Spela som dinosaurie i Primal Carnage – ute nu

Robot
Spela som dinosaurie i Primal Carnage – ute nu

Dinosaurier mot legoknektar i ett multiplayer-fokuserat actionspel... låter det som en vinnande kombo?

#primal-carnage, #lukewarm-media


Inaktiv
Spela som dinosaurie i Primal Carnage – ute nu

GAAAH! Visste inte att det hade släppts! Givet köp!!!


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Intressant spelidé!
Gillar det.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hahah vafasen?
Verkar ju lite coolt ändå

Medlem

Hade en av miljögrafikerna som rumskamrat ett tag. Riktigt trevlig kille.

Tror inte spelet är riktigt min grej, men kul idé!

Medlem

Var i betan men då det saknades funktion för att invertera musen så kunde jag tyvärr inte spela.

Kan bara anta att det var pga att det var beta, för det är ju en av de självklaraste funktionerna någonsin i ett FPS spel.

Någon som möjligen vet om de har lagt till denna funktion i den skarpa versionen?

SE

Medlem
Skrivet av ShavedEwok:

Var i betan men då det saknades funktion för att invertera musen så kunde jag tyvärr inte spela.

Kan bara anta att det var pga att det var beta, för det är ju en av de självklaraste funktionerna någonsin i ett FPS spel.

Någon som möjligen vet om de har lagt till denna funktion i den skarpa versionen?

SE

Det finns en inställning för invert mouse. Jag köpte spelet igår och jag gillar det skarpt. Det görs på tok för få dinosauriespel nu för tiden, så det gäller att stötta dom som vågar ta initiativ och satsar på något nytt i stället för samma gamla "pang pang, du är död"

Medlem

Spelade det för ett par dagar sedan...det föll inte alls mig i smaken. Snyggt men enormt enformigt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Synd att det suger pung.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Inaktiv

Spelar nu, det är ju awesome! Lägg till mig på steam, ni som spelar det


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Hmm... conceptet verkar coolt men...

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av ShavedEwok:

Var i betan men då det saknades funktion för att invertera musen så kunde jag tyvärr inte spela.

Kan bara anta att det var pga att det var beta, för det är ju en av de självklaraste funktionerna någonsin i ett FPS spel.

Någon som möjligen vet om de har lagt till denna funktion i den skarpa versionen?

SE

Det finns en inställning för invert mouse. Jag köpte spelet igår och jag gillar det skarpt. Det görs på tok för få dinosauriespel nu för tiden, så det gäller att stötta dom som vågar ta initiativ och satsar på något nytt i stället för samma gamla "pang pang, du är död"

Tack för infon.

Då kan det nog vara värt ett försök för min del trots allt.

Tack igen.

SE

Medlem

Det såg ju riktigt roligt ut. Ett tag i alla fall...
Skrattade högt åt sista scenen i klippet

Men jag väntar fortfarande på det ultimata dinosaurie-liret.

Får se om detta blir ett köp...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

dmn
Medlem
Skrivet av ShavedEwok:

Var i betan men då det saknades funktion för att invertera musen så kunde jag tyvärr inte spela.

Kan bara anta att det var pga att det var beta, för det är ju en av de självklaraste funktionerna någonsin i ett FPS spel.

Någon som möjligen vet om de har lagt till denna funktion i den skarpa versionen?

SE

invert mouse? e du go eller?!

Medlem

En hel del problem som de hade i betan för bara 1 vecka sen som jag hoppas att dom fixat tex att det i mitt fall är omöjligt att hitta servrar 99ggr av 100.

Annars så är detta ett spel med potential men det blir tråkigt efter 1 runda.

Medlem

Nja verkar så där.. Men tror Orion: Dino beatdown med version 2.0 kommer bli riktigt bra. Kolla in vad de håller på med.

http://www.youtube.com/watch?v=ozemAaTLONo&list=UUN0x37PHZNhW...

http://www.youtube.com/watch?v=J_5FKR7xYJ0&list=UUN0x37PHZNhW...

1
Skriv svar