledsen.

Skrivet av Rockstar:

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V takes place in a re-imagined, present-day Southern California in the largest and most thriving game-world we have ever created set in the sprawling city of Los Santos and for miles beyond – from the tops of the mountains to the depths of the ocean.

U-BÅT CONFIRMED!!!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Fakk yeah!! Ingen anledning att byta ut cp:n än, big <3 rockstar!!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Var det verkligen någon som trodde på allvar att det skulle komma till PC samtidigt som till 360 och PS3? Inte ens San Andreas kom till alla tre plattformerna samtidigt.

Medlem

Men vafan R* varför ska ni plåga oss PC spelare?! Jag hoppas verkligen ni ändrar er snart och gör en PC release samtidigt eller iallafall 1-2 månader efter konsolerna. Dags att plåga mina tankar nu att INTE gå till affären och köpa en konsol slänger inte ut över tusen spänn Xbox 360/PS3 samt ytterliggare 500-800kr för spelet!

Kom igen nu R*! Svik inte oss släpp det samtidigt GTA ska spelas med tangentbord och mus o såg vilket helvete det var att lira San Andreas på konsol.

Medlem

Detta förgyllde just min dag extremt mycket! Bara en j*vla ång vinter som väntar!!

Medlem

Blir väl PC release runt 6 månader efter konsolsläppet i vanlig ordning

Medlem
Skrivet av Aledwarf:

Blir väl PC release runt 6 månader efter konsolsläppet i vanlig ordning

Mja säkert men vafan gör som MP3 istället en vecka efter eller iallafall 1-2 månader. Kul att sätta sig ner och spela GTA V efter ca 6 månader till 1 år efter alla andra har spelat spelet. Man får nästan hålla sig borta från alla sidor som har med spel att göra för det lär spammas där med massa spoiler bilder etc.

Medlem

Nån som förväntade sig att det skulle släppas samtidigt? Finns det nåt GTA-spel som gjort det?

Inaktiv

Vad Rockstar sa om PC-version

Citat:

Hey guys, glad to see so much enthusiasm about the release announcement. For those asking about the PC platform, we're currently focused on the Xbox 360 and PS3 versions of the game and don't have any details to share about a PC version at this time. Anyone that continues to spam the comments section will have their commenting privileges suspended.

Medlem
Skrivet av Buio:

Vad Rockstar sa om PC-version

Citat:

Anyone that continues to spam the comments section will have their commenting privileges suspended.

"Rockstar hanterar kritik"


signatur

Imperator

Medlem

Blir helt fantastiskt - suck!

Hahahaha, hoho, hahah, ho. Känns inte fräscht alls. Känns som att betala 500 kr för ett 8 år gammalt spel. Jo, jag kan nog inte låta bli att köpa skiten ändå.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/45951/grand-the...

PC-versionen kommer 2014/15 eller inte alls? GTA 4 på PC blev väll en flopp i USA?


signatur

Det var detta...

Medlem
Inaktiv

Både bra och dåligt, bra att man nu vet när det kommer, tråkigt att det inte kommer till vintern!

Synd att/om inte PC-versionen kommer ut samtidigt.

Medlem

Jag är en PC-snubbe, helt klart. Men om ni sparar 200 kr i månaden så kan ni köpa en 360 lagom tills spelet kommer ut i sommar. Funkar väl?
GTA IV på pc var ju fruktansvärt dåligt optimerat.

Medlem

Jag PERSONLIGEN hatar GTA för dess budskap som homofobiskt kvinnohatande marxism.

12
Skriv svar