Vinn smart 3D-TV från Philips!

Robot
Vinn smart 3D-TV från Philips!

En lika läcker som smart 47-tummare söker vardagsrum att glänsa i.


Medlem
Vinn smart 3D-TV från Philips!

Sweet, hoppas som f*n på att man vinner

glhf till resten av er dock

Inaktiv

Japp, gl hf alla. Är så trött på min 32" 720p LG Den kostade iofs 9k när den kom men nu har den blivit omkörd av allt i den prisklassen.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Med en j*vla massa tur kanske man kan byta ut 28" tjock-tvn som står här hemma! Lycka till allihop!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Lycka till alla


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Fz.
Medlem

Om det är någon tävling jag vill vinna som kompensation för alla man har förlorat så är det denna

Lycka till allihopa!

Medlem

Hoppas jag vinner! Har ingen TV överhuvudtaget pga att jag är en fattig student.

Lycka till alla!

Medlem

Fy vad det skulle vara gött med en ny tv, min gamla tjock tv håller inte längre.

Medlem
Medlem

Lycka till nu allesammans!

Medlem

Håll tummarna för mig, så håller jag tummarna för er!!

Medlem

Om man vinner den här kan man ju känna sig nöjd även om man inte vinner något igen förrän man fyllt 60.

Medlem

Kom igen nu, heja heja! Det var första gången på länge som jag faktiskt hade haft ordentlig nytta av vinsten, inte bara nöje

Medlem

GLHF

Har aldrig vunnit på FZ men någon gång ska vara den första

Medlem

Fantastisk tävling! Lycka till alla!

Medlem

Hoppas jag vinner så jag slipper min 14" tjock tv, visst, den är bara 12 år gammal men ibland vill man ju ha nya saker =).

Medlem

Ja precis som alla andra så hoppas man verkligen att man vinner för en gång skull Speciellt en sån här fin och häftig TV som fungerar bra till spel ^^. Hade varit riktigt skönt att ha en riktig TV. GLHF till andra alla också så klart

Medlem

Må bäste man vinna!

Medlem

Att vinna den här TVn är lika stor chans som att vinna 50 00 på Trisslott, it aint gonna happen

Medlem

Ja Good luck alla, vore sweet att vinna då tjock-TVn pajade för en vecka sedan och som student så är det lite svårt.

Men grattis till dom som vinner ^^

Medlem
Skrivet av Ek0rreN:

Ja Good luck alla, vore sweet att vinna då tjock-TVn pajade för en vecka sedan och som student så är det lite svårt.

Men grattis till dom som vinner ^^

Finns billiga 25-32 tums TV apparater på komplett, under 3000

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Att vinna den här TVn är lika stor chans som att vinna 50 00 på Trisslott, it aint gonna happen

Visst, liten chans att vinna. Men det är oändligt mycket större chans att vinna än om man inte ställer upp alls.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

*Scchhh.. vi måste vara tysta och inte avslöja till någon om den här tävlingen


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

*Scchhh.. vi måste vara tysta och inte avslöja till någon om den här tävlingen

Psst, känner du nån som kan hacka sig in och blockera fler användare från att gå med i tävlingen? :3

Haha, skämt åsido, lycka till aliesammans! Må bäste lyckost vinna!


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Det är ju ingen idé att ni andra tävlar, för den här ska jag vinna!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Håller tummarna.

Medlem

Hmm, brukar inte ställa upp på dessa tävlingar, finns ingen möjlighet att jag vinner. "Disney köper Lucasfilm" ALLT är möjligt helt plötsligt. I'm in..

Medlem

Gl evoriboodi!

Medlem

Ny tv kan behövas! Datorskärmen börjar kännas lite liten till ps3et XD Vill även kunna se tv program på en hel tv igen...


signatur

IT´s MURDER TIME!!!

Skriv svar