Två miljoner Battlefield 3 Premium sålda

Robot
Två miljoner Battlefield 3 Premium sålda

Det ett år gamla spelet fortsätter att håva in pengar till Electronic Arts.

#battlefield-3, #electronic-arts, #battlefield-3-premium-edition, #activision, #call-of-duty-modern-warfare-3


Inaktiv
Två miljoner Battlefield 3 Premium sålda

Kasta inte sten i glashus!

Medlem

Premium är ingen prenumerationstjänst utan ett samlingspaket med flera DLC.

Geeks Gaming

hade gärna velat veta hur mycket dom har dragit in på DLC också.

Jag köpte Premium igår för 249:- Jag tycker man får mycket för pengarna nu. BF3 hade jag sedan innan. Om man inte köper allt på utgivningsdatum tjänar man ett par kronor.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag köpte Premium igår för 249:- Jag tycker man får mycket för pengarna nu. BF3 hade jag sedan innan. Om man inte köper allt på utgivningsdatum tjänar man ett par kronor.

Vart, hur?

Inaktiv
Skrivet av Morganrone93:
Skrivet av walter_iego:

Jag köpte Premium igår för 249:- Jag tycker man får mycket för pengarna nu. BF3 hade jag sedan innan. Om man inte köper allt på utgivningsdatum tjänar man ett par kronor.

Vart, hur?

Spela deras fåniga spel, köp Battlefield 3™ Premium för 249,50 kr istället för 499,00!
http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.hallow...

Skrivet av Morganrone93:
Skrivet av walter_iego:

Jag köpte Premium igår för 249:- Jag tycker man får mycket för pengarna nu. BF3 hade jag sedan innan. Om man inte köper allt på utgivningsdatum tjänar man ett par kronor.

Vart, hur?

Det ligger ute på Origin:

http://goo.gl/ElNzg

- spela först deras tramsida Halloween-spel uppe på listan så kommer du till spel-sidan och kan köpa det där.

Vi ses på slagfältet!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det var då jävlar vad man kan tjäna pengar på idioter

Medlem
Skrivet av Sleazarn:

Det var då jävlar vad man kan tjäna pengar på idioter

Tänkt på att vissa kanske gillar spelet, och med Premium så får man faktiskt alla nuvarande och kommande DLC, därav billigare än att köpa alla individuellt...

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Morganrone93:
Skrivet av walter_iego:

Jag köpte Premium igår för 249:- Jag tycker man får mycket för pengarna nu. BF3 hade jag sedan innan. Om man inte köper allt på utgivningsdatum tjänar man ett par kronor.

Vart, hur?

Det ligger ute på Origin:

http://goo.gl/ElNzg

- spela först deras tramsida Halloween-spel uppe på listan så kommer du till spel-sidan och kan köpa det där.

Vi ses på slagfältet!

Tack!

Det gör vi!

Skrivet av Sleazarn:

Det var då jävlar vad man kan tjäna pengar på idioter

Jag tar det som en komplimang


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Sleazarn:

Det var då jävlar vad man kan tjäna pengar på idioter

Jag köpte precis BF3 Premium för 299 kr, ingen kan komma och säga att det inte är sett sjukt bra pris.

Inaktiv
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av Sleazarn:

Det var då jävlar vad man kan tjäna pengar på idioter

Jag köpte precis BF3 Premium för 249 kr, ingen kan komma och säga att det inte är sett sjukt bra pris.

Att betala för patcher (NHL 10, 11, 12, 13) och BF3s DLCs är alltid en dålig affär.

Skrivet av anon_78917:
Skrivet av Sleazarn:

Det var då jävlar vad man kan tjäna pengar på idioter

Jag köpte precis BF3 Premium för 249 kr, ingen kan komma och säga att det inte är sett sjukt bra pris.

Det är bra pris, ska bli kul att testa "Armored Kill", dessutom får man tillgång till Premium-servrarna med + dubbel XP lite oftare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kul för EA att de hittat ett sätt att tjäna pengar på. Men surt som fan för oss som varit trogna spelserien och köpt spelet när det släpptes.

Nej, även fast jag hade kul med spelet så kommer jag vänta minst ett år innan jag köper nästa Battlefield.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag köpte Premium igår för 249:- Jag tycker man får mycket för pengarna nu. BF3 hade jag sedan innan. Om man inte köper allt på utgivningsdatum tjänar man ett par kronor.

Jag fick itag mitt från Indiska origin en månad innan Close Quarter var släppt...för ungefär 192kr


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

två miljoner sammanlagt ? För premium gäller ps3/360 och pc?

Medlem

Det enda som är tråkigt med BF3 är allt fusk.
Synd att det inte går att få stopp på. Konstigt sätt att spela på;

Det är väl inte lika bra som de äldre släppen men många timmar blir det. Och mitt spel har funkat topp från släpp dagen.
Inget strul det bara flyter på så nöjd hittills.
Så dessa siffror på sålda premium förvånar inte.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Jag är själv gammal hardcore/old school quakeworld gamer. O vi vet alla hur såna e Surar så fort nåt förändras i fps-genrern. Jag vill verkligen vara skitgrinig o gnälla på EA/Dice över BF3. Men ärligt talat så kan jag inte. Jag hatade Battlelog i början, nu tycker jag alla spel ska ha det(snott från Quake Live?). Minns Steam när det var nytt, sällan har en lika episk samling av buggar skådats. Så när Origin kom börja man fläjma automatiskt. Tyvärr så har det aldrig märkts. Det ligger i bakgrunden o surrar på utan strul. O DLC brukar jag vanligtvis inte gilla. Men Premium erbjuder ju så pass mkt innehåll o håller sån hög kvalitet. I ett mentalt förvirrat tillstånd köpte jag MoH:W på Origin. Det spelet fick mig att inse hur bra bf3 verkligen e. Grym graffe, fysik, förstörbarhet, spelkänsla OCH LJUDET! Nu önskar man bara att Dice patchar bort de få sista buggarna, e-sport anpassar spelet mer. O får bort alla aimbottande ryssar.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Jag är själv gammal hardcore/old school quakeworld gamer. O vi vet alla hur såna e Surar så fort nåt förändras i fps-genrern. Jag vill verkligen vara skitgrinig o gnälla på EA/Dice över BF3. Men ärligt talat så kan jag inte. Jag hatade Battlelog i början, nu tycker jag alla spel ska ha det(snott från Quake Live?). Minns Steam när det var nytt, sällan har en lika episk samling av buggar skådats. Så när Origin kom börja man fläjma automatiskt. Tyvärr så har det aldrig märkts. Det ligger i bakgrunden o surrar på utan strul. O DLC brukar jag vanligtvis inte gilla. Men Premium erbjuder ju så pass mkt innehåll o håller sån hög kvalitet. I ett mentalt förvirrat tillstånd köpte jag MoH:W på Origin. Det spelet fick mig att inse hur bra bf3 verkligen e. Grym graffe, fysik, förstörbarhet, spelkänsla OCH LJUDET! Nu önskar man bara att Dice patchar bort de få sista buggarna, e-sport anpassar spelet mer. O får bort alla aimbottande ryssar.

Är gammal QW:are också och kan hitta lite saker att gnälla på: värdelöst crosshair(quakeworld hade typ 8 olika vid release), har aldrig förstått sig på varför man vill ha ett rörligt crosshair som visar spridningen, crosshairs funktion är att visa vart pipan siktar mot. Men det mest störiga är såklart klient side hit detection. Kan inte bli esport spel med det, aldrig. Att dö bakom en väg efter man tagit skydd är inte okej.
Men det sagt så kan man ju fortfarande ha as roligt i bf3, gillar speciellt destruction på byggnader.

Medlem

Själv köpte jag Premium igår! både till mig och min bästa kompis som fyller år om ett par dar så det blev hans present. Då det nu under halloween är inte bara en massiv rea på steam utan på origin med och dom har halverat priset på premium och premium edition. VILKET FZ INTE SKRIVIT OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MER ÄN 50% AV ANVÄNDARNA PÅ FZ HAR JU FUCKING BF3 TILL PC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1
Skriv svar