Trailer från Amnesia: A Machine for Pigs

Robot
Trailer från Amnesia: A Machine for Pigs

Vi lovar att aldrig äta fläskkotlett igen, eller julskinka!

#frictional-games, #amnesia-a-machine-for-pigs, #dear-ester, #thechineseroom


Medlem
Trailer från Amnesia: A Machine for Pigs

Jessica Curry's son är fan skrämmande. Jag längtar efter att se vad thechineseroom har skapat <3

Medlem

Tror inte att jag kommer att uppskatta grisar efter detta... :S


signatur
Medlem

Och jag som inte ens har klarat ut första amnesia än pga förstört psyke..

Medlem

Great, fler sömnlösa nätter... :/

Inaktiv

Svinig trailer!

Medlem

Omg kommer skita ner mig!

Medlem

Otäckt när han släckte lampan ju

ELF
Medlem

Nu bara måste man ju klara Amnesia innan man köper och spelar detta. Men problemet är ju att jag kommer köpa detta dag 1.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Misstänkte att skräck väntades i en Amnesia-trailer, så jag stålsatte mig och tänkte "Det är lugnt - taklampan är tänd".

Men i takt med trailerns gång, till slutstycket där han smög runt med den där lampan och nån jävla Bebop och Rocksteady-figur verkade grisa efter honom... nojjen var påtaglig!

Fan i helvete att jag måste spela igenom det här spelet med, jag kommer bli paranoid!

...samtidigt så längtar jag verkligen

Medlem

Riktigt bra..
Spelet i sig ser RIKTIGT BRA UT
Känslan känns RIKTIGIGT JÄVLA BRA!

Medlem

Jag som inte ens har spelat klart Amnesia än. Blir nostalgisk och tänker tillbaka till Penumbra-tiden. Satan vad ångest man hade där ibland... Lovely!

Inaktiv
Skrivet av Havocado:

Jag som inte ens har spelat klart Amnesia än. Blir nostalgisk och tänker tillbaka till Penumbra-tiden. Satan vad ångest man hade där ibland... Lovely!

När första Penumbra kom och man aldrig spelat något liknande, ångesten var enorm! Helt perfekt. Hoppas nästa spel blir något liknande.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

1
Skriv svar