FZ Play – Hetast i november

Robot
FZ Play – Hetast i november

Årets tyngsta spelmånad börjar i dag och FZ:s filmavdelning guidar dig till de fem hetaste köpen.


Medlem
FZ Play – Hetast i november

För mig ligger Baldurs Gate högt upp! Om det kommer ut denna månad...

CFW
Medlem

Det blev med andra ord en iskall november alltså.

Medlem

Baldur's Gate: Enhanced Edition ligger högt upp även för min del.

Medlem

Baldur's Gate är definitivt en riktig heting. Dock är det inte riktigt ett "nysläpp" utan snarare en HD-version + DLC av en klassiker.

Ser även fram emot att testa Hitman. Har själv aldrig varit stormförtjust i något av Hitman-spelen men det kanske vänder med danskarns nya?


signatur

Have a good time!

Medlem

Vill bara säga att Fredrik har blivit bättre på att berätta men liiite mera inlevelse får han gärna ha.

Ser fram emot WiiU som konsol. Ska bli kul att se hur det fungerar.

Medlem
Medlem
Skrivet av Manna:

Vill bara säga att Fredrik har blivit bättre på att berätta men liiite mera inlevelse får han gärna ha.

Ser fram emot WiiU som konsol. Ska bli kul att se hur det fungerar.

Det är dock inte Fredrik denna gång, Det är Calle faktiskt!


signatur

Videomupp

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Manna:

Vill bara säga att Fredrik har blivit bättre på att berätta men liiite mera inlevelse får han gärna ha.

Ser fram emot WiiU som konsol. Ska bli kul att se hur det fungerar.

Det är dock inte Fredrik denna gång, Det är Calle faktiskt!


signatur
Inaktiv
Skrivet av Brain:

Baldur's Gate är definitivt en riktig heting. Dock är det inte riktigt ett "nysläpp" utan snarare en HD-version + DLC av en klassiker.

Ser även fram emot att testa Hitman. Har själv aldrig varit stormförtjust i något av Hitman-spelen men det kanske vänder med danskarns nya?

Men CoD mjölkandet är ett nysläpp? Tillåt mig att skratta.

Att ni inte tar med Planetside 2 hoppas jag beror på att ni inte har koll på att de släpps 20 november istället för December.
När nykomlingar som som förtjänar så mycket mer uppmärksamhet när stora tidningar istället fokuserar på de spel som redan är i fokus, sorgligt.
F2P, 2000 spelare, flygplan/tanks, massiva infanteri fights etc etc.

Men jag antar att SOE inte har hittat hit än

Medlem

Men... Natural Selection 2. Har haft sjukt roligt med det hittils!

Medlem
Skrivet av Grislars:

Men... Natural Selection 2. Har haft sjukt roligt med det hittils!

Dock kom det ut igår... oktober den 31

OT: Är själv sugen på Wii U, får vi se om det är något att ha i recensioner.

Mycket gott på kort tid, trevligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vänta nu, missade jag något eller har filmen blivit trasig?

INGET ASSCREED3?

Medlem

Inge rekyl i Halo?! That's childsplay...


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vänta nu, missade jag något eller har filmen blivit trasig?

INGET ASSCREED3?

Tänkte också att filmen var trasig utan det

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vänta nu, missade jag något eller har filmen blivit trasig?

INGET ASSCREED3?

Precis som förut, det kom ut i oktober, kolla på oktober filmen så ska du få se på att det kommer ut då och att spelet är med i oktober.

http://www.fz.se/filmer/20121001/hetaste-spelen-oktober-2012/

Här har du!

Medlem

Inte långt kvar till "Hitman: Absolution!" Längtar! Köpte det för några dagar sedan på Steam. Orkar inte vänta 10 dagar. Vart är min fjärrkontroll? vill trycka på "Skip Day" ett antal gånger...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Manna:

Vill bara säga att Fredrik har blivit bättre på att berätta men liiite mera inlevelse får han gärna ha.

Ser fram emot WiiU som konsol. Ska bli kul att se hur det fungerar.

Det är dock inte Fredrik denna gång, Det är Calle faktiskt!

Calleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Redan bokat Farcry 3 , Wii U samt New Super Mario Bros U så jag kommer ha fullt upp nu i november månad

Bara jag som reagerar över den otroligt vidriga rubrikbilden? Tompa, kunde du inte valt... precisvadsomhelstihelavärldenförutomettäckligtruttnandeansiktesnällauschvadotäcktwaaah?

Medlem

So much to do, so little time! Måste börja spela ikapp så jag kan få njuta av nya godbitar som Hitman!

Redaktör
Skrivet av Sebastian Lind:

Bara jag som reagerar över den otroligt vidriga rubrikbilden? Tompa, kunde du inte valt... precisvadsomhelstihelavärldenförutomettäckligtruttnandeansiktesnällauschvadotäcktwaaah?

Det är en hård bransch.


signatur
Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Bara jag som reagerar över den otroligt vidriga rubrikbilden? Tompa, kunde du inte valt... precisvadsomhelstihelavärldenförutomettäckligtruttnandeansiktesnällauschvadotäcktwaaah?

Typ en perspektivhäst?


signatur

Videomupp

Medlem

VAR FAN ÄR FAR CRY 3!!! Det kan mycket möjligt vara årets spel ju det står ju typ mellan det och AC3. Kommer inte ihåg om det släpptes någon kandidat i vintras och våras, men i vilket fall som heslt skall detta spelet vara med på listan.

Medlem

Kommer FZ att recensera WII U Konsolen lr ´brukar ni bara recensera spel?

Redaktör
Skrivet av noire:

Kommer FZ att recensera WII U Konsolen lr ´brukar ni bara recensera spel?

Båda, är planen.


signatur
Medlem

FZs videos är farliga för plånboken ibland, man blir ju riktigt sugen!

Medlem

Ni skriver "plikt som kallar" i nyhetsingressen och refererar INTE till VM-94-låten med GES och således Football Manager 13? Utan till Call of Duty? Här gör man det lätt för sig....helt sjukt vad ni behöver en renrasig göteborgare på redaktionen.

1
Skriv svar